Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Menninkäinen27 eilisen olin osastolla tiputuksessa ja ku vauva liikkuu huonosti niin sitä seurattu..olo on jokseenkin voisko sanoa pelottava ja kokee itsensä todella huonoks ihmiseks ja miettii aiheuttaako toisille ja vauvalle pahaa...rupiaa masentaan

Mä en viitti listautua, kun meillä vasta eka tulossa enkä tiedä ollenkaan miten se vaikuttaa siihen ajattelutapaan, montako lasta lopulta haluan :D nyt kesti kolme vuotta tulla ylipäätään raskaaks ja tie oli pitkä ja kivinen.

Ennenhän ajattelin, että kolme tai neljä lasta olis se optimaalinen summa meille, mutta toi, että raskautuminen kesti noin kauan ja se, että nyt oon vihdoin raskaana, saa mut ajattelemaan että oon tyytyväinen edes tähän yhteen. Mieli voi vielä muuttua kunhan tän vauvavaihe tulee olemaan ohi, mutta just nyt en varmaan kuulu suurperhehaaveilijoihin :shy:

Huli onneksi synnytyksessä ei käynyt pahemmin... meilläkin yks syntynyt käsi edelle, super Saaga:D kokoa oli 3.6kg ja hän on ollut tähän astisista isoin:p
Twisted voi kun niin tiedän ton sun fiiliksen kaksi lahkeisista! Ukolla meinaa olla sama ongelma että hän ei ”kykene” nousemaan samaan aikaan kun me vaikka vapaalla, kuten tänään... aamulla mulla ihan pirun paha olo ja kun me noustiin ylös niin tolla kesti semmoinen puoltuntii enneku tuli huokaillaan perässä, siitäkös sain kunnon raivarit... ja sit kun sanoin että mä meen nyt tekee noita hommia niin s**tana kehtas sanoo että hän juo kahvin eka enneku voi/vitsii/hotsittaa tms alkaa kattomaan pikku likkoja... taas tuli raivotar kylään... prkl kun tänään on taas aamupäivän keljuttanut toi ihminen! Mut imuroi ja pesi se lattiat ihan oma aloitteisesti:D vielä ku pyyhkis pölyt ja pesis vessat niin Oi kun olisin taivaassa;) tuskin tulee tapahtumaan mutta toivoa saa...
kyfi(pikkuvarpaat) et sinä kyllä mikään huono ihminen ole! Sinä kyllä kerkiät lapsosia paijaamaan ja touhuilemaan heidän kanssaan jahka selviät tästä ajan jaksosta<3 sinä olet vahva nainen ja paras äiti teidän lapsille muista se! Voimia sinne ihan kamalasti<3 onko vauveli alkanut liikkumaan enempi?
Dep lapsi kerrallaan;) saat sinä täälläkin fiilistellä jos vaikka joskus teilläkin ois mahdollisesti isompi perhe:) eiköhän senkin raja tänä päivänä oo jo 3 lasta ku taitaa toi perheiden lapsi määrä laskea vuosi vuodelta;)

Hmm.. fyysisiä piirteitä.. kiharat hiukset tulee isältä.. tosin nuorimmalla vielä aika vähän hiuksia mutta vähä ihmettelen jos ei kikkuroita saa..:joyful: Ja pitkät ripset myös isältä! Meillä on isäntä tumma hiuksinen jonka hiukset kasvais kiharoina jos ei siiliks aina vetäis, vahvat kulmat ja pitkät tummat ripset. Just mun vasta kohta, ite oon niin vaalea ku vaan voi olla.:grin

Meillä ei myöskään ollut kolmosen synnytys helppo kun 4.5 kiloinen sieltä puserrettiin imukupin avustuksella, 17 toista tunnin synnytys. Ei olis ikinä uskonu että kolmatta synnyttää 17h kun edellinen olo 5 tunnin synnytys. Isäntä kysyikin synnytyksen jälkeen että haluutko varmasti vielä tänne uudestaan. Mulle itselle ei jääny sen enempää traumoja, enemmän ehkä sellainen ylpeys että noin suuren alateitse synnytin. Oon varmaan kummallinen..:grin

Voi kyfi..:sad001 tsemppiä! <3

Pötti mun mies kanssa tumma, tikku suorat ja paksut hiukset mikäli antais niiden kasvaa (ajaa ne viikottain pois et lyhyttä on) ja naaman täydeltä punertavaa :o partaa, kaartuvat tummat ripset ja syvän siniset silmät, mä blondi jos vaan ois oma väri ja vihreet silmät eli vastakohtia täälläkin:D typyt pääsee helpolla isompina ku pääsevät helpolla meikkauksen kanssa;)

Kiitos äippä osaat niin piristää...ei liiku juurikaan ja se kyllä rupiaa huolettaan toki istukka on ihan tossa kaiken edessä mutta siltikin oon miettinyt et miks näin hiljanen

Voi kyfi, sulla on kyllä niin kamala raskaus :( Kauhea huoli ja oma vointi niin heikko. Ihan hirveästi tsemppiä!!!!!

Jahas, täällä on muillakin kaljut miehet, samoin mun ukkeli on kalju :) Ajaa tukan pois, mutta ei onneks sheivaa. Se on jotenkin iljettävää :D

Voi pikkuvarpaat, kumpa olo helpottaisi. Ei yhtään kiva kun ei tiedä mikä vaivaa :(

Kaljut (ja parrakkaat+tatuoidut) miehet on vaan niin komeita;)

En mie vaan tykkää! Kaljut tai sellanen ajeltu kalju vielä menee jos se kyseiselle miehelle sopii (mun miehelle ei sopis) mutta tatuoinnit ja parta - ei ikinä!!

Mun miehellä ei oo yhtään kuvaa ja itsellä on kädet lähes täynnä, nilkoissa, selässä ja vatsassa :D

Täälläkin kalju! Ainakin melkein. Partaa en kestä yhtään. Tosin viikset ne vasta on jotain ihan hirveää. Tatuoinnit alkaneet sen sijaan viehättää :P

Siis en minäkään sheivatusta päästä välitä mutta semmoinen millisänki... tykkää;)
Niin meillä kaikilla eri (mies, herkku, kahvi tms) maku:p

Täälläkin kalju! Ainakin melkein. Partaa en kestä yhtään. Tosin viikset ne vasta on jotain ihan hirveää. Tatuoinnit alkaneet sen sijaan viehättää :P

Viikset vaan jos parta, kalapuikot tms räkästopparit muuten vaan on jotain ihan kamalaa o.O

Kalapuikot. Eih. Eieiei.

Muuuuutta makuja on tosiaan monia. Eikä taida tuo nykyinen olla millään lailla sellainen mies, mitä nuorempana mieleen maalaili ;) Että maku muuttuu ja kaikkeen tottuu.

Haluaisin kovasti tatuoida lapset jossain muodossa itelle. Hartiaan tms. :confused:

Täälläkin kalju mies. Tai koneella itse ajelee niin lyhyeksi kuin saa. Mun heikkous on pitkät miehet :p Oma mies 190 cm :happy:

Munkaan miehellä ei oo leimoja, mutta ite ollu useemman kerran tatuoitavana :p oon ottanu vaan sellasiin paikkoihin, mitkä ei kaiken järjen mukaan pitäis hirveemmin venyä tms :hilarious:

Voi kamala, en oo saanu nukuttua ja yöbussilla lentokentälle helsinkiin, aamulento Hollantiin. Saa nähdä josko bussissa sais nukuttua!

Takaisin