Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ohhoh HilmaLiina, olipa ihana yllätys! :woot:

Toivottavasti tuo mies järkiintyys auto asian kans ja laittaas sen vaihtoon. Vaikka mäkin kyllä tykkää tosta nykyisestä, ja tiedä vaikka sinne saisikin jonkun turvaistuin kombon mahtumaan. Mutta kun se neljäskin... :wink

Meillä kun on isofix istuimet nii ei mahdu 3 istuinta, kun ei saa siirrettyä istuimia yhtää. Ja tuo kuopuksen penkki vie ison tilan ku on se 360 kääntyvä penkki.

Reippaita miten jaksatte istuimien kanssa taiteilla.. mä vedän aika matalalla rimalla siinäkin:facepalm:

Tuohon kuukausi keskusteluun sen verran että meillä on kesäkuinen, ja kaksi heinäkuista. Saa nähdä mikä tästä nyt tulee? Meneekö sekin vielä heinäkuulle... Terveysjuttujen takia kun mulla on aina vielä aikasemmin käynnistelty.

Meillä on tammikuinen (la helmikuussa), maaliskuinen, huhtikuinen (la toukokuussa) ja lokakuinen :D joku sitä jo kerran naurokin että lapsista tietää ettei seksiä ole vain yhtenä vuodenaikana ;) lisäksi kun kesken on mennyt kesäkuinen, syyskuinen ja joulukuinen oli kohdun ulkoinen.

Pitkään aikaan en ole jaksanut kirjoitella. Enkä nytkään oikein ehtis mutta jos muutaman rivin.
Arki on alkanu taas hektisenä ja aika on tosi kortilla. Nyt onneksi nukutaan yöt kun pidettiin pienimmälle unikoulu joulun aikaan. Saattaa herätä kerran joskus kolmen maissa mutta nukahtaa pienellä paijauksella ja sitten viiden aikaan saa maitoa.
Mun pitäs huomenna mennä töihin (teen 2pv/kk) ja vähän jänskättää miten anoppi pärjää kahden pienimmän kanssa...

Onnea plussista! Meillä ei ole ihan heti ollut puheissa että lisää lapsia. Jos tässä nyt hetken kasvattelis noita edellisiä ja hankkis edes sellasen kunnollisen auton johon mahdutaan kaikki.

Hihii, sisu käänty tänään masulta takas selälleen! Niin iso poika jo että mä en kestä:D

Nopeesti nää kasvaa :D Leokin on jo jonkun aikaa kääntyilly masulta selälle ja selkeesti tarkotuksellisesti, eikä pään painosta. Pari kertaa kattonu määrätietosesti eteenpäin et nyt meen ja tartun tosta piuhasta ja sit tulee kiukku kun jalat viuhtoo ilmaa :hilarious: Leo 5kk (korjattu ikä 2,5kk)

Onko teillä ollut koskaan aavistusta että tuleeko tyttö vai poika?
Mä aina ennen lapsia ajattelin että ensimäinen lapsi olisi tyttö, ja oltiinkin miehen kans varmoja että tyttö tulee, mutta tulikin poika :Heartblue:grin nuorimmasta oli aavistus että poika tämäkin ja poika onkin :happy:
Ja nyt on joku semmonen tunne takaraivossa että tämä olisi tyttö o_O jännä nähdä pysyykö tää tunne ja mitä sieltä tuleekaan :woot: ollaan rakenne ultrassa aina kysytty sukupuolta.
Mies ilmoitti että sitten voidaankin lopettaa lapsien tekeminen jos on tyttö, kun on sitten molempia :meh:

Marsupilami mulla oli ensi vahva tyttöolo tästä raskaudesta mut nyt se on alkanu hävitä, ei oteta selvää tällä kertaa sukupuolesta. 2 poikaa on.

Esikoinen on poika ja mulla oli tosi vahva tunne ihan plussasta asti, että poika tulee eikä se muuttunu missään vaiheessa:happy: keskimmäinen on tyttö ja sekin olo tuli, tosin ei läheskään yhtä vahvana. Tästä kolmannesta olin taas niin varma että poika on tulossa kun eka ja kolmas raskaus niin samanlaiset. Sitten ultrassa selvisikin, että tyttö on tulossa:grin ollaan aina haluttu tietää sukupuoli ultrassa.

Mie olin ekasta ihan varma että on poika. Ei kysytty sukupuolta ultrassa joten loppuun asti ”odotin poikaa”. No tyttöhän sieltä tuli. Tokasta tiesin heti että hänkin on tyttö. Kolmosestakin oli aavistus että on tyttö, nelosen kanssa mieli vaihteli ultraan asti jolloin selvisi että hänkin on tyttö.

Takaisin