Elaffy,

teidän pienelle
Me asutaan - 49 rakennetussa rintamamiestalossa jota laajennettu 2009. Makuuhuoneita 3 ja lapsia nyt 2 poikaa ja 2 tyttöä. Tulevat varmaan jakamaan huoneet. Tai sitten meillä mahdollisuus jakaa olohuonetta. Löytyy myös pieni "komero" , johon mahtuu joku teiniangsti tarvittaessa

Asuinneliöitä siis joku vajaa 160, tontti 7000 neliöö, rakentaisi tähän vaikka toisen talon tarvittaessa!
Niemja, sulla kävi sitten melkein samoin. Mäkin silloin olin mieli maissa pitkään kun ei kouluun pystynyt hakea. Sittemmin mieli jo muuttunut ja en enää kyseiseen ammattiin haluaisi, mut vois kyl laserleikkaukseen mennä
Olisi niin kiva kirjoitella enemmän, mut ei vaan ehdi tai sit ei enää muista mitä kommentoida
Äippä, meillä ollut luvattoman hyvät yöt jo pitkään. Itseasiassa nyt poika nukkui vieläkin ja oon viimeksi imettänyt noin 22.00 illalla

joskus 6.00 aikaan ähräsi peruja, tarjosin tuttia ja siellä tosiaan nukkuu... Menen ihan kohta herättelemään. Pitkään jo menty niin että syö kerran aamuyöstä. Ehkä multa tulee kermaa tisseistä

Poika tänään 2 kk
Otin eilen joulukorttikuvia. Vieläkö muut kuvailee lapsia tai lähettää kortteja? Mä osalle postitan ja taidan tänä vuonna laittaa ekan kerran osan sähköisesti. Mä tykkään joka vuosi ottaa lapsista nää kuvat, jää itsellekin muisto