Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Juu, meillä kun kolmonen muutti vierestä omaan huoneeseen nukkumaan, niin sitä seuraavana yönä tää Nelonen sai alkunsa...
Mut sullahan ei Äippäx5 oo sitä "vaaraa" tällä hetkellä kun on jo pullat uunissa :laughing001

Sandy ei oo ei:D 3 omassa sängyssä nukutun yön jälkeen näyttää siltä että Siiri nukkuu paremmin omillaan... nukuttamiseen vaan menee semmoinen tunti:o

Juu, meillä kun kolmonen muutti vierestä omaan huoneeseen nukkumaan, niin sitä seuraavana yönä tää Nelonen sai alkunsa...
Mut sullahan ei Äippäx5 oo sitä "vaaraa" tällä hetkellä kun on jo pullat uunissa :laughing001

Mahtava :D

Hyvää pääsiäistä teidän perheille! <3

Sain aamulla herätyksen ja aamupalan sänkyyn syntymäpäivän kunniaksi. 3-kymppiin aikaa enää 3 vuotta.. apua, kriisi jo pelkästään siittä..:D

Mä täytin viime pe 30 ja oi että tuntu hyvältä! Ei tippaakaan ikäkriisiä, päin vastoin. Nyt se elämä vasta alkaa kun kaikki nuoren mielen ahdistukset karisee ja elämä on seesteistä! Vaikka on omat ongelmat niin en missään tapauksessa olisin enää 20-26. Se aika on onneks ohi jo :) Mut onnea silti sinne! :) muistan et itseä ahdisti kans kun 27 v täytin ihan sama asia :)

Pötti ja twisted onnea synttäreiden johdosta <3
Mä täytän nyt elokuussa 31:o ja olihan toi ”iso” 30 pienoinen kriisin paikka... mut en kyllä koe olevani henkisesti vielä 30+v meinaa olla välillä hiukan lapsekas olo:p ikä on kuitenkin vaan numero, vuodet vierii ja koppaan tulee (toivottavasti) hiukan enempi järkeä ja aikuismaista itse varmuutta;)
En välttämättä halusi enää olla se parikymppinen, kaikine epävarmuuksineen, aikuiseksi ja vanhemmaksi (esikko syntyy kun oli täyttämässä 25) kasvamisen kasvukipuja... aikansa kutakin;)
30 on ihan hyvä ikä, palataan sitten kun alkaa seuraava kymmen taittua:p

Musta tuntuu että vaikka oon vasta 23, niin ne nuoruuden kivut ja vaikeudet on takanapäin ja alan olla pikkuhiljaa aikuinen :D mutta toisaalta mä kasvoin aikuiseks melko nopeesti erinäisistä syistä.

Heh mulla rapsahtaa tänävuonna plakkariin jo 36 eikä kyllä yhtään jännitä lähestyvä 40 ;)

Mullakaan oo mitään kriisiä tiedossakaan, täytän syksyllä 34. Paitsi nyt kun ton kirjotin :eek: 34 on jo ihan... vanha! ikäloppu! aikuinen :wtf: :wink No ei vaiteskaan, mutta kyllä tuo pahemmalta näyttää kirjoitettuna kuin ajateltuna.... 34.... huh....

Mä täytän 35 vuotta syksyllä. Enkä koe olevani vanha. Esikoiseni syntyi just ennen kuin täytin 30. Kyllähän mä joskus oon miettinyt mitä jos olisi saanut lapsia jo nuorempana. Mutta kun en niitä halunnut yhtään aiemmin, esikoinenkin sai alkunsa puolivahingossa. Nyt vaan siinä mielessä ikä painaa päälle että jos haluaa montakin lasta, niin ei voi odotella vuosia välissä. Ollaan nyt saamassa neljä lasta viidessä vuodessa, hyvin ollaan vauhtia pidetty  Mulle 40 v on semmonen ikäraja, eli 10 vuodessa on kaikki lapset saatava.

