Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Äippä, ota asenne, että et nyt meneekään synnyttämään vielä, vaan otat panadolin, lämpötyyny selälle ja menet nukkumaan, jos se ”huijaamalla” lähtis :D Tsemppiä, kyl hän sieltä tulee kun on valmis <3

Warheart toi on mun suunnitelma ;) tuskin tänäänkään on syntymässä... v*tuttaa vaan tää kun supistaa niin ”kivasti” mutta mitään ei tapahdu:/

Äippä, mulla meni viimenen 6 päivää yli lasketun ja olin niin helisemäs ja masikses ettei lähe ikänä tulemaan ulos(Ah! Muistan fiiliksen edelleen hyvin) eikä mulla ollu ees mitää merkkiä synnytyksestä. Sitte ku ekat supistelut tuli niin mies kans arpoi lähteekö töihin vai ei. Käskin lähtemään ja sanoin et lopahtaa kuitenki ku oli vasta ekat merkit synnytykseen liittyvästä. No kappas, se lähtiki siitä ja sain soittaa isännän alle 2 tunnis takasi kotiin että sain rauhas puhista supistuksia ilman pienimpiin lapsiin keskittymistä.. Et josse "periksi antaminen" olis sullekin se juttu tilanteen etenemiseen. ;)

On kyllä rasittavaa kärsiä supistuksista turhaan. Toivottavasti Äippä pian alkaa tapahtuman tai supistukset helpottaisi j saisit levättyä. Viime metrit vielä! Koita jaksaa !

Ääh Äippä, kyllä toinen ny kiusaa! Jos se ny kuitenki alkais tulla. Mitä jos kävisit tarkistuttamas mikä tilanne jos ne vaikka pyörittelis kalvoja samalla?

Meillä mies antoi kerran ilman ehkäsyä, ovis tuloillaan, katotaan miten käy. Saa jännätä koulua ja raskautta yhtä aikaa :D

Sit ketuttaa et löyty unelmien talo 1.5ha tontilla just ny, ku oon hakemas kouluun. Argh. No, käydään kuitenki näytös viikon päästä, kysellään ylläpitokustannuksia yms, kun lainan ehkä vois saada (tai sit ei, sais nähä) mut alettii miettiä mitä ylläpito maksaa onko enää rahaa lainan lisäksi siihen.

Niemja, onko millainen lämmitys? Sehän se ylipäänsä ratkaisee.. Tsemppiä! Ja toivotaan et se yks kerta riittää :)

Olis maalämpö ja viilennys siinä kans. Ja remontit tehty. Mut siihen kuuluu 330m2 navetta kans ja kaks varastorakennusta nii ne on siinä se mietintä että paljo sitte kuluu yhteensä niihin. Ja niiden huolto vielä.

Eikä Äippä :(

Äippä, mä niin annan kaikki sympatiat sinne <3

Niemja, aivan, noi on kyllä sellaisia joiden kanssa saa pähkäillä :p

Mä tiiän et kyselyt vituttaa muilta, ja jos oisin raskaana niin ainoa kelle avautuisin sanallisesti (Hehe) on tää porukka <3 vihaan sitä kun kaikki kyseli, mut ei se täällä tuntuis pahalta :)

Tääl alkaa pikkuvauva arki pursuamaa korvista jo. :( Julius on kohta 4kk ja 3pv viikosta kitisee ja vääntää mahaansa kunnes päivän tikulla tulee kakat. 2-4pv ollaa sit taas tyytyväisiä ja sama alusta. :( lääkkeillä saan sen kakan ees noin tulemaan.. :(

m-inski kuulostaa tutulta. Meillä molemmat pojat tommosia, tai ne kitisi silti koko ajan vaikka maha olis toiminu. Haluan uskoa että kolmas olis erilainen :D

Mäki kyttäilen Äippää koko ajan :D

Jes, meillä mies päätti että hitto ehkääsystä! Ainaki taas tän kierron. Tänään oltu vyöhyketerapias, huomenna arvioitu ovis, nyt alkaa alamahaa jomotella että toivotaan et auttais.

M-inski voi ei. Meillä esikoinen samanlainen panttaaja :( Sai viikkokaupalla venailla aina kakkaa. Neuvolassa sanoi et pelkällä tissillä oleva voi olla 10 päivää kakkaamatta ja meillä oli heittämällä sen. Sit tulikin tuutin täydeltä. Meillä auttoi vain aika ja itse hieroin mahaa ja jalkoja. Vyöhyketerapia kuulemma auttaa. Itsellä ei silloin ollut siihen varaa. Siksi hieroin itse.

Annoin silloin muutaman kerran mallasuutetta, mutta sitä ei enää oikein suositella, voi puhkaista allergiaa, mutta mä antaisin vaan luumua. 4kk vois jo luumusosetta syödä huoletta. Syökö Julius jo kiinteitä?

Meillä oli kans täysimetyksellä parin viikon kakkausväli... Meillä oli tosin allergia taustalla ja helpotti sitten kakkatahti kun sain ruokavalion kohdalleen. Sehän on ihan normaalia kakata harvoin jos on rintamaidolla, mutta jos se vauvaa haittaa niin pitäs miettiä sit joku pysyvämpi ratkaisu :)

Sit piti tietenkin vinkata, että äiti voi syödä magnesiumoksidia ainakin tuplana purkin ohjeeseen verrattuna, kannattaa itsekin pysyä pöntön lähettyvillä :D Tietenkin vauvan hieronta rentouttaa, vatsan hierontaan on ihan erillisiä ohjeita, että saa kakan helpommin tulemaan. Tietenkin kakkajumppaan löytyy myös ohjeita netistä. Joillekin vauvoille on hyötyä kantamisesta, mut ei ainakaan meidän kohdalla toiminut, vaikka oli käytännössä 24/7 ekat kuukaudet sylissä/liinassa/manducassa :D

M-inski voimia!
Niemja toivotaan et tärppää;)
Älkää mua kytätkö... eilen läks limatulppa ja supistaahan (3päivää) mua mut sen verran harvakseltaan et tässä minneen mennä:( tänään rv 40, Huoh!!!!

Oi oi, tsemppiä Äippä! Uskon, että kohta tapahtuu, toivottavasti jo tänään!!

M-inski voi ei. Meillä esikoinen samanlainen panttaaja :( Sai viikkokaupalla venailla aina kakkaa. Neuvolassa sanoi et pelkällä tissillä oleva voi olla 10 päivää kakkaamatta ja meillä oli heittämällä sen. Sit tulikin tuutin täydeltä. Meillä auttoi vain aika ja itse hieroin mahaa ja jalkoja. Vyöhyketerapia kuulemma auttaa. Itsellä ei silloin ollut siihen varaa. Siksi hieroin itse.

Annoin silloin muutaman kerran mallasuutetta, mutta sitä ei enää oikein suositella, voi puhkaista allergiaa, mutta mä antaisin vaan luumua. 4kk vois jo luumusosetta syödä huoletta. Syökö Julius jo kiinteitä?

Ei syö vielä muuta kun rintaa.. ja meidän on pakko ottaa toi mallasuute kokeiluun.. tää on nii herkkämahanen tyyppi et kauhulla odotan kiinteitä.. :( luumuvettä ollaa kokeiltu mut ei tuu.. tähän oli ekan 2kk kellontarkka mahan tyhjennys joka ilta. Nyt sit saa auttaa lääkkeellä et sais ees kerran viikkoon tyhjentyy kun selvästi vaivaa paljon..

Takaisin