Minäpäs ”ilmoittaudun” tänne seurailemaan :) Meiltä löytyy jo suurperheeksi luokiteltava lauma, 4 lasta ja meidän neljännen piti ehdottomasti olla viimeinen... Ollut todella raskas vauvavuosi, moniallerginen lapsi, omat unet jäänyt lähinnä haaveeksi, vauva huoli vain mut ja mun tissit vuoden ajan ja tämä helvetti päättyi sit imetyspettymykseen 1v1kk iässä kun jouduin ajamaan imetyksen alas allergioiden vuoksi, ei enää mikään kikkailu auttanut ja oireet tuli selkeästi rintamaidosta.
No nyt tilanne se, että neiti kohta 1v4kk, edellisessä kierrossa mulla oli menkat myöhässä muutaman päivän ja siinä sitten ihan paniikissa keilailin, että ei helvetti jos oon raskaana ehkäisystä huolimatta, kävin kaikki kauhuskenaariot läpi ja, tadaa!!, huomaankin, että eipä siinä olisi estettä jos meille vielä yksi ipana pyörähtäisi :D Menkat sit toki alkoi lopulta... Mies tietenkin suoraan sanonut, että ei lapsia halua lisää, (mulla siis edellisestä liitosta -09&-11 syntyneet, nykyisestä -15&-17 syntyneet) mutta syyt oli luokkaa ”niitä olis sit jo viis”, ”olis kiva olla joskus kahdestaan”, ”tarvittais isompi asunto”... No huolia ne on nuokin, mut asutaan nyt kolmiossa, että eiköhän se isompi asunto ole tavalla tai toisella saatava melko pian! Tässä nyt keskusteltu ja pohdittu, ehkäpä se vitonen saattaa saada luvan tulla

Olis mun autossa tilaa vielä kahdelle kun 8 paikkainen tilaihme ja miehenkin kulkuväline olis riittävä jos itsekseen viiden lapsen kanssa lähtis :D
Että tämmönen esittäytymisstoori, saas nähdä mitä tulevaisuus tuo tullessaan ja kasvaako meidän pikkuperhe vielä :) Tuttuja tästä bongasin ainakin Äippäx5 <3