Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos, kunhan se alkais vaan joskus! Raivostuttavinta ku ei voi negoista huolimatta se kierto edes alkaa.

Tsemppiä Äippä! Hyvät unet on jo hyvä ;) kumpa pian pieni haluais syntyä!

Suorastaan häikäisevän valkoinen testi mullakin tänä aamuna. Alkais ees ne menkat!

No höh zeni ja niemja, toivotaan kuitenkin ettei alkais vaan tulis plussa :) onko mitkä kp:t ja dpo:t

Äipälle tsemppiä viimeisiin hetkiin, paljonko sulla olikaan nyt viikkoja? Sori huonomuistisuuteni:oops:

Itellä vähä ristiriitaiset fiilikset, kun ei oo oviksesta varmuutta, et oottelenko vain kiltisti et alkaisko ne menkat joskus ja jos ei ens viikolla rupee näkyy, niin sit vasta tekis testin?

Mulla kp31, dpo sta ei hajua, jossa 7-10 välillä epäilen (eli siis hyyyyyyyyvin aikaista vielä, vaikka isommista oonkin saanut plussaa dpo 8-9). Nyt just alko itseasiassa taas alaselkäsärky ja krampit alavatsalla,voisi enteillä menkkoja.

Jos vaan maltat Huli oottaa, niin odottaisin. Paljon kivempi tehä ne leffaviivat kuin tihrustaa jotain jota ei ole :shifty:

Näinhän se on, et olis viisain odottaa. Mut katsotaan jaksaako odottaa:grin

Mahdollistahan se on vielä sullakin plussaks muuttua :) Pidetään peukkuja:happy:

Huli minäkin odottelisin ens viikolle... jos vaan maltat;)
Mulla on viikkoja 38+1 et ihan täydet viikot ois vauvan jo joutua... mikäli hänelle kävisi;)

Se on muuten jännä kun moni tuijottaa sitä laskettua aikaa, mut vauvahan on täysiaikainen 37+0-41+6 :) Moni ei sitä tunnu ymmärtävän, että miksi en mielelläni kerro laskettua aikaa, vituttaa ihan huolella se kärttäminen, että milloin syntyy jokojokojoko, kerro sit... Nämä vielä jotain puolituttuja, jotka eivät muuten pidä mitään yhteyttä :D Onneksi on vielä matkaa loppuraskauteen, mutta kyllähän se sieltä taas ihan yhtäkkiä tulee ja voi hämmästellä, etä mihin katosi 30 viikkoa.

Pahoittelut zeni!

Mulla dpo 15 ja kp27. Aiemmat näkyny jo kans aiemmin, nyt ei saa viivanpaikkaa edes näkyviin nii kyllä se toivo on menetetty, ovis vahvistettu kerta (ellei ollukki kysta!). Toisaalta ei oo mitää menkkaoloja, olisko tyhjä rakkula puhjennut ja ovuloimaton kierto, en tiä miten se olis näkyny ultras.

Huli kannattaa ootella jos jaksaa!

Warheart tuo on totta, ärsyttävää se jatkuva kysely joko joko. Ittellä molemmat tullu etuajas nii ei oo keriinny kyselyitä tulla.

Warheart se on kyl totta et noi ärsyttävät kyselyt alkaa hyvin nopsaan mitä lähemmäks la mennään... mulla nää syntynyt aikalailla laskettuna aikana et sitä vaan odottaa että jokos tämä joutais siihen samaan ulos musta ;)

Itse oon aina joutunut kuuntelemaan kyselyä, paitsi esikoisen kohdalla kaikki vakuuttelivat, että menee aivan varmasti yli lasketun ajan, esikoinen menee aina! No ei mennyt, 38+1 syntyi :) Ne kyselyt saattaa alkaa jo parikin kuukautta ennen laskettua aikaa, en tajua mikä ihmisillä on hätänä, ikinä ei kuitenkaan jätetä tutuille ilmoittamatta. Sit ne kylään tunkevat puolitutut!! Heti kun vauva syntynyt niin kummasti tulee tarve kahvitella, vaikka ei viimeiseen viiteen vuoteen pidetty mitään yhteyttä. Jooei, ei tarvitse tulla nytkään... Huoh! Tuntuu kun aina raskaana olis jotenkin vapaata riistaa kaikille ja mun asiat yhtäkkiä kuuluis kaikille. Eipä tätä nykyä tule kerrottua raskaudesta kuin läheisimmille ihmisille ja muut huomaavat jos huomaavat :)

