Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
On tää mun kroppa vaan ihme tarkka! Huomenna piti menkkojen alkaa mutta tänäänhän ne sitten alko... joka kerta v***taa yhtä paljon kul alkavat! Voihan naisen elämä o.O

Niin se vit*tus ei lopu edes steriin:p.. ääh, taidan vaan yrittää olla raskaana hamaan loppuun saakka:rolleyes:..vit*ttaa edes syystä:hilarious:!

Kohdunpoisto varmaan auttais tähän pulmaan mut eivät menkkojen takia poistamaan lähde :/ enää ei voi edes raskautta toivoa että sais näistä taukoa... jään odottamaan vaihde vuosia;) jos menee niinku äidillä/tädeillä/mummolla niin vielä 20 vuotta saa ”kitua” o.O

Mie oon vähän ihmetellyt kun ei mekkoja näy. Tosin imetän vielä niin se varmaan kyl vaikuttaa. Kuukaus sit ne oli ja silloin tulikin sitä vuotoa useampi viikko. Sen takia niitä vähän oon ootellutkin et näkisi tukeeko ne nykyään kestämään pidempään kuin ennen. Ikävä niitä kyl ei oo.:wtf:

Joo huomen alkaa se ihana kamala arki. Toisaalta ootan innolla toisaalta en. :)

Mulla jo toiset menkat kuukauteen. Olihan siinä 8pvää väliä :banghead: Lähtee pillerit vaihtoon, saan tutut yhdistelmäehkäsypillerit takas nyt kun en enää pumppaa. Tai siis tutut - no neljän vuoden takaa tutut!

Mulla on ens kuun alussa endometrioosikontrolli, kun löydettiin pesäke toisesta munasarjasta. Saa nähdä onko koko munasarjasta mitään jäljellä, tai ainakaan mitään toimivaa. Yhden toimivan munasarjan ja endometrioosin kera on varmaan turha ees suurperheestä haaveilla.. Onneks nyt saatiin edes tuo yks pienokainen <3

Mulla jo toiset menkat kuukauteen. Olihan siinä 8pvää väliä :banghead: Lähtee pillerit vaihtoon, saan tutut yhdistelmäehkäsypillerit takas nyt kun en enää pumppaa. Tai siis tutut - no neljän vuoden takaa tutut!

Mulla on ens kuun alussa endometrioosikontrolli, kun löydettiin pesäke toisesta munasarjasta. Saa nähdä onko koko munasarjasta mitään jäljellä, tai ainakaan mitään toimivaa. Yhden toimivan munasarjan ja endometrioosin kera on varmaan turha ees suurperheestä haaveilla.. Onneks nyt saatiin edes tuo yks pienokainen <3

Älä heitä kirvestä kaivoon! Raskaus parantaa endometrioosikudosta ja yhdelläkin munasarjalla voi pärjätä. Itselläni on myös endo - ei tosin kovin paha (ainakaan vielä) ja vain yksi munatorvi. Silti me on saatu aikaiseksi jo neljä lasta (ilman apuja) :) yksi kerrallaan niistä unelmista voi tehdä totta ;)

Dep toivotaan että endo ois parantunut;) ja niinku Hena tossa sanoikin niin raskaudella on taipumus parantaa:) näin oli gyne mun siskolle sanonut kun esikoistaan yrittivät! Toka tulikin sit jo puol vanhingossa;)

Mulllahan noi (nykyään) turhakkeet eli munasarjat kasvattaa kystiä ja (ovat muuten pirun kipeitä kun puhkeavat) raskaus parantaa tämänkin vaivan;)

Nyt se sit on täällä, arki! Yks läks jo koulutielle ja kohta me muutkin räkätaudissa kerhopolulle... 2 pienentä sit sen tuhannen tukossa:( ei oo ollut vähään aikaan näin huonosti nukuttua yötä! Mahtava yhdistelmä eeppiset menkat vatsakramppien kanssa ja räkätauti... mahtava alku vuodelle o.O

Mä puolustan rfsun testejä, mulla ne on toiminut aina ihan oikein, nää viimesimmätkin negatestit ihan selviä negoja mitä on tullut huvikseen tehtyä. :)

Mulla tänään kp1, vähän harmittaa, mutta ihme kyllä kun ei veetuta enempää. No eihän meillä oo yritys edes vielä alkanut. Vaikka ihan innoissani olinkin mahdollisesta plussasta loppukierrossa, niin nyt on jotenkin sellanen olo, että näin sen kuulukin nyt mennä. :)

Höh nuppunen kun ei tullut tärppiä! Millois teillä alkaakaan yritys? :wink

Mulla rfsun testeistä sen verran "huonoa" kokemusta ettei viimme raskaudes tullut kirkuvan punaisia viivoja siihen ollenkaan :rolleyes: eli aikaa haaleaa näytti vaikka muut testit oli selviä plussia.

