Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
..ja täällä 3/5kipeenä:hungover: ja mulla kiertää:arghh:
Onnex kisojen kattominen nyt mahdollista
:smiley-bounce005
...kauankohan noi talletukset kestää:rolleyes:

Voi apua, muistan kuin kauheeta oli pienenä kun joku veljistä sai vatsataudin, kun tiesi että joku päivä se olen minä joka on pää vessanpöntössä. Mulla siis neljä veljee!

Paranemisia kaikille jotka on kipeinä <3
Oon täällä taustalla hetken aikaa lueskellut juttujanne. Meillä just 7v. täyttänyt tyttö ja pojat 5v., 3v. ja 1v.8kk. Seuraavan pojan la on 6/18.

Näillä näkymin meidän laumassa olisi 1 tyttö ja sen 4 veljeä, jos lapsiluku on siis tässä.

Meillähän ei sukupuolitoiveita ollut, koska molempia jo on. Nyt kuitenkin, kun selvisi, että poikaa odotetaan, haluaisin mielenkiinnosta kuulla, millaista oli olla ainut tyttö veljesten keskellä? :)

Valitettavasti... Alkaa palaa jo hermo tohon 8 vuotiaaseen ja sen Ansa Kynttilä imitaatioon :facepalm:

Ihan huippu :D voin myös samaistua Kikka Vaaraan, vaikka se ei mikään superhauska ookkaan :D

Meillä eka katsomiskausi,me digataan ihan täpöllä Tanhupalloa:joyful: oon tykänny kitistä aina:love017
Lavikainen on mun silmään so hot...ollu ko hamalta 90-luvulta ja hahmo on hyvän ajankohtanen,Ansakin toimii...ajattelin soittaa sen biisin vanhempainvartissa :laughing021(..inhoon niitä,aivan turhia:wtf: )
Mut kieltämättä kasi veen APAPAP alkaa tökkiiiiiii:schocked028

No joo siihen kyllä samaistun minäkin:,) ei se tosiaan järin hauska oo mutta realistinen... samoin ku se ”mursu”, hiukan politiikka satiiria:p mut se tanhupallo on kyl aika ihku, ihan niinku meidän tytöt:)

Meilläkin jos kolme vuotiaalle heittäs punasen peruukin päähän niin menis ihan Tanhupallosta :hilarious: Vielä kun just kaveri toi omien tyttöjensä prinsessamekkoja ja joukossa oli yksi tutu :joyful:

..kuka tietää,kauanko :sign19 kestää iskussa odottelemassa? Näin sekavassa alku vuoden kierrossa ei varmaan ovista kii napata:sorry:
Mut jos edes vähän laskeskelis:smiley-angelic006

Noi on kyllä nii ń tapauskohtaisia. Meillä yks "vahinko" sai alkunsa kp7 tehdystä talletuksesta. ovis aika kellonlyömällä aina kp14. toki saattoi olla poikkeuksellisesti jo kp12. mutta :sign19eli kyllä ainakin 5 päivää..silloin 10v sitten:p, en menis vannomaan että enää olis niin elinvoimaisia..:grin

Mun pitäs ottaa se open hokema varmaan käyttöön mutten muista sopivassa tilaisuudessa. Äiti puhuu. Sitä möi möitä hoetaan kyllä.

Mitä kp teillä on? Täällä dpo 10-11 ja eilen alkanut pääkipu ennen menkkoja kertoo ettei tarvi intoilla taaskaan :sad001

Mulla loppu menkat pari päivää sit. Kesto yli viikon ja oli niin niukat et ihmettelen miten oli tollaset. Mut ne oli ekat. Ei ois ollut yhtään ikävä niitä. Sanoin miehelle, et joo, pillerit pois ja uutta yrittää kerta kiertokin alkoi mut ei, hän vaan muistuttelee entistä paremmin pillereistä. :D

Mut mulla on tunne että se oikeesti vielä haluaa vauvan, se haikeudella on kuopuksen vauvakuvia katsonut ja hymyillyt :D

Tota mäkin mietin,kuinka virkeitä :sign19"vanhalla" miehellä mahtaa olla:laughing021

Mut tänään se yllätti lisää,vkl se rupes puhuu tupakkalakosta (...ikuinen kiistakapulao_O) ja haki nicorettea:woot: ja ensinnäkin ei oo enää niin turhan herkkä mun ärinöille ja haki oma-alotteisesti ginsengiä!!:happy093
Se lisää yleistä vireyttä (hyvähyvä!!) ja pistää haluihin wauhtia:love017
Joten....VAUVAKUUMEESEEN WAUHTIA:dummy1:
:dance011jeeeeeee!!meillä kasvatetaan perhettä :dance018

Hyvää ystävänpäivää kaikille ja sen kunniaks kohta rakenneultraan jota siirretty ja siirretty tapaturmien vuoks..ikään ei oo hermostuttanu mut nyt jotenkin hermostuttaa en tiedä miks

Takaisin