Hyvin täällä menee :) Tosin lomalla kun mies on niin tullu kyllä perheen kans touhuttua niin ettei kerkee puhelimen ääreen :)
Kahden viikon päästä tehään valut, 16.8 tulee mökki nosturilla valujen päälle ja siitä 3kk niin päästään muuttaa. Eka muutto saatiin Jussin tienoilla suoritettua ja olihan urakka. Toinen tulee oleen ihan leppoinen koska sit pääsee vihdoin sinne omaan taloon muuttaa! Käytiin eilen Pinsiön taimistolla ihailee puutarhaa ja suunniteltiin pihaa :) Sit kävin itsepominnassa poimii mansikat pakkaseen ja odotellaan kunnon mustikkasatoa seuraavaks :)
Ai että, kesä on ihanaa aikaa <3
Huli, harvoin miehet kauaa kestää selibaatissa :D meillä oli pari vuotta sitten aivan hirvee riita kun vonkasin seksiä. Kun vonkasin, miestä ei tehnyt mieli ja mulla halutti koko ajan, mut seksiä ei tullu kun miestä ei haluttanut ihan vaan jo siksi kun vonkasin. Tuli siis paineita. Sit se sano ettei aio ainakaan kuukauteen harrastaa seksiä. Olin aivan raivona. Sanoin et vittu ihan sama, ei sit mun puolesta enää koskaan. En puhunut sille seksistä, enkä mistään muustakaan kokonaiseen päivään, niin arvatkaa kuka illalla tuli muna pystyssä vonkaa seksiä :D lol! Meinasin saada uudet raivarit mutta koska omat himot ei ollut mihinkään kadonnut niin sovittiin ja seksiä oli taas normaalisti. Kaiken lisäksi mies pyysi anteeksi seuraavana päivänä koska tajusi että pitäisi olla onnellinen että on saanut puolison joka nimenomaan haluaa seksiä eikä pihtaa :D
Pikkuvarpaille tsemppiä! Onko sulla todettu mitään sairautta joka noita kipuja aiheuttaa? Ei kuulosta kovinkaan normaalilta että koko ajan joku paikka krempallaan
Zeni, toivon et tärppi tulee <3 ainakin hyvissä ajoin simpat siellä hollilla on :)
Miten Äippä, mites jakselet? Mä taas oon sitä mieltä ettei enää yhtään. Meän taapero on maailman raskain tällä hetkellä nyt. Tahtoa löytyy liikaakin. :D koti-iskä88 sanoi hyvin, et "miks uhmaikää pitäis kutsua tahtoiäksi. Ihan sama kun kutsuis mustaa surmaa kesäflunssaksi" :D tää poika on välillä aivan horrible :D