Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea ViidenVillahousu ja tervetuloa joukkoon suureen! :)

Mä vaihdan yhdemistelmäehkäisyyn, siinä toivossa et tiputtelu jää POIS, otin evralaastarin. Pitää vaan maksakokeissa käydä pari kertaa vuodessa. Mies kuuli kun soitin ehköisyneuvolaan ja kuuli kun puhuttiin veritulpasta ja maksakokeista niin sehän oli ihan paskana tästä. Ja sit kun sanoin et sellaista se on, otetaan steri, niin ei kuulemma todellakaan ;) mä oon sille puhunut koko ajan että ei enää, mutta mä aion sille loppukesästä vielä viimeisen ehdotuksen tehä. Koko ajan se kyllä kans sanoo kun nuorin uhmaa ja herättää heittämällä kännykällä päähän, että "tähänkö vielä 4., no thanks" :D

Ainiin, Äippä, sähän et enää ees sais yhdistelmäehkäisyä käyttöön jos haluaisit. Se th sanoi et jos on veritulppa ollut raskausaikana niin ei sillon enää anneta, kun riski on niin iso. Mut teillehän oli steri kai tulossa tän pikkuherran jälkeen? Vitsi, aika hienoo "lopettaa" varmaan siihen et viimeinen jää eri sukupuoleks, sitä jota ei oo. Oon miettinyt, et olisko se mun neljäs tyttö, ja sit ois täydellinen katras. Mut sit alkaisin miettii et pitäiskö sillä tytöllä olla toinen tyttö leikkikaverina :D krooninen vauvakuume, onko tähän lääkettä. Miten mä oikeesti voin koskaan sanoa että ei enää? Miten Muska77, sullahan on jo isot lapset ja nyt tulee nk Iltatähti, milloin tajusin että vielä yks? Tai minkäikäinen kuopus oli kun päätitte vielä lapsen tehä? Koska mä oon ihan varma, että mun vauvakuume ei katoo, vaikka pojat ois isoja.. Eiks se kasva vaan isommaks kun ei oo sitä vauvaa?

Meilläkään ei suostunut harkitsemaan steriä, kun ehdotin kokeilumielessä, kun mä en halua pillereitä ja muuten tuo ehkäisy on vähän sinne päin koko ajan.

Meillä on käytös selibaatti kunnes mut on steriloitu. :) ens kuussa jo aika ;) mulla kanssa vauvakuume tulee olemaa varmaa loppuelämän mut kyl nyt perhe tuntuu kokonaiselle. :)

Voi kuinka hyviä uutisia Deb:happy: mulla on maanantaina rakenneultra ja nyt jännä nähdä kumpiko sieltä on tulossa, esikko poika ja nykyinen kuopus tyttö. Tosi vahva poikafiilis ollut alusta asti :wink

Mä oon miehelle heittäny että se saa kyllä mennä steriin kun lapsiluku on täysi kun kerran minä oon synnyttäny ja ollu raskaana :D ei kuulemma suostu:grin meillä mies on se joka pihtaa, niin tähän selibaattiin valitettavasti tottuu..

Vastaan vaikka en odota. Jos ja kun saan miehen ylipuhuttua siihen viidenteen, niin enempää ei sen jälkeen tule. Vaikka tiedän jo nyt et se vauvakuume sieltä jossain vaiheessa tulee. Jotenkin uskon että se viisi riittää, eikä mies tulisi enää suostumaan kuudenteen, sen verran on jo töitä täytynyt tämän viidennenkin eteen tehdä, eikä ole vieläkään varmaa et aletaan yrittää, mies välillä hannaa edelleen vastaan. Eikä kyllä ole kiertokaan käynnistynyt pillerien lopetuksen jälkeen. :sad001

Kuinka moni teistä on 100 varma et lasten teko jää tähän tulokkaaseen jota nyt ootatte

100varma et maaliskuinen18 eli meidän viides oli nyt viimeinen. :) Sterijonossa ollaan parhaillaan. Uutta kuumetta ei oo pukannu vaikka luulen että kroonisuus iskee varmaan jossain vaiheessa. Nyt perhe tuntuu kokonaiselta ja tuntuu siltä että voi keskittyä muuhunkin kuin uuden vauvan haaveiluun. ;)

Mä kertaalleen olin sterijonossa, mut peruttiin se sit kun essurea ei olis voinut nikkelialleegian vuoksi tehdä ja nythän sitä ei enää (onneksi) edes tehdä. Mua ahdistaa ajatus mahdollisista komplikaatioista jos laitettas klipsit, kun vatsaonteloon laitetaan ilmaa ja siitä voi sit vatsan alueelle jäädä kipua ja turvotusta. Mulla ennestään IBS ja migreeni, sekä nivelongelmia, joten ei mitään paskaa lisää enää mulle kiitos :D Mies saa sit hoitaa piuhansa poikki ja on siihen suostuvainen.

