Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä oon niin pahoillani teidän puolesta Deb, että joudutte läpikäymään tämänkin :'( Voimia ihan hirvittävästi, toivottavasti tilanne parantuu ja pikkuinen pääsee hyvissä voimin aloittamaan tämän elämänsä ♡

Hei kaikille ja anteeks ku oon ollut hiljaa...vaikeat pariviikkoa mulle yritetty veriarvoja nostaa ja poika tuli maailmaan hätäsektiolla ku istukka katkes..napanuora tuli ulos ja sydänäänet romahti josta lääkäri huomas et istukka katki...hän toipuu omalla osastolla ja minä omalla..tuntuu niin pahalta ku ei ole vieressä ja kokee epäonnistuneeksi

Kylläpäs täällä odottajia koetellaan!
M-inskille onnittelut <3
Pikkuvarpaille pikaista toipumista sektiosta ja pojalle voimia myös! Onnittelut pienestä!

Deb voi että kun vetää sanattomaksi! Jotenkin sitä toivoi että kaikki olisi mennyt hyvin ja ilman mitään stressiä loppuun! Toivotaan että tilanne paranee ja pieni kasvaa! Paljonko sulla nyt olikaan viikkoja?

Me lähdetään lauantaina lomalle ja mies onkin sitten 7viikkoa lomalla. Reissussa ei tosin koko aikaa (onneksi) olla. Saa nähdä millanen seikkailu tästä tulee kun ei mahduta autoon kaikki ja mie matkaan vauvan kanssa osan matkaa bussilla ja junalla ja alkuun pitäs ajaa yksin kaikkien lasten ja autotrailerin kanssa Jyväskylään 4-3h. No me on tehty se ennenkin tosin sillon ei ollu vauvaa vielä...

Pikkuvarpaat, onnittelut pojasta ja voimia teille paljon!

Hena, nyt on 20+6. Vielä pitäis pikkusen sinnitellä edes muutama viilko, tulee pitkät viikot..

Deb ja pikkuvarpaat ♡

Voimia toipumiseen teille pikkuvarpaat! On ollut liian rankka taival teillä myös.

Onnea pikkuvarpaat pojasta <3 Voimia toipumiseen kummallekin :) Ja koko perheelle onnea <3

Pikku varpaat, et tosiaankaan oo epäonnistunut missään! Itse olisin heittänyt pyyhkeen kehään aika päiviä sitten ja sinä senkun sinnittelit... saisit olla ylpeä!!! Onnea pojasta ja voimia toipumiseen molemmille<3
Dep sinnillä sielläkin etiä päin! Pääsitkö lähtemään kotio vai ottavatko sut osastolle makoilemaan?

Issias jumissa jo 3 päivää ja pirun kipee! Onko jollain mitään konstia millä tämän sais laukeamaan? Sauna, hieronta ja venyttely kokeiltu ilman tehoa... lepoa turhaan ehdottelette mies seuraavan kerran vapaalla vasta ens viikon pe ja la o.O

Äippä, olin yhden yön osastolla ja nyt loikoilen kotisohvalla ja huolehdin nesteytyksestä.

Mietin kauan kehtaanko kysyä: minkä kokoinen pikkuvarpaat poitsu oli kun syntyi? <3:) Voimia toipumiseen! <3

Ai paha mikä vaiva äipällä! Sori, mä en kyllä tiedä mikä auttais..:(

Henalle ihanaa lomaa! <3

Dep loikoile nyt rauhassa vesipullon vieressä. :) Eiköhän kaikki muutu vielä hyväksi! <3

• Tykkään
Reaktiot: Deb
Onnittelut Pikkuvarpaat! Olipas sulla raskas raskausaika ja raju synnytys. Toipumisia molemmille!

Kiitos teille kaikille ootte ihania...äippä kiitos sulle rohkasusta kyllä kai sitä pitäis olla ylpeä jospa se tästä henkisestikki...pötti mitä tarkotat kauanko?poika oli 3600g

Olihan teidän pikkusella ihan kivasti kokoa:) saatko hänet koska viekkuun ja mikä teidän vointi on? Sä teit oikeesti naisen työn! Yhtään kannata vähätellä itseäs... hurja kokemus kuulosti olevan koko sun raskaus ja synnytys!
Ole oikeasti ylpeä itsestäs kun jaksoit itseäsi tsempata eteenpäin päivä päivältä... nyt vaan paljon lepoa ja toivotaan että teidän molempien vointi siitä paranis ja pääsisitte kotiin viettämään ihanaa vauva arkea:)

En viitti lippua ennen ultraa liian korkeelle nostaa, mut mun maha tuntuu ja näyttää taas kunnon vauvamahalta, oli muutaman päivän jotenki veltompi ja kiristävän tuntunen. Potkutkin tuntuu vähän selkeemmin ehkä.. en tiiä, voiskohan olla mahdollista että lapsivesi ois lähteny lisääntymään..? :)

Takaisin