No, meillä vaihtelevasti. Nyt on onneks mennyt ihan hyvin, mutta viime yönä poika heräs 1-2 kertaa itkeskeleen, tuli viiden kuuden aikaan viereen tissille. Mut yleisesti nukkuu koko yön sinne kuuteen saakka.
Kun esikoinen oli sen 2 ja keskimmäinen muutaman kuukauden ja siitä sit eteenpäin eka vuosi niin voi herranjumala mä olin kuolla. Tokalla on refluksi ja esikoinen oli tottunut eka nukkuu vieressä ja se piti aina nukuttaa muutenkin niin oli helvettiä oikeasti. En nukkunut varmaan koko vuonna yli tuntia putkeen...
No, aika kultaa muistot, niin sanotaan. Kyllä mä odotan aikaa et kuopuskin menee nukkumaan riittäen enää pelkkä peittely, halit ja pusut ja jää omaan huoneeseen. Nyt onneks iskä nukuttaa 80% kerroista, niin ei tarvi ite. Eikä se nukuttaminen enää oo paha, kun ei tarvi tissille iltaisin nukuttaa, mut ennen kun piti, niin I hated it. Tosin juuri tällä hetkellä nukutan tissille päiväunille mut tässä ei oo koskaan mennyt kauaa, 5min :D miten se muuten onkin et päiväunille lapset yleensä sammuu kun lyhtypylväät, mut illalla sai tehä kaikki temput ennen kuin nukahtaa? :D vai miten päin teillä on?