Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lambi, meil toisin päin. Mä rakastan kun on siistiä. Mut mies jättää astioita ja vaatteita joka paikkaan eikä sitä haittaa. Oltiin reissussa viime vuonna ja mies jäi yksin kotiin. Oltiin 5 päivää poissa ja se sanoi et oli jättänyt astiat aina sinne missä söi. Vikana päivänä joutu syömään kuulemma lattialla kun ei ollut ees sohvalla tilaa.... :D

Twisted Meilläkin mies reissussa tulee vasta maanataina kotiin, ”yh” viikonloppu...
kyfi340 miten menee? Mitä päivystyksessä sanottiin!
Kyfi020 joka kerta kun luen ton ’täi’ sanan pitää rapsuttaa päätä, ihan vaan varuiks jos ne vaikka ois pompannut tänne ruudun välityksellä :D
Lambi sulla on ihana boheemi elämän asenne:) mulle kans siisteys on aika korkealla arvo asteikolla (tänään siivottiin) enkä voi olla jos joka paikka täynnä likaa, pölyä ja tavaraa!
Jos laitan ton mun miehen teille hoitoon pariks päiväks jos se ottais mallia sun miehestä, oisko Ok? ;)
Meillä kävi twisted aika samanlainen kun viime kesänä kävin tyttöjen kanssa Savossa sukuloimassa, olin pois n 1,5vko ja mieheltä pyysin (rukoilin) että imuroi/ siistii kämppää ja käy kaupasta hakemassa maitoo tms enneku tuun takas ja hän sanoi asian olevan hallussa! Noh tulin kotiin ja mikä olikaan oven takana vastassa? Kaatopaikka:o mies tuli siitä muutaman tunnin päästä töistä niin hänellä alkoikin toinen työ vuoro kotona... olihan sen jälkeen puhadasta kun saattoi tapahtua hormooni räjähdys :p toinen mitä en ihan oikeesti ymmärrä on sen sukat, tai tarkennus sen sukka jemmat!?!? Miksi pitää pakata niitä koppura sukkia eteisen hattu hyllylle? Sit kun lähdet etsimään omia hanskoja niin on vaan kädet täynnä sukkaa o.O yäk!
Silti tässä meinaa olla ikävä mun sottapyttyä:(
Pitäis varmaankin mennä itsekin nukkumaan kun väsyttää ihan älynä, kiitos hormonit!

Lambi tankkaukailla oltu kokopäivä hemppa alle 90 nyt tutkitaan miks ei nouse vaikka syönrautaa toki vauva vie osan mut siltikin...paineet pilvissä ja syke myös..vauvaa seurataan tarkasti miten jaksaa ja ettei rupia sille tuleen hätä..just kotiuduin ja viikkoja tiistaina 20....tosta nimen vaihdosta miks ei anna vaihtaa oon sata kertaa kokeillu koneella ja tällä mut ei

Kyfi340 onpa sun hemppa matala:o toivottavasti siihen löytyy joku syy!!! Toivottavasti saisivat sut kuntoon ja pikkuselle vielä lisä aikaa yksiössä...
Zeni osaisitko sä auttaa kyfi340 tässä nimi asiassa?

Äippä kyllä ottaa vankasti aivoon ei yhtään normi raskautta toivoisin niin et pääsis sinne 38viikolle

Epäilemättä! Noi sun oireillut kuulostaa ihan tosi pelottaville:o
Voisko tolla hempalla muuten olla tekemistä sun sydämmen kanssa?
Voih kun lääkärit sais sut kuntoon ja saisit nauttia raskaudesta... edes hetken!

Äippä toki se lisää kierroksia mutta normisti ku hemppa on normaali niin se hakkaa siltikin lääkäri sano et mulla raskaus tekee sen joku hormooni ei ilmeisesti tykkää...sykettä hidastavaa ei voida antaa ku se vaikuttaa vauvaan..nyt vain paljon lepoa joka ei oo helppoo tän porukan ja työnkaa mut pakko yrittää jotta ei tartte nyt jo osastolle...saa nähdä mitä vielä matkanvarrella tulee

Nyt kyl teet mitä lääkäri käskee, ja kyllä tiedän että se ei oo helppoa kun teidän pienin on vielä niin kovin pieni mut kaikki ylimääräinen pois! Jos sitä ei oo pakko tehä niin et tee! Kerkiät sitten touhuamaan jahka pikkunen masusta tulee (toivottavasti ei vielä hetkeen)... onko sulla mitenkä tukiverkkkoa tai mahdollisuutta saada apua?

Äippä joo pakko on tehdä...kyllä onneks on apua ja lääkärihän heti kirjotti saikkua ku tiesi et raskas työ...nyt mennään maltilla ja täytyy itelle takoa että joku muu voi tehdä mut helppoa ei tuu oleen ku on ihte tehny kaikki...kyl tää sais vielä reilusti olla yksiössä

Leffa jäi,mut asioilla piipahdin ja kahvin hörppäsin itekseen.
Meillä menee Lambi toisin päin toi..just tänää mietin,et tajuaako,huomaako,arvostaako toi ukkokulta YHTÄÄN mun huushollausta:angryfire:BangHead
Ja rupeson nauraa,kun tota tuskailin,avasin sivun ja näin sun textin :laughing001
Naiselliset keinot käyttöön sit vaan:signs003

Kyfi20 ei olekkaan tiedän..zeni nuin olen tehnyt mutta en tiedä miks ei vaihda täytyy vielä yritellä ku nyt on aikaa hih

Mie en aikanaan saanut puhelimen appsilla nimimerkkiä vaihdettua. Piti tulla selaimella palstalle.

Meil on näyttö tänään, eilen koko päivän yksin siivosin ja hoidin lapset. Pyysin miestä illalla kun tuli kotiin et tyhjentää tiskit ja täyttää koneen. Ja hän hymyillen aikoi tehdä. Arvatkaa prkl oliko aamulla tiskit edelleen koneessa... Huoh. Ei jaksa ees valittaa kun on voimat niin loppu. :F

Huomenta..:oops:nega se on...huoh..on se nyt vaan hyväksyttävä..
:smiley-angry017:bag::banghead::oops:

Jos hb laskee pahasti voi tehdä kans tykytyksiä,nimim.helposti aneeminen.
Sori,mut nää kutinat on on vaan PAKKO jakaa:laughing025
Nyt tiedän tehokkaan avun noihin p...leen öttiäisiin :yuck: siis se ensireaktio oli:wtf kun sen apteekin mömmön jälkeen joku kipitteli kultakutrin haivenia pitkin:sick009 OLIIVIÖLJY!! Sitä hierotaan kautta pään ja pussi päähän ja esim.trikoopipo,et pysyy ja oudier-ne kuolee!!:violent006
Arvatkaas onko upeet hiukset koko jengillä ens viikolla:joyful:

Mä oonkin tosta öljystä kuullut! Niiden pitäis tukehtua siihen... teillä on kyfi kohta niin ihanan kosteutetut ja hyvin voivat kutrit kaikilla, ihanaa :)

Takaisin