Hei mekin elellään joka kuukausi melkein 2000e miinuksella OP:n mukaan :D Kyllähän ulkonasyömiseen, uusiin vaatteisiin ja harrastuksiin menee kato rahaa! Käydään me ehkä kerran kuussa koko porukka mäkistä hakemassa ruokaa, menee noin 30e, vaatteita saa kirpputorilta lähes ilmaiseksi ja mun harrastukset kun on kotijumppaa ja lenkkeilyä, niin eipä niihin hurjia mene. Autot on omia ja korjataan itse, vain liikennevakuutukset missä, mutta ei kun pankki laskee sit näihinkin kuluja... Kyllä mä sen ymmärrän, että pitää vakuudet olla lainaa varten, mutta sitä en ymmärrä, että ei riitä meidän tiliotteet esimerkiksi vuoden ajalta, josta näkyisi mihin meidän rahat menee ja kuinka paljon menee mihinkin. Onneksi on monia pankkeja ja Nordea ilmeisesti meille lainan myöntäisi heti kun säästöjä riittävästi, mutta senpä näkee sitten millaiset lainaehdot on sillä hetkellä.
Ja sitten se talo menikin mitä kateltiin. Op:sta kyllä luvattiin sit 70 000 remppalainaa, että voitas laajentaa tätä nykyistä, mutta tultiin siihen tulokseen, että talon arvo ei nouse niin paljoa että kannattaisi niin isolla summalla laajentaa ja rempata.
miehen mielestä 3lasta on maximi. Mutta aina puhuu siitä että jos meillä olisi isotalo ja sillä oma huone jossa olla rauhassa niin voisi tehdä vaikka 10lasta mun kans..