Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kyfi, kovasti voimia sulle, tuo -10kg ei kuulosta ollenkaan hyvältä. Ja ihanaa, jos lääkärit ei olleet pikkuisen vuoksi huolissaan. Varmaan se mieltä painaa kuitenkin. Mun toisella pikkuisella oli pahoja rytmihäiriöitä puolen välin jälkeen synnytykseen asti, nyt on kaikki kuitenkin hyvin <3

Hena, onnea!! Ihanaa vauva-aikaa sinne :dummy1:

Olihan se elämäni vaikein päätös mutta en ois halunnut että hän olis joutunut kärsimään... lääkäri sanoi että todennäköisyydet että olisi selvinnyt synnytyksestä hyvien vähäiset ja jos ois siitä selvinnyt niin ei olis montaa päivää elänyt... mut joo, elämä on perseestä... ei muuta kun leukarintaan ja kohti uusia pettymyksiä o_O

Voi kamala :sad010:Heartblue

Kävikö teillä lapset virpomassa? Meillä ei, lapset ei koskaan oo halunnut vaikka oon tarjonnut että lähdetään ja tänään ne oli ihan mielissään kun meillä kävi virpojia! Ehkä ne vielä joskus, meän isompi perinne on että pääsiäispupu piilottaa munia ja ne saa sit ettiä niitä aamulla :)

Kyfi340, onneks seurataan tiuhaan ja toivottavasti sun olo alkaa helpottaa.

Onnea Hena! Ihanaa vauva-aikaa sinne <3

Täällä samaa vanhaa :D koittanut vähentää foorumia niin ei ahdistais tää vauvakuume liikaa. :/

Twisted ois käynyt jos vaan oltais oltu terveenä... räkätauti senkun vaivaa!
En jaksa sairastaa:(

Kääk! Meidän neiti on alle viikon vanha ja mies puhui tossa kaverilleen että kyllä näitä kaks pitää vielä hankkia :O lapsia pitää kuulemma vähintään puolitusinaa olla. Mulla on tässä nyt vähän sulateltavaa ja pitää varmaan ihan vakavasti tästä vielä keskustella. Tosin aika nopeasti että voi sitten jälkitarkastuksessa tehdä päätöksiä ehkäsystä.

Niin ja joo meidän lapset kävi virpomassa. Ekaa kertaa päästin ne keskenään menemään kun 10v ja 8v osaa jo katsoa tuon 4v:n perään. Hienosti heillä oli mennyt ja kaikki oli tyytyväisiä saaliiseensa. Pienin tuotiin aiemmin pois ja isot lähti vielä jatkamaan kierrosta.

Täällä mennään onnellisesti raskausviikolla 10+2, kahden viikon päästä nt-ultra! En oo voinu pahoin, ärsyttävimmät vaivat ollu väsymys, mikä alkaa kyllä jo helpottaa ja selkäkivut jos seisoo tai kävelee kauan. Tänään tai huomenna seulaverikokeet :)

Hena, aika paha miehes kommentti. :D Oispa meilläkin mies sitä mieltä et vielä yks.. Hmph.

Deb, siellä kohta kolmasosa täynnä! Ihanaa, sit pääsee oottaa rakenneultraa ja mulle se on sellainen isoin etappi kun tietää sukupuolen ja vauva aina konkretisoituu :) <3

Äippä, meillä ollaan onneks oltu terveitä, kop kop, mut aamulla vein muksun eskariin niin joku laattas siellä sinne eteisen matolle... Nice. Käskin poikaa pesee saippualla käsiä usein, mutta oon varma ettei se muista. Eikä noi eskarintätit muista tai kerkeä muistuttaa siitä.. Noh, toivottavasti ei tuu tänne. Onneks pienin vielä tissillä, tosin enää 2-3 kertaa päivässä, mut jospa se vielä vähän suojais. Miten Henan imetys? Onko lähtenyt käyntiin? :)

Juu meillä imetys sujuu hyvin. Ei mitään ongelmaa. Maitoa tulee hyvin, ei tosin ihan niin paljon kun edellisten kanssa, mutta riittää vauvalle. Pumppaamaan en siis ole joutunut mutta jos samalla kaavalla menee kun aiemmin niin kohta mulla pakkanen pursuaa maitoa :D

Me käytiin virpomassa vain mun vanhemmat. Mun äidillä oli eilen synttärit niin mentiin sinne syömään ja kakulle, niin ei muualle ehditty. Eikä haittaa, meni hermot jo koristellessa noita neljää risua :p Esikoinen olisi tietysti osannut itsekin, mutta 2, 3 ja 5 vuotiaita piti auttaa.

