Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä on kaikki kiinni mut kyl mieskin jotain on koittanu puhua entiedä jotenkin tuntuu niin toivottomalta et miks ei rupia paraneen

Pikkuvarpaat, oot ansainnut vaan ja pelkästään hyvää ja parasta! Mulla itsellä ei oo kokemusta masennuksesta tms muta eikös akuutissa tilanteessa voi hakeutua päivystykseenkin varsinkin jos on semmonen olo että haluaa lopettaa kaiken?
Voih kun niin toivon että sun olo alkais jo paranemaan!
Warheart meistä on tullut suurperhe vähän vahingossa... meille piti tulla 2, sit mies ylipuhu kolmanteen ja minä sen neljänteen ja viidenteen, sit tää jätkä on kyl ihan puhdas vahinko ;)
Dep alat kyl vaatimaan strep koetta... jos nyt pääsee käymään niin että pikkunen on hätähousu ja päättää tulla maailmaan liian aikaisin niin onpa ainakin se katottu ja mahdollisesti pois hoidettu! Toivon kyllä suuresti että hän malttaa masussa vielä majailla pitkään!
Mies lähtee kohta 4 isomman kaa retkelle ja mä meen laittamaan siirin nukkumaan ja meen itekkin... väsyttää!

Äippä, tuntuu ainakin jaksavan vilkkaasti liikehtiä tuolla, päivä päivältä vahvistuu vaan liikkeet eli siellä hän kasvaa <3 Kaikki muuten ihan normaalisti täällä, mut toi lapsivesiasia on oma juttunsa. Toistaseks pärjätty näin, toivotaan et vielä monia viikkoja pärjättäis :) nyt 23+1!

Dep ihanaa että siellä pikkunen jaksaa melskata:) Täällä käännytty pää alas päin kun potkut tuntuu kovin ylhäällä :) vaikka onpa tuolla vielä lääniä pyöriä vaikka miten päin ;)
Teki muuten päikkärit hyvää! Näitä lisää:)

Suosittelen ottamaa kriisityöryhmään yhteyttä jos olo on se ettei jaksa enää.. :( olen kokenut olon ja päivystykses istunu ja siel päässy puhuu ja jatkohoitoon ( mun tapauksessa lääkitys ja kotia)

Meillä oli tänää pojan ristiäiset.. kaikki meni muute hyvi mut ennen ristiäisiä kissa jäi auton alle ja nyt pitäs men se hautaamaan... :( tätä ei olis kyl tähä kaivannu.. mies ihan romuna.. meillä on 2 kissaa kuollu jo alle 1,5v ikää.. :( eka katkas jalkansa ja tämä jäi jonkun kusipään alle vaikka oli tien reunaa eikä ylittämäs tietä.. :(

Kiitos.. onhan sen riskin tienny kun kissan ulos päästäny.. mut silti.. yliajajalle auto ei ees pysähtyny vaan takan oleva auto tuli kysyy onko meidän kissa..

Ärsyttää kun jotku ei voi sen verta siirtää ajolinjaa kesällä ettei tien reunaa odottavan kissan yli aja.. ja tosiaa ei olis tarvinnut mennä ees omalta ajokaistalta pois... :( ja se et jos siin olis koira ollu ni aika varmasti olis pysähtyny.. itselle on joka eläin yhtä arvokas, lemmikki tai ei..

Itse olen kanssa miettinyt tota että miten se koira poikkeaa kissasta?! Ihmisten asenne vamma! Ihmiset on urpoja o.O

Pikkuvarpaille voimia! M-inskille suuret suuret pahoittelut :( Ja Deb, isosti isosti tsemppiä nyt. Niin toivon, että vielä ainakin muutaman viikon pärjäätte eteenpäin!

Kiitos.. onhan sen riskin tienny kun kissan ulos päästäny.. mut silti.. yliajajalle auto ei ees pysähtyny vaan takan oleva auto tuli kysyy onko meidän kissa..

Ärsyttää kun jotku ei voi sen verta siirtää ajolinjaa kesällä ettei tien reunaa odottavan kissan yli aja.. ja tosiaa ei olis tarvinnut mennä ees omalta ajokaistalta pois... :( ja se et jos siin olis koira ollu ni aika varmasti olis pysähtyny.. itselle on joka eläin yhtä arvokas, lemmikki tai ei..

