Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä oli ultrassa kaikki hyvin! Pieni oli 6pvää pienenpi kun mitä kuukautisista oli laskettu, nyt siis 11+3 ja laskettua aikaa muutettiin vähän. Siellä se nukkui ja käänteli kylkeensä, millään ei halunnu että sen unia häirittäis :hilarious:

Menninkäinen paranemista sinne! Toivotaan että muut välttyy taudilta...
Pötti sade päivinä pelaillaan, piirrellään, katotaan leffoja, siivotaan tai tehdään joku esterata viritys...
Pikku varpaat, muistathan lepäillä! Meidän Siirillä on vaan 2 ala etuhammasta, pikku jyrsiä:)
Twisted kuulostaa ihanalta sun piha suunnitelmat :)
Mä oon ihan väsy, ei energiaa mihinkään...

Onnea Deb ultrakuulumisista! Eli kaveri tarras siitä myöhemmästä oletetusta oviksesta ja siks näkyi myöhemmin? :)

Täällä kans väsyttänyt koko päivän, kakarat tappelee ja pienin kitisee. Mentiin aamulla 9.10 keskimmäisen 5v neuvolaan (aika oli 9.30) ja 9.12 tuli tekstari et aika on peruttu kun neuvolassa oli sähkökatko. Kumma ettei muilta peruttu kun siellä odotushuoneessa istui joukko muitakin pimeessä, että ärsytti :/ kuitenkin matkaa ajella sinne oli sen verran pitkä et taapero nukahti ja heti sai herättää. Oli muuten pahalla päällä :/

Twisted, nappas joo siitä tokasta, vissiin ihan nopeestikin :woot:

Täällä kans väsyttänyt koko päivän, kakarat tappelee ja pienin kitisee. Mentiin aamulla 9.10 keskimmäisen 5v neuvolaan (aika oli 9.30) ja 9.12 tuli tekstari et aika on peruttu kun neuvolassa oli sähkökatko. Kumma ettei muilta peruttu kun siellä odotushuoneessa istui joukko muitakin pimeessä, että ärsytti :/ kuitenkin matkaa ajella sinne oli sen verran pitkä et taapero nukahti ja heti sai herättää. Oli muuten pahalla päällä :/
Just joo:( olihan reilu peli...

Voi kun kiva juttu :(

Mulla tänään hiukan pirteämpi päivä, vaikka viikonloppuna paljoa nukuttu :D Pirteyttä muillekin! Ei käy kateeksi yhdistelmä pienistä lapsista ja väsyttävästä raskaudesta :P haluan lapsia, mutta tuon raskausajan voisin skipata muutamia poikkeushetkiä (plussatesti, ultrat, liikkeet jne) lukuunottamatta :D

Oon menninkäisen kans samoilla linjoilla! Raskaudessa parasta on ekat liikkeet, plussatesti, ultrat ja neuvolat. Ja synnytys <3 Mä voin synnyttää mut vihaan raskaanaoloa! Paitsi silloin kun en oo raskaana :D nyt voi mielellään olla raskaana mut kun oon raskaana niin vihaan olla raskaana :D vaikeeta :D Joo oli tosi reilu peli Venäjällä, aion antaa kyllä palautetta.

Tässä viime syksynä kukaan ei vastannu tai soittanut mulle takas kun soitin sinne hädissään 25 kertaa kun annoin vauvalle 11kk vahingossa hunajaa. Ja tk:sta ja myrkytystietokeskuksesta käskettiin soittaa neuvolaan. Kukaan ei siis vastannu tai soittanut takas kun siellä oli se takaisinsoittopaska, niin annoin pikkusen palaa kun meillä sit oli neuvola vihdoin. Hädissään oleva äiti ja ei kukaan vastaa.. Oli ihan paskaa! :/

Muutenkin tuntuu et kun kaikessa säästetään ja supistetaan niin palvelu menee vaan entistä paskammaks. :(

Tuli taas huomattua et nää raskaudet ei vaan oo mua varten..

Tänään menin normi neuvolaan 30+0 ja kaikki oli Ok kunnes alko kokeilee miten päin ollaan ja mittaamaan sf mittaa.. ensiks sf mitta putos yläkäyriltä keskikäyrälle (sinänsä ei huolestuttavaa) sit neukku huolestu kun vauvan pää liian matalalla lantiossa viikkoihin nähden ja tästä sit tuli puheeks supistelut ja paineen tunne..

