Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Niin se jussi meni ja niin sanottu arki alkoi tosin tätä työtähän se meillä on vain näin kesällä....itellä vahvaa antibioottia menee mut poika voi hyvin...keuhkot ja pää tällä hetkellä ok mut sydän ei mutta eivät kuitenkaan olleet vielä hirmu huolissaan...poika nukkuu todella hyvin toivon että olis ainut jolla ei ole allergioita...viimiset veret tiputettu minuun jospa se valo paistais tännekkin kohta....meillä on 8.7ristijäiset ja rippijuhlat

Syke oli samanmoinen ku aina ennenki, sf-mitta oli mun yllätykskeks 19,5cm, eli keskikäyrällä! Hoitaja sanoi kohdun tuntuvan ihan normaalilta pehmeeltä :) Nyt vaan äitiyspakkausta hakemaan <3

Äippällä tosiaan ihanan kuuloinen mies.
Mä kävin tänään neuvolalääkärissä niin ei oo mies vieläkään kysellyt kuinka meni. En aio ottaa esille jos ei sitä sen vertaa kiinnosta että kysyy. En enää oikeastaan odota hältä mitään. Elän elämää lasten kans.

Ja teille kerrottakoon ettei löytynyt ainakaan tulehdukseen viittaavaa. Ja sydän äänet kuului.

Muska ihanaa että masussa näyttää olevan kaikki hyvin! Aika tökeröä mieheltäs että ei edes kysy miten meni:(
Niin ja on tolla mun miehellä hetkensä kun ärsyttää kun viimeistä päivää ja on täys Urpo! Mut on se pohjimmiltaan hyvä mies ja isä<3
Dep ihana kuulla että masussa näyttäisi olevan kaikki hyvin:)
Pikku varpaat, toivottavasti pikkusen sydän ei ala oireilemaan ja pysyy muutenkin hyvin voivana! Sinulle omaan oloon tsemppiä ja jaksuja<3

Ultra meni hyvin. Sitä tekemässä oli erikoistuva lääkäri ja ultrasi varmaan IKUISUUDEN eikä siltikään saanut kaikkia mittoja. Mutta kuulemma vauvalla viikkoihin nähden turhan suuri keskivartalo eli sinne kai mun sokerit menee....
Uusi aika jälleen 3 viikon päähän.
Parasta antia oli kuulla että poika majaili pää alaspäin :) Josko tästä ei tulekaan perätilaa ja pääsen alakautta synnyttämään ihan "normaalisti" :)

Sandy voiko tohon ultraan sitten luottaa jos ei muutenkaan kaikkia mittoja saanut ja sit onkin tanakka baby tulossa? O.o olen epäileväinen :D toivotaan että teidän poju pysyy nyt loppuun asti pää alaspäin! Antoko mitään syntymäkokoarviota?

Ääh tää loma-aika on vienyt mut niin mennessään että ei ehdi kirjoitella vaikka paljon ois asiaa!
Aloitetaan vaikka sillä että käytiin vähän turussa ja tampereella kierteleen asuntovaunu mukana :D Vielä tää viikko lomaa miehellä ja nyt vaan oleskellaan kotona rennosti, jos vaikka tänään vielä kävis lapsia rannalla uittaan.

Eilen oli NPultra ja kaikki hyvin ^_^
Käpynen siellä pyöri ja hyöri, niskaturvotusta 1mm ja olikin jo netpostiin tullut tieto että ei tarvetta jatkotutkimuksille. Nyt odottelen kuumeisesti rakenneultraa koska haluan jälleen selvittää sukupuolen; tuntuu että se valmistautuminen oikeasti alkaa vasta sitten. En tiedä, vai oonko jotenkin pinnallinen?
Poikien kohdalla on tiedetty suoraan ja molempien tyttöjen kohdalla ollut varovainen tyttö veikkaus. Niin olen jotenkin luottavaisin mielin että jos sieltä poika tulee niin eiköhän se sitten selkeesti näy :D

Tsemppiä kaikille vaivoihin ja odotuksiin. Depille erityisesti tuohon haastavaan tilanteeseen - toivotaan että pikkuinen vielä useamman viikon viihtyy masussa <3

Muska77 meillä mies kans aika harvoin kyselee ja oon jotenkin tottunut siihen että kysyy sitten kun kysyy. Nyt kun viides raskaus niin yllätyin että mies heti kyseli että miten siellä meni.

Mamaminion ihana kuulla että ultrassa kaikki kivasti:) nauttikaa vikasta loma viikosta! Mekin vasta kotiuduttiin rannalta... 4h siellä tolskattiin ja kivaa oli:)

Olisipa tää viikonloppu jo ohi... :( Mä vihaan juhlien järjestämistä. :(

Omapahan nämäkin juhlat sit juhlittu alta pois;)

Se tunne kun tuntuu et kaikki kaatuu ja syyllisyys painaa...en tiedä miten kauan enään jaksan jotenkin vain haluais luovuttaa...sori purkautuminen

Se tunne kun tuntuu et kaikki kaatuu ja syyllisyys painaa...en tiedä miten kauan enään jaksan jotenkin vain haluais luovuttaa...sori purkautuminen

Mikä on? Uskon ettei täällä ketään haittaa purkautuminen <3 Onhan täällä itse kukin vuorollaan avautunut omista tilanteistaan.
Tsemppiä!

