Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
..vein ton shown jälkeen pijan eskariin ja ovessa ISO lappu,muistakaa käsipesut,päiväkodissa kihomatoja.

:wideyed: :arghh: :banghead: :wacky::smiley-angry019:excited001

Kyllähän tuolla ihan kivasti tulee lunta, tuulen kera!!! Oli muuten projekti lasten kuskaaminen eskariin/kerhoon rattaita käyttäen... nyt koskee selkään :(

Voih kun aurinko paistaisi ja ois plussa asteita, sanotaanko vaikka 20:D mä oon ihan loppu tätä talvea!!!!

Joo kelpais kyllä mullekki paitsi että se tietäis pirusti lisää hommaa plaah...kuume rantautumassa pitkästä pitkästä aikaan pieneen väkeen voi kehveli...onneks tätä on meillä niin harvoin

Täälläkin toiseks vanhin oksensi juuri..( saahan toivoa ettei tarttuis muihin pliis)

Huli erityisesti sinne toivon että siellä ei kukaan muu ala oksentaa!!! Oksu tauti lapsi perheessä on taudeista kauhein... ei sillä etteikö sairaus kun sairaus ylipäätään ois kamalaa...

Kaikista kauheinta on kun äiti on kipeenä ja kolme riiviöö terveenä :D onneks oon voiton puolella, eilinen oli aivan hirvee päivä.. :D

Tsemppiä sairastupiin.

Täällä oli eilen vauvan siunaus ja nimenantojuhla. Eka srk:lla ja sit kahvit meillä kotona. Lähinnä mun sukulaisia ja muutama meidän kaveri oli kutsuttu. Kivaa oli, mut aika poikki oltiin kaikki kun lauantai ja sunnuntaiaamukin meni valmisteluissa. Tänäänkin on tuo pikkumies viettänyt suurimman osan päivää unilla, ilmeisesti yrittää toipua eilisestä. :D

Katsotaan alkaako täälläkin oksutautirumba. Sisko laitto viestiä et niillä alkanut esikoinen tänään oksentaa ja olivat tietty eilen meillä juhlissa mukana. Eli sitä riemua odotellessa...

2v terve ja 8kk kipee:( kohta varmaan noi isotkin (ja ite) kipeenä:( Huoh...
Oluwatobi toivotaan että vältytte taudilta!
Ihanaa että oli onnistuneet juhlat:)

Koittakaahan jaksella sairastuvissa!
Meillä ei oo nyt pitkiin aikoihin (vuosiin) ollut mitään kokoperhettä kaatavaa vitsausta. Oksutauditkin on olleet jotain muutaman lapsen muutamaa yrjöä vaan. itselle ei enää oo tullut (knokknok)vaikka noissa lasten nesteissä ajoittain kierinkin. kaiketi ne on nyt kaikki jo käyty läpi ja vastustuskyky maksimoitu:troll:..näin sanottuna on tietysti huomenna heti päällä:hilarious:.
Päiväkodin puuttuminen kuviosta tekee kyllä eron, sieltä saatiin aina kannettua kotiin kaikki mahdolliset tuliaiset..
Ehkäpä tämä navettaelämäkin tehnyt hommansa ja tuonut niin kattavasti bakteeriflooraa kehoon ettei taudinaiheuttajille jää enää sijaa:woot:.
Onnittelut Oluwatobin vauvan siunaustilaisuudesta, ne on aina erityisiä ja hienoja juhlia, vaikkahan vievätkin mehut!
Täällä jatkuu synttärirumbat, meillä pääosa lapsista syntyneet tähän talven keskelle. Nyt tosin menee jo niin rutiinilla ja ilman mitään kikkailuja syntymäpäivät, että eipä ne hirveesti rasita. samat vieraat kutakuinkin joka kerta:hilarious:, ja leivottua tulee muutenkin joka päivä. tuleepa pidettyä läheisten kanssa yhteyttä:grin. Kaverikekkereistä on luovuttu jo ajat sitten..puistattaa muistellakaan niitä parinkymmenen vieraan lapsen "juhlatilaisuuksia"- ne oli hirveitä tilaisuuksia itselle:confused:.

Tsempit sairastupiin. Täällä opetellaan :rolleyes:lapsenlapsen 1v kanssa pikku lapsi arkea-ihanaa:dance018
Terveisiä muskarista!

Mekin taidettiin selvitä oksennustaudista yhden lapsen yhden yön oksentamisella. Kaksi muuta on sitten räkäisiä ja esikoinen oli liki koko viime viikon kuumeessa. Perjantaina vasta pääsi kouluun.

Mulla olis enää ens viikko töitä ennen äippälomaa. Eilen kävin polilta hakemassa vähän saikkua kun su-ma yö meni valvoessa kipeiden supistusten kanssa. Torstaina pitäs yrittää töihin ja vähän hirvittää kyllä. Mitään katastrofaalista supistukset ei ollu tehny eikä lääkäri ollut huolissaan.

Takaisin