Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mitkäs täällä tunnelmat? Täällä taas ristiriitaiset fiilikset vauvan suhteen. On vähän sellainen olo välillä että ei sittenkään enää, varsinkin kun kaikki on tappelee.. Ja mies painaa edelleen töitä tälläkin hetkellä... Hohhoi. Mut mulla alko menkat ekan kerran synnytyksen jälkeen niin se menkkamasennus on täällä ja vauvankaipuu :(

Meillä sairautta vaan:( Sanni ja Siiri (2v/8kk) alkavat olla jo kunnossa, yskiivät ja nenä vuotaa muuten Ok. Isoimmat näyttäisi selviävän ilman tautia (kopkop) ja itsellä kunnon räkätauti päällä:( tiistaina olis eka neuvola, ajoittain ällöttää mutta muuten hyvin vähäiset oireet...
rv 7+2 ja kituviikkoja porskutetaan o.O

Äkkiä ne viikot vierii vaan. Ja toivotaan et Äippä kohta taudit väistyy. Mä vihaan sitä et joku hemmetin pöpö jyllää. Oon tässä opiskelemassa uutta ammattia ja mietin töihin lähtöä syksyllä. Eri paikkaan siis, ihan eri alaakin mitä nyt, niin jos laittaa pienet pojat hoitoon niin hitto se sairastelu alkaa taas. Aika vähällä ollaan selvitty eskarin aloituksen jälkeen. Kerhoista ei tuu koskaan mitään, kun ei sinne koskaan kukaan tuo sairaana lapsia. :D

Toi uus työ on se miks jarruttelen omassa päässä sitä vauvantekoa, haluan niin uudelle alalle töihin. Mä harkitsen sen jo irtisanoutumista nykyisestä paikasta niin voisin jäädä ansiosidonnaiselle ja hakea sit isommalla motivaatiolla uutta työpaikkaa tai vaikka harjoittelupaikkaa :D mut lähihoitajan hommat on taputeltu :D

Munkin piti lähtee kouluun nyt syksyllä mut näemmä haku viivästyy nyt ainakin vuodella... oisin kyllä ollut ihan valmis lähtee pikkuhiljaa takas töihin mut näemmä oon vielä kotona 3,5v :p
Mä luulen että meille tuli se rs virus kun pikku tytöillä oli todella korkea kuume sen muutaman päivää ja muuten kuin räkätaudissa ja kun noi isot on säästynyt...
Itse kun saan räät tms aina vaan naamalle niin ei ihme että muhun tarttu, kuumetta ei kyllä oo mulla ollut mutta ihan pirun p*ska olo... inhon sairastelua!!!
Saanko kysästä että mille alalle opiskelet? Mun piti lähtee opiskelee sairaanhoitajaksi:) baari hommat on mun osalta tehty ja niin nähty:p

Mä alan koodariks :D mulla on mies koodari ja opettaa mua! Tosin mä en ihan koodaa, devaan, eli teen nettisivujen ulkoasuja :P mä oon opiskellut sairaanhoitajaks, lopetin koulun ja luin lähäriks kahden pojan jälkeen. Sit pääsin uudelleen sh kouluun mut en mennyt sisään, kun sain heti vakituisen paikan ja enää paikkaa ei saa lykätä. Otin vakkaripaikan koska me oltiin jo puhuttu vauvanteosta niin en opiskelijana ois halunnut jäädä äitiyslomalle. :) Nyt kun oon ollut kotona ja kuunnellu mitä töissä on tapahtunut, niin never ainakaan tonne menossa takas. Ensinnäkin, mun äitiysloman aikana mulla on jo viides pomo! Ei oikein hommat suju siellä :D ja mä haluan alalle jossa on hyvä palkka, pääsee tekemään kivoja juttuja, siisti sisätyö, hyvät työsuhde-edut, pääsee etenee uralla eikä tarvi lapata sitä paskaa joka päivä :D tykkään kyllä mummoista eipä siinä, mutta kun mä oon opiskellut mielenterveys- ja päihdehoitajaks, eikä mies uskalla päästää mua akuuttipsykiatrialle töihin niin en halua mummoja hoitaa ikuisesti :D joten lyhyestä virsi kaunis, pakko vaihtaa alaa :D

Mulla kans vastuskyky on level 9000, en juuri koskaan sairasta ja sit jos sairastan, niinkun viikko sitten, niin olin vuorokaudessa aika lailla jo kunnossa :D

Mahtavaa twisted että havittelet uutta ammattia! Ei anneta vauvahaaveiden estää meitä ammmattihaaveissakaan:happy:.
molempi parempi..
kuumetta pukkaa taas näin menkkojen hiipuessa..