Aamulla tuli pieni pettymys kun aloin jo odottamaan kunnon plussaa, (niin kuin tässä vaiheessa varmaan pitäis jo tulla) koska aloin illalla miettimään ettei mulla oo koskaan ollut viikko ennen menkkoja selkeitä menkka oireita. Ja koko ajan semmonen märkä olo ja rampaan vessassa katsomassa valuuko jo verta.. :confused: ja vieläkin elättelen toiveita näitten testejen perusteella, vaikka näittenhän pitäisi varmaan olla jo selkeitä plussia jos raskaana :oops: tuo punainen rfsun testi, olikos jollakin kokemusta että on näyttänyt haamua ilman raskautta?
20190107_105438.jpg

Nuppunen noh höh! Toivottavasti pian nappais kyytiläinen kyytiin;)
Marsupilami, mä kyllä nään tossa alemmassakin jotain hailuraa:o mä en oo saanut kun kerran rfsun testeihin plussan muuten näyttänyt vaan haamulaisia...

Niin se arki vaan käynnisty... Tääläkin osa tukkosia ja hirmuinen yskä... Marsupilami minäkin nään kummassakin hailuran.. Ite en oo ikään saa hailuran kummempaa vaikka raskaana onkin ollu ja hyvin on menny niin ja yleensä ilman oireita... Tsempit kaikille yrittäjille ja piinailijoille.... Itellä kans endo ja se on leikattu

Tuolla plussa vai ei -ketjussa on paljonkin huonoja kokemuksia rfsun testeistä, juuri tuollaista samanlaista hailua, ja vahvempiakin viivoja näyttänyt ilman raskautta :( toivottavasti sulla olisi kuitenkin ihan oikea :) alemmassakin testissä olen näkevinäni jotain.

Kurjuua Nuppunen :/ jospa uusi kierto toisi tärpin :happy:

Paranemista sairastupiin, paljon tuntuu olevan taas kaikkea liikkeellä. Oma olokin kurja ja flunssainen. Pienet kovassa flunssassa ja pikku kuumeessa.

Loppukesästä/syksyllä alkaa varmaankin yritys, että eihän siihen enää pitkä aika ole. :)

No noissa testeissä mä nään jo viivan ja ei kai sen ton kummempi pitäis vielä ollakkaan, kun sanoit että sunnuntaina oli vasta dpo11. :)

Tuo sininen on herkkyydeltään 10mlu niin aattelis että siihen olisi tullut jo selkeämpi viiva o_O

Kylläpä nyt monet sairastaa, paranemisia!

Muoks. Pakko oli tehdä vessa reissulla toinen tommonen sininen ja siitä tulikin mun mielestä ihan hitusen vahvempi kun tosta edellisestä! :woot: ihanan kauheaa kun ei oo mies kotona toppuuttelemasaa mua näitten testejen kans :hilarious: laitoin sille kuvan testistä niin vastasi vaan että "pelottavaa".. :confused:
Liitän nyt vielä tähänkin kuvan tuosta äskeisestä

Liitteet

• 20190107_133419.jpg
    20190107_133419.jpg
    305.4 KB · Katsottu: 243
Muokattu viimeksi:
Selvä plussahan tuo on! :) Onnea! :Heartred

Marsupilami, kyllähän tuossa viimeisimmässä testissä on jo ihan selvä plussa, ei tarvii edes tihrustaa, varovaiset onnittelut! <3

Paranemista kaikille flunssailijoille. Meillä ollaan niin lomaryrmissä ettei tosikaan. Lapset nukkuu jopa 8-8.30:eek::grin miehellä loppuu isyysloma torstaina ja silloin alkaa meidän arki. Pitää kyllä laittaa kello herättämään, että ehditään 8.30 kerhoon :joyful:

Marsupilami ja rosmis:smiley-bounce016! Wohoo, toivotaan viivoille vahvistumista!

Täällä ehkäpä dpo 7/8, vielä täytyis malttaa testaamistakin..

Äh. Kyllähän menee tunteet vuoristo rataa. Olin jo onneni kukkuloilla ja varma että eiköhän tässä raskaana olla. Mutta tämän aamuisten testailut taas hämmentää, kun tuo sininen testi oli samanlainen kuin eilen aamulla, melkeinpä nega (ei siis tosiaankaan niin vahva kuin tuo päivällä tehty). Rfsun testi näyttäis mun silmään vahvistuneen mutta... o_O jos tässä ollaan raskaana niin en kyllä ikinä osta noita 10mlu one step testejä ja jos en oo raskaana niin en ikinä osta rfsun testejä :shifty: jommas kummas on jotaki vikaa. Epäillyttävää että rfsun testi joka on herkkyydeltään 25mlu näyttää parempaa viivaa kuin 10mlu herkkä testi...
Tuntuu kyllä siltä ettei tässä oikein viitsi vielä iloita :sad001
Tekisi mieli tuhlata rahansa digi testiin niin ei jäisi arvailun varaan...

Liitteet

• 20190108_102717.jpg
    20190108_102717.jpg
    228.1 KB · Katsottu: 237
Takaisin