Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lähinnä yhteisestä tahtotilasta sen suhteen ja että olisiko aika ennemmin vai myöhemmin. Mieli huutaa koko ajan niin kovaa, että ennemmin. Mutta haluaisin saada opiskelut valmiiksi ennen... :) Kuvittelin valmistuvani jo ennen lapsia tai vähintään niiden aikaan, niin se kun ei onnistunut, nin pitänee ottaa nyt varman päälle.

Hyvää vappua jokaisen perheelle! <3 Onks tein perheillä jotain traditioita?

Mä yritän täällä leipoa esikoisen huomisille synttäreille, nyt pieni kahvitauko... Kaiken muun arjen touhun ohella.. Miten onkin että just tälläsenä päivänä kaikki kolme tarvii syliä ja huomiota enemmän..:D

Mitä menninkäinen opiskelet? :)

Oon täällä käyny aina lueskelemassa mutta en ole ehtinyt ja jaksanut kirjotella.

Meillä oli vauvan ristiäiset lauantaina ja kolmannen 4v synttärit.
Nyt vapuksi ei ole mitään suurempia suunnitelmia, kun perinteinen munkin paisto.

Mun pitäs ostaa isompia kattiloita... :/

Mulla olis jälkitarkastus vasta 14.5. Ja kortsut ei ole meidän juttu. Nyt synnytyksen jälkeen ollaankin kaks kertaa puuhailtu ihan riskillä ;) no vauva on vasta 6viikkoa huomenna ja imetän - vaikkakin tiedän ettei se ole varma ehkäsy keino.

Hellurei tänne kaikille
Paljon uusia nimiä.näkyy olevan mut myös muutamia tuttuja. Äippä x5 ihanaa lukea teidän perheen kuulumisia!
Tuntuu et ihan äsken sitä vasta jännättiin että onks teidän vitonen tyttö et saatkp omat "spice girlsit" kotiin :D

Meillä tosiaan nro:4 syntyi viime elokuussa ja TÄTTÄRÄÄÄ toissapäivänä plussasin että ilmeisesti nro5 olisi tuloillaan!

Koitan taas aktivoitua täällä koska ainakin viimeksi tää oli ihan korvaamaton vertaistukipalsta :)

Ihanat vaput kaikille, nyt munkkien paistoon ----->

Äippä x5 MITÄÄH ollaanko taas samaan aikaan "siunatussa tilassa" ?!?!? Onnea ihan hirveesti!!!!! Miten jännää :D

Onnittelut Mamaminion! Onko teillä muutkin pienillä ikäeroilla?

Mun lapset 09, 11, 14 ja 17 eli ei mitenkään superpieniä ikäeroja ole :) Paitsi nyt jos tämä nyt kyydissä pysyy niin pikku vitonen tulisi 01/19 niin 1,5 vuotta tulisi nuorimmaisten väliin <3

Itsellä tulee 32 mittariin tänä vuonna, eli en mikään tosi nuori enää ole mutta vielä tuota tietty ehtisi toiset viisikin tehdä jos oikein tahtia kiristäis hahhaa.

Mikä teillä Muska77 ? Vieläkö tulossa ja montako ennestään? :)

Äippä x5 MITÄÄH ollaanko taas samaan aikaan "siunatussa tilassa" ?!?!? Onnea ihan hirveesti!!!!! Miten jännää :D

Niinhän tässä taas päässy käymään :D nyt voidaankin sit jännätä (tai voiko tota enää edes jännätä) et onko typykkä tulossa;)
Onnea sinnekin ihan tuhannesti ja pikkuselle paljon vauva liimaa matkaan mukaan:)

Täällä kans meinannu olla hiukan hoppu/ saamaton niin kerennyt/jaksanut kun lueskella:/ tänään KOKO perheellä (jopa mun miehellä :o ) vapaa päivä :) jos vaan ois hiukan parempi sää niin ois voinu lähtee piknikille mut ei niin ei... leffoja ja herkkuja tänään luvassa;) kiireetöntä olemista:)
Ps enää/vielä 9päivää RU...

Mun lapset 09, 11, 14 ja 17 eli ei mitenkään superpieniä ikäeroja ole :) Paitsi nyt jos tämä nyt kyydissä pysyy niin pikku vitonen tulisi 01/19 niin 1,5 vuotta tulisi nuorimmaisten väliin <3

Itsellä tulee 32 mittariin tänä vuonna, eli en mikään tosi nuori enää ole mutta vielä tuota tietty ehtisi toiset viisikin tehdä jos oikein tahtia kiristäis hahhaa.

Mikä teillä Muska77 ? Vieläkö tulossa ja montako ennestään? :)
Mulla on kolme omaa ja miehellä yks ja yks yhteinen ja nyt 6+3. Ikää 41 et viimoinen olis toiveena.