Meillä ei vielä virvottu, kun muksut niin pieniä. Ja Twisted niin totta, mitä enemmän täällä hengaa, sitä pahemmaksi kuume yltyy :D Pitäisi itsekin pysyä poissa...

Debillä on jännät ajat edessä! Hurjaa :) Eikä siitä mene kuin tovi enää rakenneultraan. Meinaatteko sukupuolen selvittää?

Hena apua :D :D

Äipän perheelle paranemisia! Voin uskoa, että on rankkaa. Meillä katkesi monen kuukauden sairasteluputki tammikuuhun ainakin hetkeksi, onneksi.

Joo kyllä me halutaan tietää sukupuoli sit rakenneultrassa :)

Mulla keskustelu näemmä tällästä muutama viesti joskus ja jouluna..:grin Oon seurannut keskustelua kyllä...

Onnea hena vauvasta!
Sanoispa meilläki isäntä että puoli tusinaa lapsia meille..<3

Äipän poppoolle paranemisia!

Kyfille hyviä vointeja!

Meidän lapset ei ollu virpomassa. Toki isommat on vasta 4 v ja 2.5 v että ehkä ensi vuonna... Täällä meidän kylässä on aina enemmän nuo nuutipukit kiertäny ja täytyy sanoa että itsekkään en oo koskaan virponu...:laughing002

Meillä kovin auton etsinnät kun mun veljeni ajoi kolarin meidän autolla (ei ollut syyllinen). Meillä oli mazda 5. Millasilla autoilla te ajelette?:happy:

Meillä on Kia Ceed, ihan uskomattoman hyvä auto ollut :) Ei oo mitään ongelmia ollut 2,5vuoden aikana ja kun käytiin viemässä vanha auto sinne romutuspalkkion takia niin se tyyppi sanoi että heiltä ei oo koskaan haettu Kian muuta kuin kolariosia. :)

Toki jos tulis yks lapsi lisää, niin tarvis 7-paikkaisen, mut jatkettaisiin Kia linjaa, se uus Carens ostettaisiin, käytiin koeajaa se viime kesänä :)

Meillä on nyt tollanen ikäloppu Honda FR-V jossa on 6paikkaa. Vanha kun piru joten jossain vaiheessa on pakko päivittää myös isännän auto joka on nyt siis passatti. Siihen ei mahduta kaikki niin meillä ei ole sellasta autoa jolla voitas pitkää matkaa tehdä kaikki yhdessä.

Meillä on 3-sarjan BMW, ei sillä suurperhettä kuljetella, mutta tän ekan lapsen kanssa menee vielä :woot:

Meillä on 9 hengen hiacen bussi( saa sopivasti ajaa normaalilla b kortilla), meidän mukana reissaa hyvin usein isovanhemmat, niin sovitaan hyvin yhteen autoon:)

Muokattu viimeksi:
Meillä on Chrysler Voyager. Se on niiiiiiin käsittämättömän hyvä ajaa! Jos meille tulee vielä lapsi(a), niin sitten ei enää mahduta tohon :/ Meidän pitäs miehen auto (tai se on kyllä oikeesti mun ja vojakkeri on miehen :D) päivittää johonkin jossa olis 5+2 paikkaa, että tarpeen vaatiessa mahduttais kaikki siihen.

Kiitos kaikille :) kyl tää tästä pikkuhiljaa... esikkokin lähti tänään eskariin ja huomenna pitäis raahautua 4&5v tyttöjen kaa niiden neuvola lääkärille ja ois samalla omakin neuvola :)
Nopsaan on Dep aika mennyt ja sullakin kohta eka ultra:) mulla ois rakenne ultra 9.5, onneksi aika menee hujauksessa tässä arjen pyörityksessä;)
Me ajetaan pirun vanhalla volkkarin transportterilla, 7paikkanen joten pieneksi meni:D tai noh aikalailla me ajetaan lasten kaa keskenään ja mies posottaa audin s3... oikeastaan parikertaa vuoteen ois tarvetta että mahdutaan kaikki samaan joten ei kai sitä ihan heti tarvii olla autokaupoille menossa;)

Meillä virvotaan vasta tulevana lauantaina..osasakista ainaskin menee isompienkaa..ite vasn makaan....minä ajan volvo xv70..mies volvo s40 ja sit meillä on volkkarin tila-auto14sta ihmiselle

Takaisin