M-inski, tsempit juhlien järjestämiseen! Ja niin kuin sanoit, sithän se on juhla juhlittu ja voi muuhun keskittyä :)

Kyfi, eikös tämä vähän vertaistukea varten ole, että pura vaan tuntemuksesi <3

Täällä ollaan keskusteltu mahdollisesta vitosesta, mies ehkä jo alkanut jutuista päätellen taipua, mutta ei ole vielä vihreää valoa näyttänyt... Mulla tosi itkuinen olo varsinkin iltaisin, ihan puskista tullut tämä olo o.O

Ensinnäkin anteeksi ei tarvii (kenenkään!!!) pyytää avautumisesta, kaikki vuorollaan!
Anna tulla vaan täyslaidallinen, mikä on? Jos vähänkään masentaa niin akuutisti yhteyttä neuvolaan tms hoitavaan tahoon! Sä oot vahva nainen ja mikä ikinä onkaan niin kyllä sä/te siitä selviät<3 jaksu hali<3

Täällä ollaan keskusteltu mahdollisesta vitosesta, mies ehkä jo alkanut jutuista päätellen taipua, mutta ei ole vielä vihreää valoa näyttänyt... Mulla tosi itkuinen olo varsinkin iltaisin, ihan puskista tullut tämä olo o.O

Oho :o jospa se vihreä valo sieltä alkaa kohta pilkistää;) mulla samaa itkuherkyyttä varsinkin aamulla...
johtunee väsymyksestä, ku Siirillä on unien kanssa vahvasti ongelmia! Viime yönäkin valvo 2,5h ja en enää itse saanu unta :/ mies lähtee päikkäri aikaan isojen kanssa pariks tunniks muualle niin saa mammakin nukuttua... eikä nää hormonit auta asiaa;)
Ettet olis raskaan jo;) vai vaivaako jokin muu? Pura vaan fiiliksiä sinäkin!

Täällä myös katastrofi yö takana. 10kk vauveli valvoi vähän väliä, ilmeisesti hampaita tulee ja lisäksi tällä hetkellä paha vierastuskausi meneillään. Eilinen kauppareissu oli ihan painajaista kun jos vähänkin vaunuista kauemmaksi eksyin niin hirveä huuto [emoji17]
Annoin illalla suppoa kun tuntui lämpöä olevan, mutta se vasta häntä piristikin ja sitten puolen yön maissa viellä keikkui hereillä yliväsyneenä välillä nauraen ja välillä itkien.
Miehen kanssa ei kumpikaan osattu oikein nukkua tai saatu unta ja nyt zombina täällä yritetään aamupalaa värkätä. Huh!

Äippä, en oo raskaana kun just viikko sit menkat loppui :D Onhan mullakin tietysti väsymystä ja tällä hetkellä puskee tuo heinäallergia pahasti päälle ja joutuu viljat jättämään taas kokonaan ruokavaliosta pois, mutta tämä on jo niin tuttua, että en usko aiheuttavan itkuherkkyyttä. Meillä heräillään nuorimman vuoksi vähintään kahdesti yössä, yleensä kainaloon rauhoittuu, eka unipätkä n.20-23 menee omassa sängyssä, joskus toinenkin n.23-01 ja lopun yötä vieressä nukkuu. Ollaan nyt käyty tota kiellettyjen ruokien listaa läpi ja yöhuutoahan se tietysti tietää, mut onpahan taas sit käyty läpi :) Näyttää kauran suhteen nyt paremmalta, että sietää jo isompia määriä, sipuli saatu nyt mukaan ruokavalioon.

Miten teillä muilla lähtenyt kipinä suurperheen ”perustamiseen”? Mulla sikäli jännä kun en aluksi lapsia halunnut ollenkaan, ekan kans oli niin helvettiä, että olin varma että hän jää ainoaksi, mutta nyt sitä taas tuntuu, että suuri perhe on rikkaus ja menee niin äkkiä tuo raskaus ja vauva-aika, että sen seisoo vaikka päällään :D

Ootte kyl ihania....joo no verta tiputetaan ku hemppa ei nouse...puuroainut joka pysyy sisällä oikeesti rupiaa huumori loppuun..onneks poika piristää mut vähä stä tuntuu et oonko edes ansainnu näitä tai mitään....

Eipä täälläkään hurrata nukkumisen kanssa. Herään joka yö 3-4 välillä ja 7-8 välillä, aina en ees saa ton jälkimmäisen jälkeen nukuttua uudestaan. Lantioon sattuu aina herätessä, kun nukun pelkällä oikeella kyljellä siks, että jostain syystä vasemmalla kyljellä maattuani lapsivettä valuu enemmän pihalle.

Välillä on kans ihan toivoton olo kun oon ihan varma, että reikä kalvoissa oli jo korjaantunu yhteen kohtaan kun maha tuntui normaalilta, vauva tuntui potkivan joka suuntaan, napakin työntyi enemmän ulospäin ku koskaan aiemmin.. sit tuli taas enemmän vettä pihalle. Ois kiva tietää et jos se oli välissä korjaantunu, niin mikä ihme siellä sit niitä kalvoja haurastuttaa.. kummastuttaa etteivät oo ottanu esim streptokokkinäytettä.

Voi pikkuvarpaat, kylläpäs sua vieläkin koetellaan <3 kuulostaa vähän ehkä masennukselta myös, kannattaa ottaa ehdottomasti tuntemukset puheeks neuvolassa! Masennuksen kanssa ei kannata jäädä odottamaan, kokemusta on..

Takaisin