Onnittelut mamaminion plussasta :)
Meitähän on täällä paljon plussaneita ja jo pidemmällä raskaudessa olevia. Haittaako kuumeilevia että täällä nämä raskausjutut pyörii? Vai pitääkö mennä tuonne raskautuneiden puolelle?
Mä vaan eniten kaipaisin vertaistukea niiltä joilla on paljon lapsia ja vaikka pienehköillä ikäeroilla. Kun onhan tää hullua haluta lisää lapsia jos/kun kädet täynnä jo edellisten kanssa :p Vaikka toisaalta, tiedän niitä yhdenkin lapsen perheitä jotka kokevat yhtä lailla elämänsä kuormittavaksi kuin minä omassani. Että eihän se sinällään katso lasten määrää tms.

Mulla on nyt paastoarvo ylittynyt jo kolmena aamuna... Saas nähdä mitä sanotaan torstaina rakenneultrassa.

Ai niin, ja hauskaa vappua!

Ps. Meillä tytöt oksensi vielä eilen, mies on nyt ripulissa ja oksentaa, pojallakin ripuli.... Ja yllätys että mä taas ainut terveenä pysynyt :joyful: vaikka kaikkien jäljet siivoan :yuck: rv 20+5 menossa, pientä liikehdintää vrkaudessa tuntuu, silloin kun itse sängyssä maate :happy:

Onnea Mamaminion! :)

Musta on ainakin kiva kuulla/lukea teidän raskausjuttuja ja fiilistellä mukana. Ja kaikki muut elämän pyörityksen vinkit myös kelpaa, asettaa omat haaveet oikeisiin raameihin :P

Onnea mamaminion plussasta!

Mua ei aiainakaan yhtään haittaa vaikka täällä jo raskaaksi tulleita onkin :) eihän meilläkään vielä ole edes yritystä ja saa nähä tuleeko enää, ei voi tietää.

Meilläkin jyllää yrjö ja ripaska :yuck: lisäksi nelonen opettelee potalle ja aika paljon oon saanu pyyhkiä pissoja ja kakkoja lattioilta ja pestä pissasia pöksyjä. Olishan sitä voinu vappuna tehä muutakin kun hinkata oven kahvoja jne kloriitilla :meh:
Mutta onni onnettomuudessa! Koko porukka on ollut sitten eristyksissä kotona jo monta päivää, niin oon saanut lopetettua kuopukselta yösyötöt! Eka yö meni ihan reisille, neiti huusi 23-06 (oikeesti, välillä nukku ehkä max 10min.), tokana yönä heräsi ekan kerran 2 aikaan ja huusi enää tunnin! Kolmas yö meni jo melkein kuin elokuvissa, tyttö heräsi 6.30 ja rauhoittui viereen parissa minuutissa :love7 no viime yö, neljäs, menikin sitten taas vähän huonommin, tyttö heräsi 2.30 ja rauhoittui vasta neljän aikaan viereen. Tissiä alkoi kuitenkin vaatia vasta 7.30. Olen päättänyt, että 20-8 ei mammaa tule, mutta tänä aamuna kyllä vartin verran joustin kun piti muutenkin jo nousta :)

Onnea Mamaminion!

Mustakin ihanaa lukea teidän raskauskuulumisia! Täällä vauvakuume noussut nyt ihan uudelle tasolle...

4 vee synttäreistä selvitty kunnialla! Aamulla oli kyllä niin korkealla stressikäyrä..:D

Tsemppiä yrjojen ja ripaskojen kanssa! Meidän perhe ihmeesti välttänyt tuon mahataudin.. *koputtaa puuta*

Voih ei kun masu taudit jyllää :o toivotaan pikaista paranemista kaikille! Jaksuja!
Omg mä voitin sen rupattelu kisan, ikuna mitään voittanut:o kiva yllätys tälleen Vappu iltaan:D
Kandee siis täällä roikkua;)
Pikku varpaat mikä meno? Heti alkaa huoli iskeä kun muutamaan päivään susta kuullu:)

Hei jee! Onnea voitosta Äippä! Tuli hyvään osoitteeseen, kun teille on vauva tuloillaan :)

Tsempit mahataudista kärsiville :( Me ohitettiin se onneksi nopeaan, mutta nyt flunssaa pukkaa.

Voi v.... Kuopus alkoi hetki sitten oksentaa :sour: Taitaa pyykkikone pyöriä taas koko yön yrjölakanoita ja vaatteita :arghh: Pakko varmaan imettääkin yöllä ettei ipana vallan kuivu :sorry:

Voi ei Zeni:( jaksamista sulle sinne<3 koita itse pysyä terveenä!
Menninkäinen teillekin paranemista!

Takaisin