Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vauvanhuuruista arkea sinne m-inski!

Ketä on seuraavaksi vuorossa tositoimissa? :)

Oisko ollu sandy ja mä sit heti perässä, ellei sit pikku varpaat oo edelleen yhtenä... olisi vaan niin ihanaa kuulla miten hän voi!
Pikku varpaat, missä oot ja kuinka voit? Huolissaan<3

Täällä kun ollaan juteltu asiasta kun asiasta niin...Kiva huomata että keskimmäinen neiti on kävelly varmaan tovin jo liian pienillä kengillä. Miksei koskaan muista katsoa säännöllisesti niitä kenkiä! On taas oikein "vuoden äiti"- fiilis:( Tarkistatteko te säännöllisesti? Entä minkä kokoisia jalkoja teidän lapsilla on? Meillä 2.5-vuotiaalla 25 ja 4- vuotiaalla 28-29. Onks noilla jotenkin isot jalat tytöiksi?! :DD

Mulla oli rakenneultra tänään. Vauva oli kehittyny hyvin, rakenteet kunnossa ja elimet kaikki niinku pitikin. Huolta herätti kuitenkin lapsiveden vähyys. Meen taysiin jatkotutkimuksiin, soittavat varmaan huomenna ajan sinne loppuviikolle tai ens viikolle. Vauva teki kuitenki nielemisliikettä ja virtsarakko oli täynnä, munuaiset kehittyny kunnolla. Toivottavasti korjaantuis itestään ja lapsivettä tulis enemmän.

Niin ja muutamaa päivää sirompi oli kun mitä viikkoja ei kuitenkaan enää muutettu LA. 302g ja viikkoja 20+4.

Deb, entäs sukupuoli? Kysyittekö? :) Hyvä että pääset jatkotutkimuksiin :) Varmasti silti kaikki hyvin :)

Toivottavasti deb kaikki olis kuitenkin hyvin! Ja vettä tulis lisää!

Mie aika säännölleen tarkistan lapsien kenkien koon:) Meillä tytöillä on het 7v 30-31, 5,5v 29-30 ja het 4v 25-26, pojalla on 21-22 jalka:) Riippuu vähän kengän valmistajasta koon valinta.

Deb, entäs sukupuoli? Kysyittekö? :) Hyvä että pääset jatkotutkimuksiin :) Varmasti silti kaikki hyvin :)

Kysyttiin, mut ei näkyny kun vauva oli niin kippurassa ahtaan tilan takia.

Dep ihana kuulla että masulainen voi hyvin, toivotaan että vettä olis lisää tullut seuraavaan ultraan ja jos vaikka näkisitte kumpi siellä köllöttää;)
Kenkien kokoja tulee tarskastelua joka kauden välissä... ja joka kerta jalat on kasvaneet koon ellei kaksikin! Kasvavat ihan kamalaa kyytiä:o
7v kengän koko on 31, 5v 29, 4v 28, 2.5v 25 ja 1v 19:) saako tosta litaniasta tolkkua:D

Deb, toivottavasti kaikki on kunnossa ja vesi lisääntyisi!

Meillä 2veellä on koko 23 ja 1veellä 19. Aika huonosti tulee tarkastettua. Nyt pitäisi, kun nuorempi tarvitsee joka tapauksessa uudet kengät.

Mulla on iso- ja leveäjalkaiset lapset :grin Tyttö vajaa 5v 30-31, poika 3,5v 29 ja tyttö 1v8kk 24-25. Jalanmitan pyrin ottamaan aina ennen kenkien ostoa ja mielellään sisämitta vielä kengästä.

Deb, tsemppiä odotukseen. Toivottavasti tosiaan seuraavassa ultrassa enemmän vettä. Olen kyllä kuullut näin käyneen että jostain syystä vettä on ollut vähän, mutta tilanne korjaantunut jo seuraavassa ultrassa :)

Saattaa olla että kirjoittelen tänne vähän useammin kun olen ottanut vähän taukoa muusta sosiaalisesta mediasta.

Jee sandy, kannatan foorumi riippuvuutta;) mulla vissiin lukee nimimerkin alaa (selaimella selatessa) että addikti:D

Elä huoli Äippä, se ei ole vielä riippuvaisuuden viimeinen aste. Ainakin "Ei muuta elämää" on vielä :D :D

Me saadaan tietää sukupuoli jo ens viikolla. Tyyppi vasta 12+ viikkoa. Tänään otettiin nipt ja kuulemma selviää sukupuolikin. On se hurjaa.
Nt-ultra tänään ja kaikki hyvin. Oli niin helpottavaa nähdä tyyppi siellä liikkumassa sen vuodon jälkeen ja muutenkin. Syksyllä se kkm. Sattui sama kätilö, kysyi heti käytävällä jo haluanko vaihtaa mut sanoin ettei tartte. Silloin itkin ultran jälkeen, tänään ennen. Mielummin näin päin.

Mieluummin noin päin tosiaan. Onnea hyvistä uutisista ja toivotaan hyviä tuloksia niptistäkin :) Onko omaa fiilistä sukupuolesta?

Täällä kun ollaan juteltu asiasta kun asiasta niin...Kiva huomata että keskimmäinen neiti on kävelly varmaan tovin jo liian pienillä kengillä. Miksei koskaan muista katsoa säännöllisesti niitä kenkiä! On taas oikein "vuoden äiti"- fiilis:( Tarkistatteko te säännöllisesti? Entä minkä kokoisia jalkoja teidän lapsilla on? Meillä 2.5-vuotiaalla 25 ja 4- vuotiaalla 28-29. Onks noilla jotenkin isot jalat tytöiksi?! :DD

Mulle käy tota samaa.. et huomaan et näähän on jo pienet.. :( ja sit mun äiti ostaa pojille kenkiä kun on kuulemma pienet ja uudet kengät nyt sit sopivat ja kun kokeilen ni kaikki uudet on isoja.. yli sentti tyhjää tilaa? Ärsyttävää.. tottakai lapset sit oppinu et vähä kun varvas hipaisee päätyä kengäs ni mummille vinkumaan ni pääsee ite valitsee uudet kengät ( tosi monesti epäkäytännölliset ) sit Mä pakotan ne takas oikeisiin kokoihin ja sit ne kasvaa pyrähdyksessä pieneks,, sais olla koko ajan kokeilemas onko sopivat,.

Mulle käy tota samaa.. et huomaan et näähän on jo pienet.. :( ja sit mun äiti ostaa pojille kenkiä kun on kuulemma pienet ja uudet kengät nyt sit sopivat ja kun kokeilen ni kaikki uudet on isoja.. yli sentti tyhjää tilaa? Ärsyttävää.. tottakai lapset sit oppinu et vähä kun varvas hipaisee päätyä kengäs ni mummille vinkumaan ni pääsee ite valitsee uudet kengät ( tosi monesti epäkäytännölliset ) sit Mä pakotan ne takas oikeisiin kokoihin ja sit ne kasvaa pyrähdyksessä pieneks,, sais olla koko ajan kokeilemas onko sopivat,.

Ei tuo reilu sentti tyhjää tilaa ole ollenkaan huono juttu:
http://www.terveyskirjasto.fi/terveysportti/tk.koti?p_artikkeli=jal00194

Takaisin