Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jospa se sun mies twisted tosiaan heltyis vauvalle kun teitä kaipaa portugalin lämmössä;)

Twisted lähihoitaja mäkin, ja ne halua enää olla osa tätä nykyajan terveydenhuoltoa, koska se menee vain alaspäin, joten pois haluan. Nyt on enään yhden kokeen päässä poliisikoulu, ja se koulu on semmonen, että ei oikein kesken koulun lapsia tehdä.
Tsemppiä sinne miehen lämmittelyyn!

Joo, mä toivon kans et se siellä ikävissään heltyy :) <3

Oishan se hullua neljän kanssa, ja naapuri sanoi että hullu oot, mut suurperhe on suurperhe <3

Mies kyllä kysyi että miksei sitä 5, tai 6. Mikä estää jäämästä neljään. Mä sanoin et enhän mä sitä tiiä, mut se yks puuttuu. Sanoin et voihan se olla et se mun neljäs on se mun ensimmäinen keskeytys, mutta se ei kyllä sanonu mitään siihen. Kysyi vaan et oonko hullu :D mut se oli eilen asiasta hyvällä tuulella ja vitsaili, veikkaan et se haluaa kans, mut sillä ei ehkä rohkeus riitä. Sanoi et se synnytys oli niin kauhee että ei kykene tulee sinne :D

Tämä vauvatekokone suljettiin tänään. Operaatio meni hyvin. Nukutuksessa tähystettiin. 3 pientä haava on alavatsalla. Herätessä olo oli hyvä. Ei tokkuraa, pahoinvointia yms. Ihan kamala jano oli ja kurkku kuiva ja on edelleen(ainut miinupuoli). Kipulääkkeitä saa syödä kuurina muutaman päivän.
Mä oon nyt 5 lapset äiti ja perhe on kokonainen. :Heartpink:Heartpink:Heartblue:Heartpink:Heartblue

Kiva kuulla että kaikki meni hyvin daimi :) klipsitkö sulle laitettiin vai mitä?

Toivottavasti mies heltyy twisted :thumleft ikävä voi tehdä ihmeitä :joyful:

Mites äipän supistelut? Jokojokojoko!

Onko Niemjan tilanteeseen tullut selvyyttä?

Mulla testi edelleen negaa:banghead: vois nyt kehittyä tilanne jompaan kumpaan suuntaan! Tosi ärsyttävää tällänen:shifty:
Laitettiin tänään kuopuksen pinnasänky pois:nailbiting: saas nähä miten ens yö menee. Pitää laittaa vielä portti tyttöjen huoneen oveen, ettei pienin käy hölmöilemään täällä jos/kun herää itsekseen.

Kuulostaa Daimi hyvältä! Kaikkea hyvää jatkoon :)

Mäki tulin äipän tilannetta kyttäileen :D

Pahoittelut Zeni, ärsyttävää!

Mites Huli? Ootko pystyny olla testaamatta?

Täälä alko eilen menkat ja miehen kans juteltiin syvällisiä. Se puhui että saattaisi sittekki suopua lapseen ennen koulua, en tiedä. Vähä riippuu. Mä oon kuulemma liian negatiivinen (myönnän olevani pessimisti, helpompi kohdata vastoinkäymiset) ja en kuulemma kysele tarpeeks miehen tunteita lapsiasias vaikka se nimenomaan aluks sanoi että ei halua puhua asiasta, että tiedä sitte mitä pitäis tehdä. Mutta oviksen olis se 2vk aikaa, pääsykokeeseen 2.5vk, kaikki on miehestä kii.

Daimi, ihana kuulla että leikkaus meni hyvin:) toipumista <3
Zeni höh, toivotaan vielä plussaa;)
Niemja jospa jo tässä kierrossa pääsisitte sopuun tossa vauva asiassa... miehet on kans aika mielenkiintoisia otuksia, sanoovat toista tarkottaavat muuta! Ota niistä sit tolkkua:D
Jaa-a tässä se mun tilanne
ImageUploadedByVau Foorumi1536938723.306125.jpg

Tämä synny ikinä o.O
Sunnuntaina tulee mun äiti kytikselle 1,5 viikoks jos nyt edes siihen väliin tajuis syntyä... huomenna viikko (tai oikeestaan kahden viikon) ostoksille ja sunnuntaina siivoon kämpän lattiasta kattoon ja kellistän ton miehen, halus se tai ei... se saa osallistua kyl näihin talkoisiin;) itepää se ton vauvan tonne laitto niin saa kyl auttaa pois saamisessakin;) saunaankin ajattelin mennä... niin ja ei supista tai koske tai mitään muutakaan... nälättää, maha on sekasin ja närästää! Että semmosta o.O
Malttamaton 5 äippä rv 38+3

Zeni, munatorvet katkaistiin ja päät poltettiin. Siitä ne sitten vielä vetäytyvät taaksepäin. Ei haluttu tehdä mitään ns. ylimääräistä ku mulla ei oo vielä kuukautiset alkanut niin paikat voi olla hauraat kun estrogeenin tuotanto on niin vähäistä vielä.

