Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pötti tapa sekin on liikkua, Sanni lähti aikanaan liikkeelle niin että se makas selällän ja potki itseään etiäpäin:D
Oishan se 7 ihan hyvä numero, jolleen muulle;)

Ai niin mun mies... hohhoijaa! Hän sitten tänään mietiskeli että jos vielä vilpertin jälkeen yritettäisiin vielä yhtä että jos saataisiin pojulle pikku veli:o HELL NO!!! Olen hyvin suuresti sitä mieltä että mä en koske siihen tai edes katso siihen päin enneku jollekin on tehty steri:D
Kauheita se puhuu tämmöisellä krooniselle vauva kuumeiselle o.O

Haha, paras! Siinä sitten pidätte näppinne kurissa :D

Täälläkin mun mies puhuu jo seuraavista lapsista innoissaan, vaikka tää ekakaan ei oo vielä putkahtanu maailmaan :hilarious: kolmesta se kovasti haaveilee, heittää (luultavasti ja toivottavasti läpällä) perään aina että "ainakin" :woot:

Äippä x5 hahahaa vai on siellä mies jo seiskaa tekemässä vaikka kutonen on vielä masussa :D

ON: Mulla ei oo ikinä ollu mitään siitepölyallergiaa mutta nyt nenä vuotaa ja on muutenkin inhottava olo :(
Voiks olla että raskaus jotenkin herkistää? Hitto mä oon odottanut että tuleeko aamupahoinvointia mut en arvannu että tämmösillä helteillä saa koko ajan aivastella ja olla niistämässä :/

Rv5+5

Voi herkistää raskaus. :( mulla on siitepölyallergioiden lievänä eli pärjään normisti ilman lääkkeitä mut nyt on paljon rajummat oireet ja poskiontelot taas täys (mulla on krooninen poskiontelontulehdus eli saan käyttää ympäri vuoden kortisoni suihketta et saan nenän vetämää) nytkin taas poskissa tuntuva paine on nii normaali olotila etten kiinnit huomioo.. sit taas kun avaan ne ni onki olo et tältäkö pitäs tuntuu:D

Voi kurjuutta :( Ihankuin raskaudessa ei itsestään olisi tarpeeksi... Mulle kävi niin, että selvisin imetyskesät vauvan syntymän jälkeen helposti ilman lääkkeitä (heinä) :O

Mamaminion mulla oo ikuna ollu ongelmaa siite/katu pölyn kanssa ja nyt on röörit niin tukossa, silmiä kutiaa ja ulos mennessä saa pärskiä muutaman tovin:o

Mä tajusin eilen,et kai tähän odotukseen paukahtaa kaikki se mitä 5raskaudes on vielä kokematta :eek:o_O
Outoa turvosta,alas sattuu ja ajoittain polttelee,hengästyn ihan kaikesta ja toi kirkas vuoto on ollu jo kaks viikkoo....no,noi pahoinvoinnit ja hajut on kyllä tittuja juttuja:rolleyes: ja tää loputon väsymys:sleep002

Mulla on vihdoin sellanen olo,et tämä raskaus on viimenen,nuorempana pelkäsin,et jos ei vauvakuume katoakkaan:eek: mut näköjään ikä,aika ja erityislapsi arki tekee tehtävänsä:wink

Takaisin