Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä rv32+3. Vkl tytön pelireissulla alkoi pahat liitoskivut. Paljon istumista . Ei taida olla musta enää peleissä kulkijaksi. Paitsi oman kunnan peleissä.

Ja väsyttää....

Onnea niemja koulu paikasta munkin piti aikanaan hakea kyseiseen kouluun, mutta mulla näkö just sen verran heikko että olisi vaatinut laserkorjauksen. Kävin siis silmälääkärillä ennen hakua ja lääkäri oli sitä mieltä että siinä tilassa en terveystarkastusta näön osalta läpäisisi. Jäi sit koko homma.

Tervetuloa uusille. :happy:

Kiva kun lambi kirjoittelet :happy:

Toivottavasti Deb ja poika pääsevät pian kotiin :Heartred

Meillä oli sunnuntaina ristiäiset. Pojasta tuli Reino Onni Olavi :) Ja tuli siinä pohdittua olikohan nämä viimeiset ristiäiset... Siis meillä sekä lähisuvusta kun siskoni ei enempää lapsia halua eikä miehen sisko. Miehen toisella siskolla ei vielä ole omia, mutta en tiedä haluaako hän edes lapsia/voiko saada, ikää 33 v.

Mukavaa alkanutta viikkoa :)

Mie taas eilen kävin ultrassa ja olihan se tyyppi kasvanu, nyt vastas n. 9+3 :) Nyt sit ootellaan np-ultra kutsua postissa( olisin päässyt kurkkaamaan vielä ennen virallista ultraa tyyppiä kerran neuvolaan, mut en viittiny, kun eihän tohon oo kun kolmisen viikkoa aikaa)
Mut siis edelleen hyvin.oireetonta tää miun olo on, ajoittaisia repäsy kipuja on, mut siinäpä ne oikeestaan on. Sokereita oon alkanu jo seuraamaan ja paasto ei pysy kurissa, joten eiköhän sitä taas lääkitys aloiteta np- ultrassa:sad001 Kilppari lääkityksen jo aloitinkin kolmisen viikkoa sit.

Tsemppiä väsymyksen kanssa äipälle. Ja muskalle myös voimia viimeisille viikoille. Ihana nimi sandyn pienelle, kuin myös äipän pienelle( en nyt muista oonko jo kommentoinu)
Pikkuvarpaille jaksamista ja voimia tilanteeseen:)
Niemjalle onnea koulupaikasta:)

Nätti nimi Sandy pojalla. :)
Niemja onnea koulupaikasta. :)

Täällä on vihdoinkin parannuttu vatsataudista. Eilen eskarilainen tuli koulusta kotiin onnellisena kun oli saannut synttäri kutsun. Mie olin kanssa tosi iloinen. Se kun oli hänen ihka eka kaveri synttäri kutsu. :happy: Aina ollut eskarilainen niin surullinen kun koululainen on saannut kutsuja. Eikä tietenkään hän oo päässyt.

Kiva että emmiellellä on tauti selätetty!

Seuraako kukaan muu noita amerikkalaisia plural-family ohjelmia:woot:? Ai että kun oli koskettava synnytys eilen Brownien perheessä.. siinä ensikertalainen synnytti kotona koko suvun läsnäollessa, yli 70 tunnin supistelumaratonin päätteeksi pojan. Tuli niiiiiin muistiin oma ensikerta, piiitkä ja uuvuttava synnytys, ei olisi itsestä ollut siinäkohtaa jäämään kotiin pusertamaan ilman lääkkeitä. Vaatii toki asiaa tukevan suvun:grin, mutta pientä kateuden pistosta tunnen noista kotisynnytys tilanteista. Että se toisissa kulttuureissa on ihan normi.

Täällä on Julius oppinu kääntymään ja menee soseita päiväs jo 4ruokaa:) on se vaa iso vauva jo:( kasvaa liian kovaa vauhtia. Mut ootan innol et alkais istumaa ja hetken viihtyy yksin lattial. :)

Julius on nyt ensviikolla 5kk :) täyttää päivät kyl nii ettei mitää ihmeitä ehdi tekemää..