Neukku laitto lääkärille tarkistukseen kohdunkaulan tilanteesta. Lääkäri kokeili ja eihän se löytäny kun vajaa sentin ja auki, joka johti synnärille menoon.

Synnärillä sit kokeili käsin ja sano et ei löydä kun iha vähän kohdunkaulaa ja varoitteli et jos ei litralla löydy selitystä ni kuopioo lähettävä ettei vaa Jyväskylässä synny. Onneks ultralöa löyty kunnolla kohdunkaulaa josta auki vain eka sentti ja loput kiinni hyvin. :) kohtu kuulemma kallistunut hassusti johonki päin( olisko ollu eteenpäin) ettei käsillä tunnu enää..

Kaikki lääkärit ja neukku ja kätilöt oli iha hädissään ympärillä. Ite en osannu pelätä mitää. :D onneks raskaus jatkuu normaalina kotona :)

Nyt kieltämättä tunne et ketä hullu on valmis tän kestää monta kertaa elämässään. :D

Kyllä, raskaus on perseestä... en tykkää mut niin sitä tässä taas ollaan :p
M-inski onneksi ei nyt kuitenkaan ollut mitään hälyttävää kuitenkaan... onhan sulla kuitenkin jo aika hyvät viikot mikäli niin olis että kaveri päättäis maailmaan tulla... parempi tietysti että vielä 8viikkoo vähintään jaksiais mahassa olla!
Mulla eka lääkäri 19 päivä...

No voi himputti Twisted!

Onneksi m-inski ei olut hälyttävää! Jospa pikkunen vielä hetken keräis voimia lämpimässä yksiössään.

Mää vastarannan kiiskinä tuun taas huuteleen että raskaus on ihanaa, tykkään siittä ihan kaikesta! <3:grin

Mää vastarannan kiiskinä tuun taas huuteleen että raskaus on ihanaa, tykkään siittä ihan kaikesta! <3:grin

Hih hyvät sulle;) no ei vain ... onhan siinä raskaudessa puolensa... potkut,ultrat, jännitys, synnytys mut kyl mä ennemmin oon vaikka siellä synnärillä vauva sylissä kun raskaana 9kk! Mulla ollut nää raskaudet sanotaanko vaikka että mielenkiintoisia:p

Mäkin tykkäsin olla raskaana :Heartred Olihan siinä omat kremppansa, mutta silti, ihanaa ihanaa ihanaa!

Onneksi m-inski pääsit vielä kotiin, nyt rauhallisesti sitten ettei oikeesti tuu lähtö liian aikaisin :thumleft

Missä kohtaa sulla on äippä istukka? Mulla on kolmessa viidestä ollut etuseinässä, ja liikkeet alkaneet tuntua 16-20 viikoilla, takaseinäisesissä muistaakseni rv14-15. Kyllä ne varmasti pian tuntuu, mun käsittääkseni on ihan tavallista, että vasta lähempänä puolta väliä alkaa tuntua vaikka olisikin uudestaan synnyttäjä.

Zeni etuseinässä oli nt ultran mukaan... ikuisuus vaan odottaa kun tuntuu että muilla syyskuisillä vauvat jo potkuttelee reippaasti ja mä en tunne mitään:/ kaikki aikanaan ja varmaan tulen jossain kohtaa kiroamaan kun pirpana oo ikuna paikallaan:D ultrassa ja neuvolassa kuulemma oli koko ajan liikkeessä kun sydän äänien kuuntelu oli haaste kun aina vaan karkas doplerilta karkuun:) haluis vaan jo merkkejä pikku kullasta!

Ei tullu kauppoja ei, sen tyypin lapset hankas vastaan niin se meni siinä sit :/

Äippä, ei mullakaan oo liikkeet tuntunut vasta kun +17 viikoilla. :)

On siinä raskaana olossa oikeasti hyvät puolet, mutta niinä kremppapäivinä sitä ei voi sietää. Ja loppu raskaudesta puhumattakaan :D mut loppuraskauden paras asia on se että palkinto on ihan pian kotona <3

Takaisin