Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos kaikille ihanille lohduttajille. On ollut kyllä aika mieli matalana. Vaikka pitänyt tehdä miehen kans hieman yhteistyötä niin päällimmäinen ajatus on ärsytys vaikka toista kuinka rakastaisi. Välillä jopa vihaan tuota ukkoa, kun tuntuu et se saa vaan päättää... :/

Mä luulen et ajan kans se sanookin kyllä, mutta en aio elää siinä uskossa enää koska petyn sit vaan jos siinä ei niin käykkään.

Mä oon tovin taka-alalla. Käyn kurkkii teitä, mut oon hetken pois, on nyt sellainen olo, että täytyy koittaa saada ajatukset kasaan. Äipän tilanteen tuun tsekkaa vielä tässä kun myötäelän täällä sun tuskissa <3

Kiitos kaikki ihanat <3

Tän aamun testi ja tähän on hyvä lopettaa:)

Liitteet

• IMG_20180926_073557.jpg
    IMG_20180926_073557.jpg
    768 KB · Katsottu: 190
Huoh:sad001 taidan luovuttaa, en selkeestikkään osaa poikia synnyttää! o_O
Hei, pojat kypsyy hitaampaa, myös mahassa:)! Tää on tullut huomattua myös eläinmaailmassa, sonnivasikat on yleensä pidempään kohdussa - ja omakohtaisesti pojat on menneet kaikki kolme 10-14 päivää yli siinä missä tytöt 3kpl syntyi 0-8 päivää yli. Itseä ainakin loppuodotuksessa helpottanut tää ajatus siitä että vauva kypsyttelee itseään tarvitsemansa ajan:smiley-angelic003, pojat pidempään..:shy:
Tsemppiä äippä! ehkä tänään..:excited001

Ei se aina mene niin että miehet sanelee tehdäänkö lapsia lisää vai ei. Mun ystävällä on tilanne jossa tämä mies haluaisi kovastikin lapsia mutta vaimo ei. Heillä ei yhtään lasta ole - vain koiria. Heillä alkaa olla ikää kohta niin paljon ettei lapsia enää niin vain tehdäkään :/

Twistedille tsemppiä, mie tein tuota surutyötä kun yritettiin kolmosta eikä sitä kuulunut. 1,5v oli pitkä aika ja ehdin jo luovuttaa...

Äipälle voimia viimeisiin päiviin!

Twistetille isot sympatiat :/ tosi tympeetä kun toiveet lapsiluvusta eivät mene yksiin ja toiselle voi olla karmaiseva pettymys.

Täällä vaan vatsa kasvaa, toosaa särkee. Voisin niin skipata koko lokakuun ja siirtyä suoraan marraskuuhun odottelemaan. Vaikka tykkään kovasti olla lasten kanssa kotona, niin huomaan että tää viimeinen kolmannes kiristää hermoja ja lasten kiukuttelu saa mut hulluksi:mad: :sorry: kuinka tässä jaksaa olla hyvä äiti eikä suuttua joka asiasta.. oon miettiny että kun tää kolmas syntyy niin pitäiskö välissä ottaa omaa aikaa mennä hetkeksi työelämään.. 4 vuotta kotona oloa jo takana. Tänään niin kadehdin kun miehellä koulutuspäivä ja menivät syömään hyvän lounaan ravintolaan.

Nojoo se siitä valituksesta, äipälle vielä tsemppiä!

Ei se aina mene niin että miehet sanelee tehdäänkö lapsia lisää vai ei. Mun ystävällä on tilanne jossa tämä mies haluaisi kovastikin lapsia mutta vaimo ei. Heillä ei yhtään lasta ole - vain koiria. Heillä alkaa olla ikää kohta niin paljon ettei lapsia enää niin vain tehdäkään :/

Twistedille tsemppiä, mie tein tuota surutyötä kun yritettiin kolmosta eikä sitä kuulunut. 1,5v oli pitkä aika ja ehdin jo luovuttaa...

Äipälle voimia viimeisiin päiviin!

Joo, itse asiassa mä puhuin läpiä päähäni. Mullakin lähipiirissä tilanne juuri näin päin, että mies haluaa ja nainen ei. Kamala ajatus kyllä omalle kohdalle, että jäisi ilman lasta, kun kumppani ei halua.

Mies suostui myös 4 lapseen! :heartred: mutta ensi pitäis saada se kolmaskin alulle ja tämä miehen touhu naurattaa kun joka toinen päivä suostuu tulemaan sisälle ja joka toinen ei :D surkuhupaisaa jo.

Niemja, jos hän ei itsekään tiedä mitä haluaa ja katsoo vaan kumpaan arpa osuu? :D vitsivitsi, kai aikuinen mies ymmärtää sen, että ei siihen tarvita kuin yksi siittiö, että tulee raskaaksi ja siittiöt voi ole jopa viikon naisen sisällä. Tai sit oma mies on jotenkin niin leija saavutuksistaan kun kolme raskautta nyt alkanut sellaiseen aikaan, että ei periaatteessa pitäs olla mahdollista, mutta hän on ollut aivan varma asiasta :D Onnittelut joka tapauksessa <3

Alkaa kans ittestä tuntua että arpapeliä se mies pelaa, ehkä se ei ihan ymmärrä raskautumisen periaatetta kuitenkaa vaikka kolmesti kans onnistunu ja selitetty miten asiat toimii :D mutta katotaan kauanko tätä pelleilyä jatkaa, varmaan pitkälti riippuu koulutuloksista.

Onkos se äippä synnyttämässä!? :happy:

Tänne on tainnut rantautua 3-viikkoisen tiheänimu. Viime yö oli ihan mahdoton, semmosta tissinlussutusta ja rauhoittui vasta viereen. Aamulla sitten tajusin että käytöshän sopii hyvin tähän. Vauvahan toimii kuten kuuluukin :) Toivotaan vaan että menisi parissa päivässä ohi kun vknloppuna on hautajaiset monen sadan kilometrin päässä....

No kylläpäs hän nyt odotuttaa itseääno_O

Ainakin mä semmosta kinusin tänään neuvolassa ku alkaa olla voimat aikalailla loppu kun jatkuvasti supistaa mut mitään ei tapahdu... en meinaa poistua ilman vauvaa!

Toivottavasti kohdalle osuu ymmärtäväinen lääkäri!:) tsemppiä!

Pidän peukkuja! Ja jos vaikka ihan itse tulis vielä tänään/yöllä :rolleyes:

Takaisin