Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Se olis dpo1. Ovistesti oli sit tosiaan seuraavana aamupv plussa, seksiä oli silloin edellisenä iltana (dpo-2), että pieni mahdollisuus olisi tärppiin. Ärsyttää nyt vaan, että jos/kun ei tärpännyt, niin mulla on sit varmaan menkat just kun lähdetään lomalle kylpylään :banghead: Toivon siis joko tosi lyhyttä luteaalia, joka mulla normaalistikin n.10vrk, tai sitten sitä tärppiä.

Oi joi zeni, toivotaan et tärppää:) Oliko tää eka kierto kun yrititte? Toivottavasti perästä tullaan:wink

Hain kylläkin siihen koulutukseen tänään, mut tuskimpa pääsen ees haastatteluun, jotenkin on sellanen fiilis et tuskin kelpaan:sad001

siis tää onihan järjetöntä....niin kamala hermo kipuiski toiseen jalkaan ja alaselkään että liikkuminen on ihan mahdotonta ei kyl tee mieli lähtee päivystykseen ku muutenki saa lekurissa hypätä...voi taivas etten tiedä mitä ajatella...aina jotain uutta...en tiedä ei vain jaksa omaa kroppaa

Tsemppiä pikkuvarpaat!

Jännää Zeni, nyt päästään täällä piinailemaan kunnolla :D toivotaan, toivotaan..

Mistä tulikin mieleen, että miten Pötin yritys?

Entä Twistedin taloprojekti? :O

Kuinka Deb ja pikkuinen voi?

Ja muut? :)

Ei tässä nyt vielä varsinaisesti yritetty, tjot enemmänkin.
Tehtiin just päätös, että mä meen syksyllä töihin tekee täyttää päivää kun mies on isävapailla ja sen jälkeen jatkan 15h/vko/2pvä/vko :confused: Apua! Mä oon töissä ollut viimeksi alkuvuodesta -14 kun odotin Kolmosta!

Miten teillä Huli nyt menikään, saitko miehen pään kääntymään?

Nyt olis 5 pilleriä jäljellä ja uutta liuskaa en alota enää. Sanoin miehelle et saa ehkästä, jos haluaa. Alottaa kuulema seksilakon( epäilen et kestää noin viikon:hilarious:), joten sinänsä jännän äärellä. Eihän tuo enää niin ehdoton oo ollu yrityksestä, mut katsotaan mitä tuleman pitää:nailbiting:

Ittee on ruennu hirvittää, et oonko nyt ihan varma et haluun vielä vauvan, tai joo haluan vauvan, mutta ilman synnytystä mielellään:grin

Hyvin täällä menee :) Tosin lomalla kun mies on niin tullu kyllä perheen kans touhuttua niin ettei kerkee puhelimen ääreen :)

Kahden viikon päästä tehään valut, 16.8 tulee mökki nosturilla valujen päälle ja siitä 3kk niin päästään muuttaa. Eka muutto saatiin Jussin tienoilla suoritettua ja olihan urakka. Toinen tulee oleen ihan leppoinen koska sit pääsee vihdoin sinne omaan taloon muuttaa! Käytiin eilen Pinsiön taimistolla ihailee puutarhaa ja suunniteltiin pihaa :) Sit kävin itsepominnassa poimii mansikat pakkaseen ja odotellaan kunnon mustikkasatoa seuraavaks :)

Ai että, kesä on ihanaa aikaa <3

Huli, harvoin miehet kauaa kestää selibaatissa :D meillä oli pari vuotta sitten aivan hirvee riita kun vonkasin seksiä. Kun vonkasin, miestä ei tehnyt mieli ja mulla halutti koko ajan, mut seksiä ei tullu kun miestä ei haluttanut ihan vaan jo siksi kun vonkasin. Tuli siis paineita. Sit se sano ettei aio ainakaan kuukauteen harrastaa seksiä. Olin aivan raivona. Sanoin et vittu ihan sama, ei sit mun puolesta enää koskaan. En puhunut sille seksistä, enkä mistään muustakaan kokonaiseen päivään, niin arvatkaa kuka illalla tuli muna pystyssä vonkaa seksiä :D lol! Meinasin saada uudet raivarit mutta koska omat himot ei ollut mihinkään kadonnut niin sovittiin ja seksiä oli taas normaalisti. Kaiken lisäksi mies pyysi anteeksi seuraavana päivänä koska tajusi että pitäisi olla onnellinen että on saanut puolison joka nimenomaan haluaa seksiä eikä pihtaa :D

Pikkuvarpaille tsemppiä! Onko sulla todettu mitään sairautta joka noita kipuja aiheuttaa? Ei kuulosta kovinkaan normaalilta että koko ajan joku paikka krempallaan :(

Zeni, toivon et tärppi tulee <3 ainakin hyvissä ajoin simpat siellä hollilla on :)