Warheart oon huomannu saman! Mä en oo kummankaa pojan raskaudesta kertonu somes, syntymän jälkeen vasta kertonu, niin moni on kommentoinu miks pidin samas ja muuta. Totesin että kylläpä se raskaus etenee aiva normaalisti ja vauva syntyy vaikka ei joka viikko päivitä mahakuvaa kaikille, huoh.

Se on kyllä jännä juttu. Jos meille vielä lapsi suodaan, niin en kerro asiasta kenellekään (ellei ole pakko esim. kun pitää saada lapsille hoitaja ultran ajaksi tms.)! Huomatkoon sitten itse. En myöskään jaksa päivittelyä lapsiluvusta.

Joo, tuo lapsiluku! Mitä helvettiä se muille kuuluu?! Aina saa kuulla, että vieläkö meinaatte lisääntyä, montako vielä meinaatte, eikö nuo jo riitä, jne. Nykyään oon ajatellut vastata, että täytetään nuo meidän autot ensin ja katsellaan sit josko vielä lisää, eli 7 vielä olis varaa putkahtaa tämän mahassa olevan lisäksi :D Ei kyllä jotenkin kiinnostaisi edes omille vanhemmille, saati appivanhemmille kertoa, vaikka toistaiseksi eivät ole negatiivisesti kommentoineet kertaakaan.

Kehitteeköhän mun mieli jo oireita :hilarious: Vähän aikaa sitten alkoi lievä kuvotus ja huimaus, ihan kuin olisin juonut liikaa kahvia vaikka oon jo aikaisin aamulla juonut sen normaalin määrän, 2 mukia jota oon juonut vuosia. Mitään vuotoa ei näy vieläkään, usein pari päivää ennen menkkoja on tullut vähän tuhrua tai oranssia valkkaria. Pitäs laittaa varmaan jotkut hyvät pikkarit jalkaan ja jättää pikkuhousunsuoja pois, niin ne menkat alkais :grin Nyt kun on rätti ja hirveimmät menkkakalsarit jalassa, niin ei varmana ala!

Mulla on kuukuppi jo keitetty ja laukus oottaas ku menkat alkaa :D mut ne perkuleet ei ala. Kävin hakemas geleetäki ja otin ekan, mieskin lupas syödä.

Mä en kans oo kellekkää suvus kertonu ny että yritetään, paitti tälle serkulle. Äiti yritti painostaa että pitää vielä tehdä lapsia, sanoin että ei todellakaa. Kellekkää ei kerrota ellei itte näe. Ahdistaa kans jo valmiiksi vaan se, että jos ny saadaan tuo kolmonen nii sit aletaan höpöttää että leikkikaveri pitää tehdä, ja vaikka itte haluan sen nii vituttaa että esim äiti kuvittelee heti että teen sen ku se sanoi niin. Nyt oon jo saanu sen 4nnen miehelle perusteltua, viides on vaikeampi.

Zeni jospa siellä olis nega muuttumassa positiiviseksi ;)
Juu toi lapsiluvun päivitteliät on kans.... aika vakio komentti joka raskaudessa on ollut et ’kai te tiedätte että ei tiedän maapalloa tarvii yksin täyttää’:/ juu tiedän eikä me maata täytetäkkään vaan mars:p
Mä en oo somessa joten siellä ei oo onneks päivitteliöitä:p
Oon kyllä kuullut positiivistakin lapsiluvusta mutta ne on kyl valitettavan harvassa o.O

Mullakin kuppi oottaa keitettynä kaapissa ja kaapissa oottaa megahypersuper imukykyiset tampoonit.

Voihan menkat... raskauden varmaankin paras puoli on kun niitä ei oo:D
Mulla kans on aina niin super menkat että ei kyl yhtään mieltä ylennä kun ne alkaa o.O

Takaisin