Voi hyvä luoja, pari päivää pois täältä ja aivan kauheasti viestejä luottevana
Aloitetaan oman navan kaivamisella

nyt on lomat pidetty ja arki (se ihana kamala arki) voi alkaa, mies aloittaa huomenna yövuoroilla ja 2 isointa pitäis rahdata seuraavat 2 viikkoa uimakouluun...
Muumimaailmassa oli kyl tosi ihanaa, voi sitä lasten riemua ja ihmetystä<3 iso miinus siitä että saatiin kunnon vesisateet niskaan ja oli pakko käydä ostamassa ylihintaset pontsot lapsille että eivät kastu aivan kokonaan:/
Muuten reissu meni kivasti, käytiin muutenkin tutustumassa Turkuun ja nyt on mamma poikki! Olihan kesä
Nää helteet vetää kyllä muutenkin mehut veks... Voisko se syksy tulla jo?
Jos sitä nyt yritän purkaa teidän viesti savottaa
Twisted joo meillä siis tän synnytyksen jälkeen ehkäsy joko, selibaatti tai kumi, hormoneja en enää kroppaani syötä! Steri jonossa posotetaan, ei oo aikaa kuulunut mutta np ultrassa käydessä kävin lääkärin pakeilla ja Porvoon sairalassa on ”vaan” 2-3kk jonot joten se käski soitella sinne sit kun synnyttänyt niin pääsen niiden jonoon...
Hesassa jono on 2v

Pikkuvarpaat mä oon 200% varma että tää on meidän vika! Ei vaan kroppa ja pää jaksa enää!
Meilläkin piti olla 30 v deadline lasten tekoon mutta kun tää pullahtaa musta niin oon 31. Melkein siis jäi onnistuttiin
M-inski voimia sinne pikku vauva arkeen! Toivottavasti jäbä alkais nukkumaan tai edes sä saisit lepoa...
Mamaminion, saamme siis sinulta odotella vielä monen monta plussa testiä lisää

mahtavaa:D miten sulla muuten odotus mennyt?