Vaikka kuumeilu on mun osalta ohi niin hengailen täällä vielä lukemassa, kommentoimassa ja tsemppaamassa teitä muita kun ehdin.:Heartred Tää on ihan huippuketju myös tästä suurperheen arjen pyörityksestä niin iloineen kuin haasteineen. Monesti oon pystyny samaistumaan muiden kertomiin tilanteisiin ja tapahtumiin. :)

Ihanaa vauva-arkea kaikille osallisille. Mun vauva on jo puolivuotias!! Mihin tää aika oikeen menee..!!?? :O
Äipälle viimemetrien tsempit synnytyksen käynnistyspuuhiin.
Vauvapuhureita yrittäville ja tärppionnea.
Ja suostuttelutaitoja teille jotta isämiehet kallistuu vauvantekopuuhiin.

Daimi joo, älä minneen mee! Itsekin meinasin täällä roikkua (jos vaan sallitte) vaikka mun osalta vauvatehtailut on tehtailtu;)
Mä oon luullut että ne tekee sen sterin essure klipsityksenä:o nyt kun sä oot jo toinen joita on torvet poltettu niin minäkin ennemmin haluan poltettavan kun et vaan klipsitettäis... on aika pitkä aika vielä elää niin että on jotain vierasta kropassa;)
Vaikuttaako toi kahtia leikkaus/poltto mitenkään omaan hormoni toimintaan? Tyhmä kysyy;)

Essurehan on nykyään Suomessa ja vissiin koko EU-alueella kielletty, eli sitä ei ainakaan tehdä.

Ihan tosi:o mistä klipsistä sit toi äippäpolilääkäri puhu n 6kk sitten:o
Oli miten oli ennemmin toi katkasu ja poltto kun joku klipsi!
Pitääpä perehtyä tähän hiukan lisää ha uudemman kerran :)

Oisko se olli se novasure tms? Mäkin oon kuullu, että essurea ei enää tehtäis, sillä kun oli aika paljon huonoja sivuvaikutuksia :sad001
Edit. Novasure onkin kohdun limakalvon lämpökäsittely/poltto. Auttaa runsaisiin menkkoihin.

Muokattu viimeksi:
Ja eiks essure ollu ne implantit jotka laitetaan munanjohtimiin?

Toi essure on se implantti homma ja siitä on niin monelle tullu aika vakaviakin seurauksia, niin se on kielletty nykyään:) Näin oon ainakin lueskellu.

Daimi joo, älä minneen mee! Itsekin meinasin täällä roikkua (jos vaan sallitte) vaikka mun osalta vauvatehtailut on tehtailtu:wink
Mä oon luullut että ne tekee sen sterin essure klipsityksenä:eek: nyt kun sä oot jo toinen joita on torvet poltettu niin minäkin ennemmin haluan poltettavan kun et vaan klipsitettäis... on aika pitkä aika vielä elää niin että on jotain vierasta kropassa:wink
Vaikuttaako toi kahtia leikkaus/poltto mitenkään omaan hormoni toimintaan? Tyhmä kysyy:wink

Ei essurea saa enää käyttää eu-alueella. Niiden kropassa kulkeutumisen takia. Niitä on löytyny vähä vääristä paikoista vissiin.. :O Otsikoita oon asiasta yle.fin sivulla ainakin lukenu.. Ei tää vaikuta omiin hörmööneihin mitenkään. Kuukautiset tulee ihan "omin voimin" jatkossa ilman ylimääräisiä vaikutteita esim. mun kohdalla kuparikierukka>runsaampi vuoto +joka toinen kk-kivut..

Toi katkaisu ja polttaminen on ainaki mun mielestä helppo ja yksinkertainen homma näin jälkikäteen potilaan näkökulmasta. Ja luulis et asiaan voi itte vaikuttaa, varsinki jos ei haluu mitää ylimääräistä kehoonsa. Toki siihen vaikuttaa varmasti se mitä vaihtoehtoja kyseisessä sairaalassa on tarjota..

Mikä estää muidenkaan klipsujen/implanttejen kulkeutumista sinne minne ne ei kuulu o.O
Ihanan tietävää porukkaa ehkäsy asioissa tälleen kuumeilu palstalla :D
Kyllä vaadin että ihan ”vaan” leikkaavat, luulisi olevan turvallisempaakin silleen pidemmällä aikavälillä...
miestä oon kyl yrittänyt suostutella menemään nipsautettavaksi mut eipä oo hirveän suostuvainen hommaan :/

Meillä myös mä olin/olen SE, joka tähän katkasuhoitoon joutui vaikkei mulle ongelma ollutkaan. Toki mies oli ke vähä aatoksis että olisko hänen pitänyt sittenkin hoitaa tämä lopullinen ehkäisy. Rassukka huolestui että jos mulle sattuukin jotain odottamatonta ku miehille tää tais olla helpompi operaatio..(?)

Käsittääkseni miehet nipsastaan ihan paikallis puudutuksessa... niillä kun noi ulkoiset ”värkit” niin onhan se nyt helpompaa;)

Takaisin