Sandy mulla oli 30v takaikäraja lasten hankintaan;) pipareiks meni sit sekin :D
Meidän esikko on syntynyt 5/11 ja tää uusin tosiaan 9/18 niin vois sanoo että meille tullut lapsosia 6 kpl 7 vuodessa:D et kiirusta on pitänyt täälläkin;)

Meillähän on vain 4 lasta reilussa kymmenessä vuodessa. Olishan nämä tiuhempaan mutta kun jokatoinen raskaus on mennyt pieleen. Kaks keskenmenoa ja kohdunulkoinen niin on sitten aina kestänyt se seuraavan hankinta. Katotaan mitä nyt sitten. Vähän mietityttää kun en ehkä jaksais enää yhtään menetystä mutta lapsia ehkä joo...

Me ollaan oltu onnekkaita että kaikki raskaudet ovat tulleet syliin asti ja helpolla. Esikoinen ja tämä neljäs itse asiassa saivat alkunsa ilman yritystä. Ekan jälkeen oli yksi todella varhainen keskenmeno, Mutta raskauduin heti uudelleen seuraavasta kierrosta. Jos keskenmennyt raskaus olisi jatkunut, niin ekalla ja tokalla olisi ollut ikäeroa vaan 1v 1kk kun nyt on 1v3kk.

Toivon oikein paljon Plussatuulia jokaiselle tähän ketjuun joka haaveilee vielä siitä yhdestä lapsesta (taikka useammasta)

Olis muuten kiva jos suurperheellisille olisi oma salainen puoli. Vois enemmänkin jakaa omaa elämää :)

IIK siirin ekat askeleet tukea vasten otettu :o ikää 10kk, kuin tää kehittyy näin vauhdilla o.O ihanaa muuten kun näitä piirettyjä tulee näin pitkään, aamu touhut tehty niin voi itsekin ottaa ihan rennosti:D pyykki savotta pitäis aloittaa... kun vaan löytäs energian jostain o.O

Meillä hieman vajaassa seitsemässä vuodessa tullut viisi, eka 2/10 ja vika 1/17, ja ekalla ja tokalla ikäeroa kuiten se 2v3kk, loput tulleet hieman tiiviimmässä tahdissa :hilarious: mullakaan ei yhtään keskenmenoa ole ollut ja synnytykset on olleet melkosen helppoja ja nopeita, ja raskaudetkin neljättä lukuunottamatta sujuneet säännöllisesti ja hyvin (nelonen syntyi keskosena ja olin sairaalalevossa kuukauden, ennenaikaiseen vedenmenoon asti meni kyllä ihan superisti ja olin elämäni kunnossa:) ).

Onnea ekoista tuetuista askelista Siirille :Heartred siitä se lähtee :love017

Sandy on ihan oikeassa, plussia tarvittais nyt tähänkin ketjuun! Mulla olisi toiveissa, mutta mies ei ole ihan vielä suostunut eikä mulla ole imetyksen takia vielä kierrotkaan alkanut.

Miekin mielellään vielä yhden saisin, jos vain mies näyttäisi vihreää valoa :)

Ja salainen puoli sais multakin kannatusta:)

Meillä on lapset syntyneet 8/11- 1/17 välillä, keskenmenoja ei oo ollu ja melkeinpä ekasta yrityskierrosta ovat alkunsa saaneet( luvattoman helppoa ollu) Rasitteena mulla on kaikissa ollu radi, 2 ekaa ruokavaliolla ja 2 seuraavaa tablettihoidolla. Ja tokan odotuksessa alkanut tyrä, joka oireilee raskauden puolivälissä. :)

Kiitos onnitteluista! <3
En tiedä miten tässä kriiseilis jos lapsia ei olisi. Luulen että he lievittää kun on olo että jotain saanu elämässään aikaseksikin. :happy:

Meillä ei oo ollut myöskään yhtään keskenmenoja. Lapset siis 4/14, 10/15 ja 8/17... Ja nelonen tosiaan saa tulla kun tulee...

Onnea Siirille ensi askelista! <3 Meidän 7-kuinen ei pidä mitään kiirettä. Hän on vähän nyt jämähtänyt tohon kierimiseen. :joyful:Meillä ei isommatkaan ole kyllä kauheeta kiirettä pitäneet, esikoinen 1v4kk ja toinen 1 v kun ensi askeleet otettiin. :happy:

Takaisin