Lambi, mistä tää sarja tulee, en oo törmännyt :o

M-inski, Miten ihmeessä Julius on jo noin iso poika? :o miten tämä aika juokseekaan... meidän jätkä on huomenna 5 viikkoa ja innolla odotan että alkaa nukkumaan yönsä 1-2 syötöllä eikä 2-3h välein :D ja että tulis selkeä päivä rytmi... semmoset on haaveena vain;)

Ihanaa täällähän on synnyttäneitä ja odottaviakin tsemppiä ja ihania hetkiä vauva arkeen ja voimia teille kenellä vauvat sairaalassa :Heartbigred jaksuja teille odottajat :Heartbigred

Haaveilijoille ja odotuksen odottajille hermoja :excited001:angelic:

Ihanat poikien nimet Sandy ja äippä :Heartblue:Heartblue

Täällä haaveet kovenee ja sanoin miehelle että enää ei oo pillereitä niin eipä tuo mitään siihen...päin vastoin senkin jälkeen hempeili ja jotenki yli rakastava:love7 eli kumilla mennään loppuvuosi ja sitten tipun kovaa ja korkealta jos ei anetakkaan vauvan tulla :sad010 ääh pitää tässä vielä ottaa puheeksi että pysyy omat odotukset realistisina...en vaan vielä viittiny tivata sen enempää ku oli niin ihana hetki :rolleyes:

Onkos muuten kukaan luovuttanut munasoluja? Ite oon miettiny että jos luovuttais :Heartpink , mutta pelottaa se prosessi :nailbiting:

Rosmis, mä joskus mietin sitä luovuttamista kun oli vielä ikä kohdillaan, mutta päädyin sitten käyttämään omat munani ihan itse:rolleyes:..
Mä jotenkin yhdistän noi ajatukset just siihen omaan kuumeiluun, kaikki keinot sallitaan niinsanotusti. Oon myös laittanut sijaislapsiasiaa tulille muutaman kerran just ennen omaa plussaa. Sijaislapsia haluaisin kyllä yhä vaan, mutta tähänkin vaaditaan kaksi ihmistä kouluttautumisiin. Ja mies ei tolle lämpene, niin se on sitten sillä selvä.

Äippä, sarjan nimi on Sister wives, tulee TLCltä - varsin viihdyttävä reality suurperhekuumeilevalle:grin! Toinen on "seeking sister wife", myös tlc - tämä lienee ikään kuin jatkoa ton ekan suosiolle..

Muokattu viimeksi:
Kyllä mäkin munasolujen luovutusta oon miettinyt mut kohta alkaa ikä tulla vastaan ja nyt vasta omat lapset tehty;) mua kans mietityttänyt se prosessi kun on näitä muksuja tässä ”jaloissa” et onko hormoni hoidot ja lääkäri käynnit kuinka helpolla toteutettavissa...
mut mun siskolle olisin kyl ollut luovuttamassa samoin tein jos semmosta olis pyytänyt! Sillä on pcos ja hoitojen ansiosta saivat 5kk sitten heidän toisen pojan<3

Lambi mä inhoon noita sister wives ohjelmia... kaikki muut raskaus/synnytys/vauva ohjelmat kyllä on katsonnassa;)
Ilmankos tää vauva kuume aina ajoittain leimahtaa tuhanteen ja sataan! :D

Itekki niitä muniksia oisin sitten vasta omien lasten jälkeen luovuttamassa josja nyt asiat menis niinkun toivon niin syksyllä ois vauva ja varmaan siitä puolen vuoden -vuoden päästä luovuttaisin, mutta sitten oisin jo 34 :shifty: toki jos joku läheinen tarvis niin vaikka heti :Heartred

Mää oon kattonu sister wivesia mutta sitä viimeistä jaksoa en missä oli se synnytys siis ..katon silloin kun satun olemaan telkkarin äärellä enkä muista koskaan että koska se tulee o_O googlailin että mikä tilanne niillä nyt on niin meni myös jotenki maku siitä brownien perheestä :grumpy:

Tervetuloa rosmis! Kiva kun porukka kasvaa! :)

Kovasti tsemppiä pikkuvarpaat ja jaksamista raskaan tilanteen kanssa!

