Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Deb, entäs sukupuoli? Kysyittekö? :) Hyvä että pääset jatkotutkimuksiin :) Varmasti silti kaikki hyvin :)
Elä huoli Äippä, se ei ole vielä riippuvaisuuden viimeinen aste. Ainakin "Ei muuta elämää" on vielä :D :D
Täällä kun ollaan juteltu asiasta kun asiasta niin...Kiva huomata että keskimmäinen neiti on kävelly varmaan tovin jo liian pienillä kengillä. Miksei koskaan muista katsoa säännöllisesti niitä kenkiä! On taas oikein "vuoden äiti"- fiilisTarkistatteko te säännöllisesti? Entä minkä kokoisia jalkoja teidän lapsilla on? Meillä 2.5-vuotiaalla 25 ja 4- vuotiaalla 28-29. Onks noilla jotenkin isot jalat tytöiksi?! :DD
Mulle käy tota samaa.. et huomaan et näähän on jo pienet..ja sit mun äiti ostaa pojille kenkiä kun on kuulemma pienet ja uudet kengät nyt sit sopivat ja kun kokeilen ni kaikki uudet on isoja.. yli sentti tyhjää tilaa? Ärsyttävää.. tottakai lapset sit oppinu et vähä kun varvas hipaisee päätyä kengäs ni mummille vinkumaan ni pääsee ite valitsee uudet kengät ( tosi monesti epäkäytännölliset ) sit Mä pakotan ne takas oikeisiin kokoihin ja sit ne kasvaa pyrähdyksessä pieneks,, sais olla koko ajan kokeilemas onko sopivat,.