Osanottoni <3
Meillä kävi samanlailla nyt äitienpäivän maissa, meidän 7 kk ikäinen kisu jäi kotitiellä auton alle ja samanlailla autoilija ei ollut vaivautunut pysähtymään. Ja vielä oli meidän talon kohdalla, että olis voinut tulla kysäseen onko meidän... Ärsyttävää!
Meillä on kaksi aikuista kissaa myös mutta tämä pentu oli pienestä iästään huolimatta aivan erikoinen tapaus, niin ihana ja ihmisläheinen ja aina sylissä omasta tahdostaan. Itsellä ivf-hoidot takana ja vaikea raskaus (nyt 36. rv menossa) ja tämä kisu on ollut oikeaa terapiaa mulle. Ihan hirveältä tuntuu edelleen, osaan niin samaistua sun tunteeseen Minski. <3

Miten täällä on viikko lähtenyt käyntiin? :) Mä oon niin väsynyt valvomisista, että enempien lapsien hankinta tuntuu täysin utopistiselta :D No eiköhän mieli taas muutu, kun saa tarpeeksi kofeiinia tälle päivää.

Täällä valvottiin viime yö kun nuorin huusi mahakipuja, varmaan joku ”saattaa sisältää maitoa” -tuote taas sisältänyt mikroskooppisen osan maitoa... Eli normaali väsymys täällä painaa :)

Täällä nukuttu hyvin:) jopa 4h unta yössä;) Julius huutanu ilmavaivoja nyt monta yötä ja samal D-vitamiinit aloitettu:( onneks tää on ohi menevä vaihe:) ( eiköhän tämäkin nuku viimeistää koulu-iässä)

Edit. Eilen tuli postissa aika gynelle Jämsään ;) koska lie sit itse toimenpide tehdään kun tämä on varmasti sellane yritetään kääntää pää käynti. :(

Sateisesti on viikko lähtenyt käyntiin! Eilen oli mulla neuvola, sain kuulla olevani läski ja kivasti noottia noista mun verensokereista (2 ylitystä viimeviikolla)-> masennuin ja hain suklaa patukan :(

Huomenna mies lähtee viemään koiraa hoitoon ja me lähetään ma parin viikon Suomen turneelle...
Muuten vietetään tämä viikko ihan vaan kotona!

Meillä lapset (myös Siiri) nukkuu yöt kyllä kivasti mutta mä en... joko jalat kramppaa tai pissattaa tai muuten vaan valvon... fiksua?
Vielä 12 viikkoa tätä sontaa jäljellä, oispa jo ohi!

Siiriä ruetiin vierottamaan tuttipulloista, se aiheuttaa vasta rintaa koska siirin mielestä täyttää kaltoinkohtelun tunnusmerkit:p
Siinäpä meidän viikkon kuulumiset ;)
Viime viikko menikin kivasti kaikenlaisissa touhuissa, kerenny oikein tännekään;)

M-inski ihana nimi Justus<3 nimiä täälläkin kovin mietitty;)

Pikku varpaille tsempit juhlien järjestykseen ja voimia kaikille huonoihin öihin! Jaksaa jaksaa :)

Äippä: Julius ei Justus :D mut itekki välillä sanon Justus kun taipuu kieli siihe paremmin:D

Mukavaa reissua teille:)

Voi Äippä, et saa lannistua! Mä sain kuulla painosta koko ajan, ihan hirvittävä stressi sitten koko ajan ja oli vaan niin ankeeta, kun jokaikistä suupalaa mietti, vaikka miten terveelliset elintavat olikin. Vasta kun tuli jatkuvasti 3-5kg viikossa monen viikon ajan, niin totesi, ettet sä taida tätä kyllä syömällä kerätä. No en niin!

Pikkuvarpaille tsemppiä ja jaksamista juhlavalmisteluihin!!

Muille isot tsempit yövalvomisiin! Tiedän sen tuskan. Meillä ei lapset tykkää nukkua öisin. Siitä on monta vuotta, kun olen saanut nukkua enemmän kuin pätkittäin muutaman hassun tunnin yössä, jos sitäkään. Kofeiini on äidin paras ystävä <3

Ja kivaa reissua jo nyt etukäteen Äippä! Meillä sama tuttipullovieroitustuska edessä... Koko ajan perustellut itselle, ettei halua pahentaa öitä entisestään, että juokoot, mutta olisihan se jo aika.

Äippä: Julius ei Justus :D mut itekki välillä sanon Justus kun taipuu kieli siihe paremmin:D

Mukavaa reissua teille:)

Tekstinsyöttö käänti näemmä väärin Julius on vallan ihana nimi;) vaikka eipä siinä Justuksessakaan mitään vikaa, on mun veljen nimi;)

Takaisin