Jaksamista myös Muska77 ja äippä×6 väsymykseen!

Ihana nimi pojalle tuli Sandy! :Heartred

Huli ihana että ultrassa oli kaikki hyvin! :Heartred

Onneksi emmielle on tauti selätetty, meilläkin on ollut osa porukasta flunssassa.

Lambi mä olen seurannut näitä sarjoja ja ny odotan uutta kautta kuumeisesti. :wink:pKaikki sarjat missä on iso perhe, kiinnostaa, vaikka en kylläkään ihaile sitä että on useampi vaimo, mutta en myöskään tuomitse. Myös tää Jill & Jessa: elämä jatkuu, on ollut mielenkiintoinen. :) jäi vaan just tauolle.

M-inski niin se aika juoksee ja lapset kasvaa. :Heartred

Mä en ole sen paremmin miettinyt tota munasolujen luovutusta, mutta täytyy kyllä todeta, etten varmaan pystyisi itse siihen, joten kaikki kunnia siihen pystyville! :Heartred

Nyt taitaa olla unen jumalat kuulolla kun eilen pyytelin että jos voitais yöllä syödä 1-2 kertaa... noh viime yönä sitten syötii vaan 2 kertaa:o eka uni pätkä oli 4h ja toinen 3h... olo on kuin uudestaan syntyneellä :D
Joten Oi armeliaat yön jumalat, voisiko tämä jatkua!!! Pliiiiiiiiis ;)

Nyt taitaa olla unen jumalat kuulolla kun eilen pyytelin että jos voitais yöllä syödä 1-2 kertaa... noh viime yönä sitten syötii vaan 2 kertaa:o eka uni pätkä oli 4h ja toinen 3h... olo on kuin uudestaan syntyneellä :D
Joten Oi armeliaat yön jumalat, voisiko tämä jatkua!!! Pliiiiiiiiis ;)

Lähetätkö ne tännekin?! Me ollaan yli kuukausi herätty tunnin välein (välissä vain yksittäisiä öitä jolloin on nukuttu tyyliin yks 3h pätkä). Nyt neiti repi ittelleen kamalan räkätaudin jostain ja viime yönä ei nukuttu sitäkään vähää. Päivällä vain itkee ja kirisee eikä missään ole hyvä :(
Esikoisella olis lauantaina ekat voimistelukisat ja koska mies ei ole sillon kotona pitäs mun ottaa pienet mukaan sinne. Kuva jos tuo on tollanen kiukkupylly eikä olla nukuttu ollenkaan...

Hena pikaista paranemista sinne<3 unimatti laitettu tulemaan;)
Pikku varpaat onnea pikkuselle hampaista<3

Kiva että yöt sujuu jo paremmin äippä! :)

Tota yöheräilyä ei ole kyllä ikävä, joten paljon voimia unettomiin öihin kaikille joilla unet jää vähäisiksi!:Heartred

Mulla on ehkä nyt vähän ruvennu laantumaan tää vauvakuume, kun kaikki on jo niin paljon helpompaa lasten ollessa isompia ja sitten mietityttää kaikki käytännön asiat mitä tarvis muuttaa uuden vauvan tullessa.. No saa nähdä nyt mitä tilevaisuudessa tapahtuu, ihan tyytyväinen olen näinkin ja luulen ettei se vauvakuume ihan kokonaan katoa koskaan vaikka uudestaan raskaaksi tulisikin.:rolleyes:

No niin ja tietysti juuri kun kerroin vauvakuumeen laantuneen, näin sitten viimeyönä unta että olin synnyttämässä :Heartred ehkä tää onkin vain synnytyskuumetta..:happy:

Tsemppiä unettomille! Mä tilaan myös hyviä unia, kiitos. Ihan mahdoton vauvakuume täällä nyt :O Luulin, että tilanne oli jo hallinnassa...

Pikkuvarpaille tsempit rankalta kuulostavaan tilanteeseen! :(

Kirjoitteliko elaffy tähän ketjuun? :)

Takaisin