Vauvakuume on kyllä ihan kauheeta! Olisipa tähän joku muukin lääke... Jotenkin ihan hullua toivoa tähän soppaan vielä yhtä...
Mustakin tuntuu koko ajan, että joku puuttuu porukasta, vaikka me, tai minä ei olla menetyksiä koettukaan. Mutta koko ajan on sellanen fiilis, että yhtäkkiä jotenkin ajattelee, et hei, missäs se yks on! Vaikka kaikki viisi olisi tässä lähellä.
Mustakin tuntuu koko ajan, että joku puuttuu porukasta, vaikka me, tai minä ei olla menetyksiä koettukaan. Mutta koko ajan on sellanen fiilis, että yhtäkkiä jotenkin ajattelee, et hei, missäs se yks on! Vaikka kaikki viisi olisi tässä lähellä.

enpä aja sit inssiäkään vielä tällä viikolla, kolme ajotuntiakin jälellä. Huomenna uudet kirjalliset, sit kun ne päässy läpi niin voin varailla loput ajotunnit ja sen inssin.
osittain siitä syystä kun oli etova olo, mutta on tässä muutenkin yrittänyt vähentää turhaa herkuttelua. Mulla siis ylipainoa yli 40kg, että ei siinä mielessä haittaa.
Mä en vielä 29 vuotiaana kokenut mitään vauvakuumetta ja nyt viisi vuotta myöhemmin on kolme lasta ja neljäs tulossa 
, ei oo muuta tekemistä tai menemistä
? Kerkesin kyllä elämäni ekat 25 vuotta asua kaupungissa, mutta nyt ei kyllä paluuta enää olis.
, olihan aikaa..ne yliajan odotudviikot meni tehdessä palapelejä tuskaisen tylsistyneenä. Olisin halunnut olla töissä loppuun asti kun vointi oli ihan huippu. Jokseenkin harmi ettei sitä mahdollisuutta anneta.
. No, tulitewrä kone jauhaa nyt menemään pari vrk putkeen niin eiköhän taas tasapaino saavuteta. Mä vaan yritän pitää minimalismiä vaatteissakin, niin aika nopeesti loppuu jos ei pesemään pääse. No, baby on jo paranemaan päin eikä kukaan muu alkanut yrjöömään..(vielä)..
, niillä on ihan oma lokeronsa siellä sydämessä.
! Mistä tollaisia saa
!
. toivon että sen myötä tulee sellainen luonnollinen kyllääntyminen vauva-aikaan