Menninkäinen tervetuloa:)
Kyfi 340, sulle ihan kamalasti voimia! Hirveän pahamieli sun puolesta kun sulla on noi raskaudet niin kamalan vaikeita
Sit omaa napaa, pakko teille hehkuttaa kun luulen että te jos joku ymmärrätte mun iloani
Eli mun äiti soitti mulle eilen ja kysy että mitä oon mieltä jos tytöt (kyllä kaikki pirpanat) tulis heille viikonlopuksi niin päästäis miehen kaa treffeille/viettää aikaa kahdestaan, silläkin viikonloppu vapaa! No minähän että tottakai!!! Jos joku nää haluaa hetkeksi hoitoonsa nii antimennä vaan
Noh vein typyt tänään mummolaan, jonne muuten jäivät mielellään... siirikään vierastanut yhtään

minä tulin sieltä kotiin kaupan kautta, hain meille iltapalaksi pizzaa ja herkkuja, laitoin saunanlämpenee/saunoin, itselleni laitoin kasvo/hiusnaamion, kuorin,sheivasin, raspasin ja kosteitin nahkani ja nautin happy joe alkottoman siiderin ja olo nyt ihan kun ois taas nainen:D nyt odottelen että mies pääsee iltavuorosta kotiin ja me aloitetaan parisuhdeaika, huomenna treffeille

tytöt tulee sunnuntaina jollain aikaa kotiin, sitä ennen en meinaa tehdä mitään kotityötä!! Meinasin vaan nauttia miehestä, netflixistä ja herkuista

mahtavaa viikonloppua kaikille:)