Miten Äippä, mites jakselet? Mä taas oon sitä mieltä ettei enää yhtään. Meän taapero on maailman raskain tällä hetkellä nyt. Tahtoa löytyy liikaakin. :D koti-iskä88 sanoi hyvin, et "miks uhmaikää pitäis kutsua tahtoiäksi. Ihan sama kun kutsuis mustaa surmaa kesäflunssaksi" :D tää poika on välillä aivan horrible :D

Anteeks kaikille kun tulin vaan omanapailemaan. Luen kyllä teidän viestejä ja elän mukana!
Kiitos kysymästä menninkäinen. Viime kierrossa oli kemiallinen. Mulle on nyt kahdesta paikasta tarjottu töitä, mietinnät päällä että lähtiskö sitä kuitenkin töihin tässä välissä ja lapset hoitoon ja siirtäis kuitenkin nro nelosen vaikka vuoden/ parin vuoden päähän...

Twisted, ymmärrän sua..:D täällä 4 vee kiltti ja kuunteleva tyttö on muuttunu joksikin ihan toiseks lapseks. En tiedä missä vaihtui..:D

Varmaan ne on samassa paikassa sen mun kiltin vauvan kanssa :D kiltistä vauvasta muuttui kävelevä katastrofi joka pettymyksen tullen heittäytyy mahalleen ja hakkaa päätä lattiaan :D

Twisted ei oo todettu mitään mut kroppa vaan ollu niin kovilla tästä kaikesta et tarttis tieten jonkun sortin kuntoutuksen

Mulla facebookki just muistutti, että olen kysynyt n. 40 kilosen postipaketin hintoja Timbuktuun :grin Ollu meiän Älli ja Tälli vissiin vähän... uhmakkaita :laughing021 Mutta tultiin porukalla siihen tulokseen, että kannattaa laittaa kontti samantien, saa muutkin omat hermoille kävijät samaan pakettiin. Ja se postipaketti olis ollu monta sataa euroa ja vaan kolmeenkymmeneen kiloon asti :rolleyes:

Mä Pötti menisin töihin ja jatkaisin silti yritystä. Eihän se välttis heti tärppää, voit ehtiä olla yli vuodenkin töissä ennen uutta äitiyslomaa.
Edit. Pahoittelut kemiallisesta :oops:

Muokattu viimeksi:
Pahoittelut pötti! :(

Me kanssa foorumiporukan kanssa pohdittiin matkustus/postitusmuotoa Timbuktuun :D

Kiitos teille! :) kohti seuraavaa yritystä vaan, mulle toi toivoa tieto että ainakin hedelmöittyy ja ovis tapahtuu. Kyllä number 4 vielä alkunsa saa...:) Ihan hullua että itse on tässä tilanteessa ekan kerran että oikeesti kestää kauemmin raskaaksi tuleminen... Tälläkin varmaan joku tarkoitus.

Mää tässä taisin just taannoin Hulia neuvoa samoin kuin Zeni mua. :D Mutya siis toihan on ihan totta! Eniten tässä siis mietityttää tuo pieni elokuussa vuoden täyttävä typy. Ei millään raaskis laittaa hoitoon..:( Onks jollain kokemuksia vuoden vanhan (tai allekkin) hoitoon laittamisesta? Miten meni?

Meillä oli tää kolmas 1v 1kk kun meni hoitoon. On samassa ryhmässä isoveljensä kanssa. Todella hyvin meni. Ihan maailman paras päätös oli palata töihin. Kotona oleminen oli jo henkisesti aika rankkaa ja olihan se kiva saada rahaakin enemmän. Aion palata töihin myös tämän syntyvän neljännen kohdalla kun hän on sen vuoden. La on nyt 13.9. Olen kylläkin miettinyt että pitäisikö töihin palata jo elokuun puolella, olisiko silloin helpompi saada hoitopaikka. Elleivät mene jälleen vuorohoitoon.
Mä siis kanssa kipuilin tuota hoitoonlaittamista, mutta tilalle saivat työssä käyvän, paremmin jaksavan äidin, nappi ratkaisu siis.

Meillä oli tää kolmas 1v 1kk kun meni hoitoon. On samassa ryhmässä isoveljensä kanssa. Todella hyvin meni. Ihan maailman paras päätös oli palata töihin. Kotona oleminen oli jo henkisesti aika rankkaa ja olihan se kiva saada rahaakin enemmän. Aion palata töihin myös tämän syntyvän neljännen kohdalla kun hän on sen vuoden. La on nyt 13.9. Olen kylläkin miettinyt että pitäisikö töihin palata jo elokuun puolella, olisiko silloin helpompi saada hoitopaikka. Elleivät mene jälleen vuorohoitoon.
Mä siis kanssa kipuilin tuota hoitoonlaittamista, mutta tilalle saivat työssä käyvän, paremmin jaksavan äidin, nappi ratkaisu siis.

Takaisin