Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihanan pieni masu Dep, sulla vielä matkaa mun kokoluokkaan;) olisipa ihanaa päästä leffaan tai ylipäätään minne tahansa miehen kaa ihan kaksistaan... nauttikaa toisistanne:)
Pidempi melu altistus vasta haittaa vauvan kuuloa tai näin mä ainakin oon kuullut joten ihan huoletta vaan leffaan ja festareille :)
Pötti ei meillä mitään siistiä oo! Kato vaikka tarkemmin peiliä... se ei vaan jostain syystä pysy puhtaana vaikka sitä kuinka pyyhkis o.O imuroida pitää kyl päivittäin ja samalla imuroin pahimmat pölyt pois kun meillä toi koira ja ”apinat” ja siihen päälle miehen siitepöly allergia niin pakko pitää pölyt sunmuut sotkut kurissa.. näkisitte ton yläkerran jossa lastenhuone, ei oo siistiä nähnytkään :D tai ehkä 2 kertaa päivässä, aamulla ja illalla n 5min;)

Mites M-inski??? Ja Pikkuvarpaat???

Täällä ehkä vähän jännän äärellä; palelee, kuvottaa, väsyttää, kestovitutus ja repäisykipuja. R-testi kuitenkin negaa (tai no joku haaleista haalein viivanpaikka ilmesty kun tarpeeksi kauan tuijotti ja sovitteli viivalaseja). Ovista en ole kuitenkaan vielä(kään) onnistunut bongaamaan, että voipi olla ihan vaan siihen liittyviä oireitakin.

Klo.19:56 synty poika maailmaan.. :)

51cm pitkä ja painoa 3436g. Py 36cm

16 päästiin saliin ja olisko ollu 18.30 kun epiduraali laitettiin.. et aukesin sit tossa reilussa tunnissa 6cm :D

Mut nyt on ohi se urakka ja patteri kainalossa nukkumassa.. :)

Klo.19:56 synty poika maailmaan.. :)

51cm pitkä ja painoa 3436g. Py 36cm

16 päästiin saliin ja olisko ollu 18.30 kun epiduraali laitettiin.. et aukesin sit tossa reilussa tunnissa 6cm :D

Mut nyt on ohi se urakka ja patteri kainalossa nukkumassa.. :)

Ihanaa! Onnea tuhannesti koko perheelle <3

Onnea mi-inski! :happy: Mä niin odotan niitä ensihetkiä sairaalassa ja toimivaa ruokapalvelua :p

Aika tarkalleen 3 kk vielä omaan laskettuun aikaan :happy:

Paljon onnea Minski!

Täällä ke käyty sairaalassa yö kun vessareissulla huomasin housuissa verta. Siten sitä tulikin reippaasti. Muutama hyytymäkin. Sairaalassa loppui ja yllä tuli enää vain pikkusen ja sen jälkeen ei mitään. Olin ihan varma keskenmenosta mutta ultrassa kaikki kunnossa. Voi raato kun säikäytti. Mullei oo koskaan r.aikoina ollut vuotoja. Nyt viikko vuodelevossa... Ma lento kotiin, ootan jo kauhulla sitä matkustuspäivää.

Hui kamalaa Muska!!! Onneksi pikkusella kaikki hyvin<3 meinasitko vielä kotipuolessa käydä lääkärin pakeilla? Esim tulehdus voi aiheuttaa veristä vuotoa... mulla ollut bakteeri vaginoosi joka raskaudessa ja ainut oire ollut verensekainen valkovuoto! Turvallista kotimatkaa:)

Onnea M-inski!!

Vuodot kyllä säikäyttää kovasti :sad001 Tsemppiä lepäilyyn Muska! Paljon sulla on viikkoja?

Suorastaan silmiä häikäisevää negaa näyttää raskaustesti (paitsi tosiaan kun tarpeeksi kauan tuijottaa, niin ainakin sata viivaa näkyy :hilarious: ), ovistesti on vahvistumaan päin ja limat alkaa olla sellaisia, että ovis vois alkaa lähestyä, eli oireet varmaankin johtuu lähestyvästä O:sta.
Käytiin laitattaa meidän ens viikolla 4 vuotta täyttävällä prinsessalle korvikset:Heartred Neiti oli niiiiiiin reippaasti, ilmekään ei värähtänyt kun kone naksahti :happy: Nyt vaan pikkusisko, juuri 3 täyttänyt haluisi myös :rolleyes:

Kyllä oot Muska varmasti säikähtänyt! Hui!

Nonniin, ovista sitten vaan hyödyntämään..;)
Prinsessa saanu korvikset! <3 Minkä ikäisinä muiden tytöt on saanu korvikset?:)

Ei oo korviksia vielä kellään:) olen pitänyt rajana että saavat korvikset sit kun osaavat itse niitä puhdistaa/hoitaa ja kun ymmärtävät että ne ovat ikuisuuden juttu (vaikka eihän ne nyt oo)... eivätpä noi vielä niitä edes kinua;)
Zeni toivutaan että ovis sieltä tulis ja pääsette hyödyntämään, kohta sitä sit jännätään sun r-testiä;)

Onnea m-inski!! Ihan tajuttoman ihanaa vauvakuplaa sinne <3

Mulle laitettiin 4v korvakorut, mutta oon entiseltä ammatiltani lävistäjä ja pyydän et käykää ihmiset rakkaat lävistäjälle laittaa reiät. Ei oo mitään niin hirveetä kun reikien ampuminen. Tiiän et kaikki tekee sitä, mut täällä on ammuttu reikiä korviin ja mulle kasvoi hirveet keloidit korviin sen takia. Ja kaikki vain koska rusto repeää ja alkaa arpeutumaan liikaa. Lävistäjä tekee neulalla sievän pienen reiän korvaan joka leikkaa siis sen reiän, korvan iho, se sisäinen iho pääsee paranemaan koska iho on leikattu siististi eikä sitä ole koru väkisin repäissy läpi. Toiseksi, lävistäjä tekee sen aina steriilisti, kun taas ammuttaessa koru ehkä just ja just putsataan neo-amiseptilla ja kone ei varmasti ole steriili. En halua ruoskia ketään, mutta pakko aina sanoa kun tulee puhetta. Lävistäminen on kallista, kalliimpaa kuin ampuminen, mutta 100% turvallisempaa <3 peace! En kivitä ketään, koitan valaa aina tietoa tässä asiassa :)

Zeni rv12 nyt.

Äippä mulla on nt-ultra ti. Mainitsen siellä asiasta. Tai soitan ma neuvolaan. Tosin kun vuoto alkoi soitin Suomeen päivystykseen niin oli vaan ettei siinä muuta kun seuraat tilannetta. Eikä oikein voi mitään jos tule keskenmeno. Hakeuduin täällä kuitenkin lääkärille niin ottivat keskenmeno vaaran vuoksi tarkkailuun ja tuntui että parempaa hoitoa sain kuin olisin saanut Suomessa.

Vanhin tyttö oli 7 kun sai lahjakortin korvien reikiin. Ei uskaltanut mennä niin pikkusiskonsa 2,5 v nuorempi käytti kortin. Isosisko vähän myöhemmin. Nyt 8v pelkää ihan hirveästi et luulen et ottaa vasta yläasteella jos silloinkaan.

Takaisin