Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä kans tykkään kasata ikeaa! Ja muutenkin sisustaa. Sit oon hyvä kukkien laitossa ja pihan mylläyksessä. Mulla pysyy kädessä vasara, saha, porakone ja mä oon meillä se joka laittaa hyllyt seinään :D se on kivaa. Ja mies tekee tekniset asiat. Tosin mulla hajos mäkistä bluetooth ja yritin sitä korjata (osaan itsekin jotain koneelle tehä) mut en saanut toimii. Kolme kk meni ja kun yks ilta istuin koneella ja googletin "atk-huolto Tampere" niin mies otti koneen ja tunnissa sen korjas :D en joutunut kun kolme kuukautta kitisee asiasta ja sit kun olin käymässä vieraissa niin homma alko toimii :D mut suutarin lapsilla ei oo kenkiä vai miten se meni :D

Mäkin haluan olla raskaana ja himoita kaikkee! Mulla oli kuopuksesta himona jääpalat. Vedin mukitolkulla jääpaloja, nyt ei tee mieli yhtään, en laita juuri koskaan itselle jäitä limsaan :D sit mulla teki mieli punaviiniä, tosin en juonut yhtään sitä, olinhan raskaana ja vielä kaiken lisäksi oon absolutisti mut teki vaan mieli :D mä oon cola-addikti, niin sillä sit korvasin punkunhimon :D

Tytöstä himoitsin suklaata ja colaa, pojasta riisiä ja silloin en voinut sietää colaa :D

Ekasta himoitsin tomaatteja (semmosia napakoita ja kylmiä), 2 porkkanoita, 3 nutellaa, 4 viinirypäleitä ja cheddar kuutioita, 5 oliiveja ja nyt teki hetkellisesti mieli pekonia mutta nyt ei tee mitään muuta mieli kun syyä:D

Meillä meis korjaa..hitsaa..remppaa ym ihan kaiken toki tässä työssä on vähän pakkokin osata...minä rakastan kukkia ja sen kyllä huomaa meillä

Mie oon tuota ukkoani kuttunu pelle pelottomaks, kun se aina säätää jotain ja keksii ihmeellisiä asioita:) Jos ei jotain valmiina löydy niin se tekee sen. Me molemmat rempataan, ukko ollu nuorempana rakennuksilla töissä ja mie oon koulutukseltani talonrakentaja/ laatoittaja( hyvä taloa rempata kun ei tartte ulkopuolisia apuun). Sekä kokkipuolta käyny.

Tytöistä en muista hirveitä himoja, ehkä kolmosen kohdalla tomaatit. Mut pojusta oli jäiset puolukat( mun äiti on mun veljee oottaissa himoinnu myös puolukoita)

Onks teillä koskaan huonompina päivinä sellasta fiilistä että ei tästä tuu mitään? Siis kasvatukseen liittyen.. Vai vaadinkohan mää vaan liikaa iteltäni ja lapsilta...On ne kumminkin vielä niin pieniä...

Siis todellakin on! Lähes joka päivä mä mietin että mä en pysty tähän! Tai että tää on aivan paskaa välillä. Se on mun mielestä ihan luonnollista.. Tai ihan sama onko muiden mielestä luonnollista mutta välillä on vaan sellainen fiilis että mä en vaan osaa :D

Onks teillä koskaan huonompina päivinä sellasta fiilistä että ei tästä tuu mitään? Siis kasvatukseen liittyen.. Vai vaadinkohan mää vaan liikaa iteltäni ja lapsilta...On ne kumminkin vielä niin pieniä...

Ai että onko... kyllä, aika usein :p

Ps tänäänkin on tehnyt mieli iskee hanskat tiskiin useampaan otteeseen kun muksut vaan tappelee ja vikisee... ei vaan jaksa kuunnella jatkuvaa ääni saastetta! Nyt parhaillaan 2 isointa naapurin tytön kanssa ulkona ja 3 pienintä sisällä joista 2 ns välikappaletta (2,5&4v) leikkii nätisti ylhäällä lasten huoneessa ja Siiri vaan tätättää tuossa ja leikkii omilla leluilla:) kuulen jopa uunin kiertoilman hyrräävän(ja korvien tinnityksen)... mahtavaa!!!:D

Ihanaa kuulla! :grin Sit välillä tuntuu että toisten lapset on ku enkelit aina ja omat peffailee minkä kerkee. Vaik todellisudessa varmaan muutki lapset osaa.. Tänään kun hain esikoista kerhosta ni kaikki muut lapset oli eteisessä pukemassa nätisti mut mein neiti juoksi pöytää vaan ympäri leikkihuoneessa.. Se tunne.. Nyt ku kirjotin ni rupes kyl jo naurattaanki.:laughing002

Jep, toi ainainen nahistelu ottaa välillä suoraan sanottuna aivoon.. Saa moneen kertaan laskee kymmeneen hiljaa mielessään..:grin

Takaisin