Meillä piti tämä lapsiluku olla tässä, vihaan olla raskaana ja vihaan vauvavuotta, koskaan ei vauvakuumetta ole ollut, mut on vain se tunne, että vielä sen viidennen haluaisin :) Jos kaksoset sattuisi tulemaan niin se ei haittais kun vielä meidän toiseen autoon koko porukka mahduttaisiin. Mulla se raja menee tossa jos vitonen saatais, mies vielä hivenen vastaan. Mä oon ajatellut, että normaaliin tila-autoon olis mahduttava, vaikka meille sellaista ei luultavasti ikinä tule. Ja tosiaan jos kaksoset tulis, niin tohon nykyiseen mahduttaisiin ja noita 8 paikkaisia jenkkejä kuitenkin tuntuu jonkin verran olevan tarjolla, muita en enää huoli <3

Mä en kestäis selibaatissa, hypin seinille jo alle viikossa jos ei seksiä ole :’D

Meille on nyt syyskuussa syntymässä neljäs. En sanoisi että viimeinen. Oon 35 kun tämä syntyy, siihen 40 v asti olen avoin mahdollisille lapsille. Voi olla että 4 on meidän luku tai sitten ei. Ollaan saatu neljä lasta viidessä vuodessa, voi olla vaan ettei voimavarat riitä enempää, puhumattakaan raha.

Neljännen jälkeen olin varma että meidän lapset oli tässä ja mies ehdotteli vauvaa niin sanoin tiukan ein, mutta nyt on viides vauveli tulossa ja kun kuopus on jo kahdeksan sen syntyessä niin oon miettinyt että kai tälle syntyvällekin pitäis sit vielä saman ikäinen sisarus saada että olis kivat leikit ja touhut yhdessä :wink

Onnittelut Villahousu! Tässä ryhmässä kyllä onnitellaan. Normielämässä mulle aika nihkeästi onnitteluja sadellut.

Twisted mulla on exän kans 3 lasta. Sit nykyisen kans aattelin että olis kiva yhteinenkin. Meillä siis on jo 1,5v tyttö. Ja nyt tuli mieleen että pitäähän sille kaveri olla kun seuraavaan ikäeroa jo 7v. Vai en minä tiiä mistä se kuume tulee, se vaan tulee :hilarious: Ja kuopus on helppo ja mukava tyyppi. Nukkuu nykyään yöt tosi hyvin.

Kuinka moni teistä on 100 varma et lasten teko jää tähän tulokkaaseen jota nyt ootatte

Meillä oli varmaa et tulee olemaa viiminen raskaus mulle. :) ja nyt kun Julius on syntyny ni on tosiaa tullu se olo et perhe on nyt kokonainen. :) ennen on tullu se olo jo synnärillä et tää ei jää vikaks..

Ja meille tuo selibaatti ei oo ollu ongelma. :D meillä menee muutenkin kuukausia ilman seksiä ilman mitään sen tarkempaa syytä. :) itelle ei kyl ees oo halut noussu synnytykse jälkee ja miehen halut laskee kun pitäs kumit kaivaa esii. :D

Mä odotan myös sitä tunnetta kun tietää että nyt on perhe kasassa :shy: meillä on miehen kanssa 15v ikäeroa ja nyt siis kolmas lapsi syntyy kun olen 30v. Oltiin mietitty että viiden vuoden päästä mä olen 35 ja mies 50 niin siihen vedetään raja :D mutta katsotaan nyt.

Mä odotan myös sitä tunnetta kun tietää että nyt on perhe kasassa :shy: meillä on miehen kanssa 15v ikäeroa ja nyt siis kolmas lapsi syntyy kun olen 30v. Oltiin mietitty että viiden vuoden päästä mä olen 35 ja mies 50 niin siihen vedetään raja :D mutta katsotaan nyt.

Me ei olla ikinä mietitty mitää ikää :D minä 27 mies 29 ja meille kaikki kauhistelee ikää tehä steri mut mun kroppa ei vaa enää kestä raskautta (saati mielenterveys) :(

Enemmän oon aina ollu varma et en halua pitkiä ikäeroja siis niin et nää nykyiset pienet olis teinejä ja sit taas alusta:(

Mä pidin ennen takarajana, että 30 kun täytän niin on lapset hankittuna. Mut eihän mun pitänyt ikinä saada lapsiakaan kuin yhden miehen kanssa, mutta sen entisen elämän kanssa kävi miten kävi, niin nyt sitä ollaan sit perus white trashia ja useammalle isälle lapsia :D Mitäpä tuo muille kuuluu, mutta on se ikävä saada arvostelua jostain, mistä muilla ei ole hajuakaan... Se on aina helppo tuomita toisen tekemisiä kun ei toisen elämää tarvitse itse elää päivääkään.

Jos meille nyt viides syntyy, olen täysin varma, että perheemme on koossa. Olen aina ajatellut, että haluaisin viisi lasta, mutta olimme miehen kanssa aiemmin puhuneet, että neljä on sopiva lapsimäärä. Kun kolmas lapsemme syntyi, minulla oli todella vahva tunne, että joku vielä puuttuu. Luulin neljännen synnyttyä, että tuo tunne olisi mennyt ohi, mutta ei se mennyt. Joku vielä puuttuu. Toisaalta en osaa kuvitella itseäni kuuden lapsen äidiksi. Myös taloudelliset seikat painavat eikä asuntoomme eikä autoomme mahdu enempää lapsia.

Viidettä odotan ja en ikinä voisi sanoa että tää on tässä :D
Kaikki otetaan mikä annetaan mutta toki jos esim. Syntyy lapsi jolla jokin sairaus tai joku toinen lapsista sairastuu jne. Niin silloin toki punnitaan aina tilanteen mukaan, mutta tällä hetkellä ei ole mitään sellaista miksi ajattelisin ettei tähän tilanteeseen nyt yhtään lasta enää.
Tai siis luulen että sellaisella terveellä järjellä mennään siinä mielessä ettei itseämme polteta loppuun.
Mutta siis tällä hetkellä tuntuu että toiset viisi vielä voisi tehdä hahahahhaaa :D

Takaisin