Mä kans tykkään kasata ikeaa! Ja muutenkin sisustaa. Sit oon hyvä kukkien laitossa ja pihan mylläyksessä. Mulla pysyy kädessä vasara, saha, porakone ja mä oon meillä se joka laittaa hyllyt seinään :D se on kivaa. Ja mies tekee tekniset asiat. Tosin mulla hajos mäkistä bluetooth ja yritin sitä korjata (osaan itsekin jotain koneelle tehä) mut en saanut toimii. Kolme kk meni ja kun yks ilta istuin koneella ja googletin "atk-huolto Tampere" niin mies otti koneen ja tunnissa sen korjas :D en joutunut kun kolme kuukautta kitisee asiasta ja sit kun olin käymässä vieraissa niin homma alko toimii :D mut suutarin lapsilla ei oo kenkiä vai miten se meni :D
Mäkin haluan olla raskaana ja himoita kaikkee! Mulla oli kuopuksesta himona jääpalat. Vedin mukitolkulla jääpaloja, nyt ei tee mieli yhtään, en laita juuri koskaan itselle jäitä limsaan :D sit mulla teki mieli punaviiniä, tosin en juonut yhtään sitä, olinhan raskaana ja vielä kaiken lisäksi oon absolutisti mut teki vaan mieli :D mä oon cola-addikti, niin sillä sit korvasin punkunhimon :D
Mäkin haluan olla raskaana ja himoita kaikkee! Mulla oli kuopuksesta himona jääpalat. Vedin mukitolkulla jääpaloja, nyt ei tee mieli yhtään, en laita juuri koskaan itselle jäitä limsaan :D sit mulla teki mieli punaviiniä, tosin en juonut yhtään sitä, olinhan raskaana ja vielä kaiken lisäksi oon absolutisti mut teki vaan mieli :D mä oon cola-addikti, niin sillä sit korvasin punkunhimon :D