Sain miehen suostuteltua kuudenteen :dance011 Ainoo vaan, että sano että voidaan alottaa yrittäminen kun kummallakaan ei oo yhtään silmäpussia, joka on ihan epistä, koska miehellä ne on jo krooniset :p no eipä siinä, meidän viisi vuotias on ihan mahdoton taas vaihteeksi, niin ei oo kyllä yhtään kuumetta :hilarious:
Mulle olisi pitänyt tällä viikolla tulla soitto ensi- ja turvakodilta liittyen kuopuksen unikouluun, mutta yllättäen ei oo soittoa kuulunut. Mä alan olla tosi väsynyt huonosti nukuttuihin öihin :sorry:

Tsemppiä uranvaihtoon Twisted!

Äipälle jaksuja kituviikkoihin. Mikä sulla on ollut vointi? Pikaista paranemista lapsille sinne. Meilläkin oli kolme pienintä just rsv:ssä. Monena iltana olin lähössä juniorin kanssa päivystykseen, mutta aina alkoi lopulta panadol+burana -kombolla vointi kohentua. Nyt kaikki semiterveinä, vaan pientä yskää kaikilla viidellä.

Pikaista paranemista myös muille sairastelijoille. Toivottavasti kuumeeseen löytyy lääkettä :wink

Zeni mahtavaa:) jospa ne silmäpussit siitä pienenis jahka saatte kuopuksen unikouluun;) ja onhan niihin leikkauksiakin jos ei muu auta:p

Mun olo on vaihteleva... on päiviä että ei mitään oireita mutta sitten tulee taas päivä että tuntuu että pitää mennä halaa pönttöä! Tänään ollut vaan aaltoilevaa ja hentoa pahaa oloa, ei voi valittaa;) tissit hiukan arat, väsyttää (mut se nyt voi johtua muustakin) ja huomaan herkistyväni hyvin helposti! Kuten katsoin olympialaisten avausta ja siinä tuli sit Iran esittelyyn ja kun se lipunkantaja oli herkällä tuulella niin alko muakin itkettää...että semmosta:D pekonia tekee mieli ihan älynä! Samoin keittoja mutta niitä mielellään pekonin kanssa:p
Nyt kun sais ton nenänsä auki että maistais/haistais jotain niin pääsis kunnolla herkuttelemaan pekonilla:p lapset on kyllä jo kunnossa ja mies jäi nyt hiihtolomalle niin jospa sitä itsekin sais jossain kohtaa levättyä :)

Kuumeilijoille ja sairastelijoille tsempit :)

Ihanan täydellinen aamu,olympia kisat-ja mitali!!:cat: ..ollaan maalla,ei herätyskelloa,sai herätä ukkokullan kaibnalossa hellittelyyn,hyvä aamiainen varattuna ja vain pienet mukana,ne rakastaa talviulkoilua:smug:
Ja pojalta viesti-MAHATAUTI:sick006
EIEIEIEI:smiley-angry017 EI TAAAAAS!!!:smiley-angry019

Tää ovista kohti aika on loppuviimein aika persiistä - koska ainahan sitä on jotain. Jos ei joku sairasta niin sitten on vaan kiireitä, yövieraita, riitaa tai jotain muuta yhtä ihanaa.. ei tässä paljon voi toivoa vahinkoja. jossei se kalsaripyykkiä tekemällä vahingossa napsais..:grin. oi miksei miehelläkin vois olla kuume:bored:? Kyllä mulle jouluaatto synnärillä kävis ihan hyvin(vaikka siinä tapauksesssa kyllä karkaisin kotiin käärön kera..:dummy1:). blaah, paras vaan tehdä vaikka sitä pyykkiä:grumpy:. vuosi se on seuraavakin vuosi.

Kyfi ja lambi toivotaan että siellä tärppi kävis mahd pian;)
Kyfin talouteen paranemista, vatsa tauti on kyllä vieheliäs tauti:(

Talletus tehty!!:happy093
Nyt toivotaan..:smiley-angelic006
Eipä se kuulkaa miehen kuume paljon auta:sour:,kun ovis on mahdoton sihdata viime kierron jäljiltä,o_O vieressä nukkuu lapsenlapsi,iltavuoro-mä nukun,kun väsynyt ukko kotiutuu,olematon äänieristys oli melkoinen yllätys-AINA ON JOTAIN!!?:banghead:

Ei säästytty vatsataudilta täälläkään. Esikoinen aloitti eilen. Toivottavasti ei muihin tartu, vauvaan varsinkaan.

Voi apua, muistan kuin kauheeta oli pienenä kun joku veljistä sai vatsataudin, kun tiesi että joku päivä se olen minä joka on pää vessanpöntössä. Mulla siis neljä veljee!

Paranemisia kaikille jotka on kipeinä <3

Takaisin