Viidesvauva ihanaa odotusta, toivotaan että olot helpottais!
Mä oon toivonut/pelännyt kaksosia joka raskaudessa, meillä niin suuri kaksosuus riski kun äidin puolella on kaksosia vaikka kuin ja omat veljetkin kaksosia
mut yks vauva kerrallaan riittää mulle:)
Täällä tais olla joku muukin jolla kesän suunnitelmissa on/oli muumimaailma! Kysymys kuuluukin että minkälaiset ruokapaikat siellä on ja minkä hintaiset? Ja onko annokset minkä kokoiset? Mietin että pitäiskö ottaa piknik eväät matkaan ja syödä niitä sillä vai syödäänkö siellä sit jossain... kuten kuvitella sattaa niin tän pesueen ruokkiminen ei ole halvimmasta päästä jos ravintolassa käy
huomenna lähdetään kohti Turkua mun veljen avovaimon mökille, perjantaina olis muumimaailma päivä ja lauantaina sit olis Turunlinna ja lastenhovi touhu listalla:) ihanaa kun on tänä kesänä ollut vaikka ja mitä touhua mutta odotan myös innolla arkeen astumista... väsyttävää ja raskasta tämä reissaaminen/touhuaminen tämän mahan kanssa 
Mä oon toivonut/pelännyt kaksosia joka raskaudessa, meillä niin suuri kaksosuus riski kun äidin puolella on kaksosia vaikka kuin ja omat veljetkin kaksosia
Täällä tais olla joku muukin jolla kesän suunnitelmissa on/oli muumimaailma! Kysymys kuuluukin että minkälaiset ruokapaikat siellä on ja minkä hintaiset? Ja onko annokset minkä kokoiset? Mietin että pitäiskö ottaa piknik eväät matkaan ja syödä niitä sillä vai syödäänkö siellä sit jossain... kuten kuvitella sattaa niin tän pesueen ruokkiminen ei ole halvimmasta päästä jos ravintolassa käy
pääsee keuhkot kehittymään! Liikkuu myös lääkärin mielest ylltättävän hyvin tilan puutteesta huolimatta, tempperamentin huomaa kun työntää aina kaikkia antureita pois ja potkii niitä. Samoin antoi lääkärille ultra-anturiin oikein mojovan potkun, kun koitettiin kattoo jalkojen väliin
Eihän siitä mitään tullu, peitteli oikein!