Mä oon viljoja/proteiineja aloitellut vasta 6kk tienoolla:) kasvis/hedelmä/marja soseisiin tutustuminen on meillä helposti vienyt sen 2kk kun oon todella maltilla tutustuttanut uusiin makuihin... yhtä makua 3-4päivää ja sit uusi kehiin
Mä ajattelin tosiaan tehdä sapaksia mulle ja miehelle! Ne sisältää kylmäsavulohta ja/tai poroa, ruisnappeja, suppilovahvero pikkelsiä, jotain lihaisaa (ehkä riista) nakkia+kotitekoista sinappia ja jotain tuorejuustoa
Toinen mitä ajattelin tässä fiilistellä jossain kohtaa on mätiblinit
eli mätiä, smetanaa ja punasipulia blinien päälle(tai paahtoleivällä, molempi parempi )
Mä ajattelin tosiaan tehdä sapaksia mulle ja miehelle! Ne sisältää kylmäsavulohta ja/tai poroa, ruisnappeja, suppilovahvero pikkelsiä, jotain lihaisaa (ehkä riista) nakkia+kotitekoista sinappia ja jotain tuorejuustoa
Toinen mitä ajattelin tässä fiilistellä jossain kohtaa on mätiblinit
molemmat lapset ovat osanneet itse syödä 1v iästä lähtien lusikalla :)
eikö ookkin pätevä syy haluta kolmas poika? 

kun sen pitää joka asiasta nalkuttaa, ruokailu hetketkin yhtä tuskaa, kun pitää nalkuttaa joka ikisestä murenasta joka tippuu lattialle, tai kun pienemmän sormet menee ruokaa tm. Eihän sen niitä tartte edes siivota, niin olis vaan hiljaa ja söis rauhas :banghead: