Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hyvä menninkäinen, kuume on hyvästä:woot:!
Meillä yritys aloitettu:shy:, onhan jännää..kp12, että hetken saa vielä ootella negaa. Mullon aika lyhyet kierrot nykyään, n 25pv.
vähän pessimisti ei pety - olo, ihan nuoria munia enää mukanaan kanniskele. Aiemmat tulleet 1-4kk yrittämisellä, ei siis mitenkään päällepäin katsomalla tai samoja lauteita käyttämällä. Saas nähdä..:nailbiting:

Voiskohan joku näppärämpi kaivaa meidän listan esiin? :) uusiakin on muistaakseni sen edellisen päivityksen jälkeen tullut.

Mitä kuuluu muuten zenille? :)

Sandy / 34v / lapset -13, -14 ja -16 / neljäs LA 09/18

Huli / 33v / lapset -11, -13, -14 ja -17 / La 5/19

Hena / 35v / lapset -07, -10, -14 ja -18

Muska / 41v / 4 lasta / la 12/2018

Äippä x6 / 31v / lapset -11, -13, -14, -15, -17 ja -18

Menninkäinen27 / lapsia 2kpl / haaveissa pari lisää

Twisted / 30 / lapset - 11, -13, -16 / neljäs toiveissa, mies hankaa vastaan

Zeni / 34 / lapset 2/10, 5/12, 6/14, 6/15, 1/17 / LA 6/19

pikkuvarpaat / 37v / lapset -01, -03, -05, -06, -13, -14, -16 ja -17 / LA -18

Remppana/44/lapset -10,-12,14/neljäs toiveissa

Pötti24/27v/lapset -14,-15 ja -17/neljännen LA 6/19

M-inski/27v/lapset -10, -12 ja -14 / LA 06/-18

Oluwatobi/32v/lapset 3/10, 6/12, 1/15 ja 1/18/viides (ja siitä eteenpäin) haaveissa, vielä nautitaan vauvasta ja suostutellaan miestä)

Mamaminion/32/ Lapset -09, -11, -14, -17 / LA 01/19

Lambi / 40 / lapset -03, -06, -08, -12, -14, -17 / haaveilen

Emmielle / 32 / lapset -11, -12, -16, -18/ Haaveilen viidennestä

Metsätähti88/ 30/ lapset -14, -16 / kolmas la 3.12

Niemja / 27v / lapset -10/15, 1/17 / LA 6/19 / neljännelle varovainen lupa jo miehen puolesta

Elämän ihmeitä / 38 / lapset -15, -16, -18/ haaveilu neljännestä

Nuppunen / 31/ lapset -06, -10, -13, -16/ haaveilen viidennestä

Warheart / 31 / lapset -09, -11, -15, -17 / LA 20.4.-19

daimi / 33 / lapset -09, -10, -13, -14 ja -18./ Lapset tehty.

Muokattu viimeksi:
Sandy täälä kävikin sama homma. En tajunnut sitä näköä hakuvaiheessa, ja lääkärintarkastuksessa narahti, eli eipä alakaan koulu :( mutta päätin, että menen leikkaukseen heti kun pääsen ja saan rahat kerättyä, ja sitten vain uutta hakua. Nyt kun tiedän että aika todennäkösesti pääsen uudestaan sisään kerta nytkin sain niin hyvät pisteet. Mutta voin kertoa että aika syvissä vesissä oltu pari päivää uutisen johdosta..

Täälä alkanu sentäs raskausoireita tulla, nyt 7+3. 6pv ultraan<3

Hulille onnittelut hyvistä ultrakuulumisista<3

Tsemppiä muillekki!

ÄÄääh niemja:Heartred!
Mutta niinku sanoit niin uutta yritystä sinne suuntaan kun on silmät ajantasalla! Onneksi hoidettavissa oleva asia, toisinkun vaikka luonne:happy7!!!
Ja saatpa nyt keskittyä rauhassa tähän perheenkasvuun, ei se huono ole:love7 - jos nyt yrittää positiivisiä tästä kaivaa.
Kovasti sitkeyttä sinne.

Täällä mä olen, ihanaa kun joku kyselee perään :smiley-angelic003 Mulla on ollut vähän vuotoja, toissapäivänä ja eilen pyyhkiessä pinkkiä valkovuotoa ja tänään sitten ruskeaa :sorry: Olen yrittänyt pysyä positiivisena kun vuoto on tosiaan vain pyyhkiessä, pikkarinsuoja pysynyt puhtaana, eikä kipuja ole, mutta kyllähän tässä kaikenlaisia ajatuksia hiipii mieleen.... Eilen kyllä digitesti näytti 3+ niinkuin pitääkin (viikkoja 6+3) ja pahoinvointi on kiristänyt otettaan, eli ihan koko kirvestä ei ole kaivoon heitetty.
Keskiviikkona ajoin peurakolarin :nailbiting: Aikamoinen tömäys kuskin puolen eturenkaan etupuolelle! Mulle ei onneksi käynyt mitään, auto menee varmaan lunariin (ja pikkarit roskiin :hilarious: No ei ny, mutta säikähdin ihan pirusti!) ja peura kuoli :sorry: Täällä on ihan hirveesti peuroja ja hirviä, onneksi oli tuo pienempi ötökkä!

Zeni, ihan kamalaa! Onneksi olet kunnossa ja toivottavasti pikkuinenkin on!

Hui zeni! Onneksi kaikki hyvin<3 ja eiköhän pienelläkin ole!

Kiitos Lambi! Itte kans nyt jo oon alkanu ottaa positiivisesti, että saampa rahaa kasaan ja rauhas keskityttyä raskauteen ja vauvaan ja perheeseen. Ja toisaalta, jos olisin tienny näön etukäteen, en varmaan ikinä olisi hakenu! Nyt kun tiedän että pääsen sisälle niin kahta kovempi into hakea ja aion oon leikkauksesta haaveillu niin ompa syy tehdä se :)

Mites toi lista homma toimii? Ootteko kopsinu itse kukakin jos jotain muutettavaa tai lisättävää? :confused004

niemja harmi juttu tuo koulu homma mutta onneksi tosiaan hait ja kuitenkin voit tulevaisuudessa silmät korjata ja hakea uudelleen :thumleft ettei kokonaan tarvi kirvestä kaivoon heittää!

zeni kauhea se kolari :nailbiting: sanon kyllä nyt näin että onneksi se oli se peura kelle kävi pahiten :hungover::shy:

Sandy / 34v / lapset -13, -14 ja -16 / neljäs LA 09/18

Huli / 33v / lapset -11, -13, -14 ja -17 / La 5/19

Hena / 35v / lapset -07, -10, -14 ja -18

Muska / 41v / 4 lasta / la 12/2018

Äippä x6 / 31v / lapset -11, -13, -14, -15, -17 ja -18

Menninkäinen27 / lapsia 2kpl / haaveissa pari lisää

Twisted / 30 / lapset - 11, -13, -16 / neljäs toiveissa, mies hankaa vastaan

Zeni / 34 / lapset 2/10, 5/12, 6/14, 6/15, 1/17 / LA 6/19

pikkuvarpaat / 37v / lapset -01, -03, -05, -06, -13, -14, -16 ja -17 / LA -18

Remppana/44/lapset -10,-12,14/neljäs toiveissa

Pötti24/27v/lapset -14,-15 ja -17/neljännen LA 6/19

M-inski/27v/lapset -10, -12 ja -14 / LA 06/-18

Oluwatobi/32v/lapset 3/10, 6/12, 1/15 ja 1/18/viides (ja siitä eteenpäin) haaveissa, vielä nautitaan vauvasta ja suostutellaan miestä)

Mamaminion/32/ Lapset -09, -11, -14, -17 / LA 01/19

Lambi / 40 / lapset -03, -06, -08, -12, -14, -17 / haaveilen

Emmielle / 32 / lapset -11, -12, -16, -18/ Haaveilen viidennestä

Metsätähti88/ 30/ lapset -14, -16 / kolmas la 3.12

Niemja / 27v / lapset -10/15, 1/17 / LA 6/19 / neljännelle varovainen lupa jo miehen puolesta

Elämän ihmeitä / 38 / lapset -15, -16, -18/ haaveilu neljännestä

Nuppunen / 31/ lapset -06, -10, -13, -16/ haaveilen viidennestä

Warheart / 31 / lapset -09, -11, -15, -17 / LA 20.4.-19

daimi / 33 / lapset -09, -10, -13, -14 ja -18./ Lapset tehty.

Rosmis/32/lapset -10, -11 ja -17/neljäs toiveissa yritys alkaa 12/18 tai 1/19

Tolleenko? Enhän astunut kenenkään päivittäjän varpaille :nailbiting: en oo yhtään hätähousu :oops:

Menkat missä viivytte :smiley-angelic006 haluan niin nähdä alkaako kroppa pelittään enneku yritys alkaa ja haluan tietää milloin tärppi ois mahdollista eli en tosiaan aio sitten tjottailla :p

Kurkin tänne :pompus:

Täällä 11,13,14 ja 17 syntyneet lapset. Nyt viides toiveissa. Itsellä ikää 35v.

Viimeksi tarvittiin vähän apuja (Letrozol, pregnyl ja aukkari kierto toi onnen), aiemmin on ihan luomuna tullut. Nyt imetys loppunut ja näyttää uusi kierto alkavan näinä päivinä.

Kirjoitteliko elaffy tähän ketjuun? :)

Apua, näkeekö jostain, että luen teidän juttuja kyllä hyvin aktiivisesti! :D En ole tähän ketjuun koskaan kirjoitellut, mutta mieli on tehnyt useamminkin. Jotenkin ihanan lämmin henki kaikilla täällä.. :)

Meillä on kolme lasta; 3,5v kaksostytöt ja 1v2kk tyttö. Välillä tuntui jo siltä, että perhe on tässä, sitten tuli ihan hirveä vauvakuume ja taas on sellainen olo, ettei neljännen lapsen aika olekaan ehkä ihan vielä. Meillä toinen isommista sairastaa aggressiivista reumaa, joka on kuormittanut perhettä ihan hirveästi viimeisen vuoden ajan ja se on osaltaan jarrutellut vauvankaipuuta. Onhan nuo meidän lapset aika lyhyessä ajassa syntyneet, joten ehkä ei ole yhtään huono asia, jos väliä tulisi lähemmäs kolmekin vuotta seuraavaan. :) Neljännestä on kyllä ollut koko ajan puhe "sitten joskus".

Niemja voi harmi että koulu nyt lykkääntyy silmien takia!!! Mut toisaalta saatpahan nyt keskittyä mahan kasvattamiseen ;)
Zeni Hui kamalaa:o onneksi selvisitte säikähdyksellä tai kaikki muut paitsi auto ja peura!
Noi vuodot on kyl hyvin normaaleja... mulla vuotanut enempi vähempi joka raskaudessa:/ kyllä ne vaan säikäyttää! Toivotaan että masussa kaikki oikein kivasti;)
Nuppunen mä luulen kans et mulla on synnytys kuume, ei voi olla vauva kun se on sylissä:D
Lambi mahtavaa että pääsitte yrittämään :) tärppi onnea;)
Menninkäinen :D ota burana:D ei vain, jaksuja kuumeeseen! On se miesflunssaan verrattava tauti ;)
Rosmis ite ollaan lisäilty omat tiedot, ei huolta:)
Eleanoora ja elaffy tervetuloa joukkoon iloiseen :)
Mahdoinkojan kommentoida kaikkialle kelle piti! Yhden päivän oon pois mestoilta ja viestiä tullut vaikka kuinka:D
Menin sit manaamaan ne unet... 2 yötä meni oikein kivasti viime yö ei niinkään :/ istualtaan tuli sit nukuttua KOKO yö!!! Nyt on selkä muuten lievästi sanottuna kipiä o.O
Pitäis aloittaa päivän touhut ja pitäis mukuloiden kanssa käydä kaupassakin... pirskatti sentään!

Tsemppiä Äippäx6! Miten selviät tuolla porukalla kauppareissusta? ei taida kovin nopea olla :D

Niemja ei siellä kauaa aikailla ;) pitää vaan käydä hakemassa täydennystä... rattailla kylläkin mennään aiheuttamaan pahennusta :D
Tytöt on oppinut että mitään turhaan kinuavat tai muutenkin perseily on turhaa;) yleensä käyn hakemassa täydennykset kun on kerhopäivä ja vaan 3 pienintä matkassa mut arvatkaa että muistinko eilen ostaa kaiken mitä piti... noh en:/
Mut joo, hyvin se menee... yleensä:D

^ yksi kaveri totesi kolmen pienimmän kanssa kaupassa ollessaan ja jollekin "viette kaiken tilan ja ääntä tulee ja sitä sun tätä kun kivikin on kengässä hiertämässä"- länkyttämään alkaneelle mummolle et "oopa rauhassa siinä, niitä on viis vielä kotona"

Apua, näkeekö jostain, että luen teidän juttuja kyllä hyvin aktiivisesti! :D En ole tähän ketjuun koskaan kirjoitellut, mutta mieli on tehnyt useamminkin. Jotenkin ihanan lämmin henki kaikilla täällä.. :)

Meillä on kolme lasta; 3,5v kaksostytöt ja 1v2kk tyttö. Välillä tuntui jo siltä, että perhe on tässä, sitten tuli ihan hirveä vauvakuume ja taas on sellainen olo, ettei neljännen lapsen aika olekaan ehkä ihan vielä. Meillä toinen isommista sairastaa aggressiivista reumaa, joka on kuormittanut perhettä ihan hirveästi viimeisen vuoden ajan ja se on osaltaan jarrutellut vauvankaipuuta. Onhan nuo meidän lapset aika lyhyessä ajassa syntyneet, joten ehkä ei ole yhtään huono asia, jos väliä tulisi lähemmäs kolmekin vuotta seuraavaan. :) Neljännestä on kyllä ollut koko ajan puhe "sitten joskus".

Ei kun mietin, että jossain ollaan samassa ketjussa ihan varmasti kirjoitettu, mutta missä.. :D Oon seikkaillut julkisen puolen ketjuja viime aikoina vähän vähemmän, kun elämä työllistänyt :P

Reuma-asiasta mun siis pitikin kysyä :( että miten teillä alettiin epäillä sitä tai miten se havaittiin? Hirveästi voimia sen kanssa, toivottavasti tilanne saadaan pian paremmalle tolalle! Omakohtaisesta kokemuksesta tiedän, ettei mikään paras kaveri, mutta karmea ajatella pienelle lapselle jo sitä.

Ja niemjalle piti sanoa jo aiemmin, että tsemppiä tohon koulujuttuun. Uskon, että pettymys ollut aivan valtava :O

Takaisin