Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voih, mä haluan vauvan. Tänään on ollu vielä päivä ihan helevetistä, 4h50min unta viime yönä ja kitisevä vauva ja veljekset tapellu.. Ja silti haluan edelleen <3 ärsyttää vielä kun naapuri hommas Nissan Qashqai+2 pihaan kun niille tulee maaliskuussa neljäs. Huoh...

Siellä ollaan jo pitkällä:o voimia väsymykseen, meinaa samaa pukata täälläkin o.O ei vaan oo varaa olla väsynyt sitä vaan pitää jaksaa painaa... noh kohta mies töihin ja mä meen kuuntelee pikkuisten tuhinoita:)

Twisted, Oi että kun sun mies heltyis!!! Ihme jyväjemmari;) jos yhtään helpottaa niin noin samoilla unilla mennään täälläkin, ja 4 isointa tapellut tänään millon mistäkin eikä kukaan kuuntele yhtään mitään! Sit vielä toi sää, ihan hirveetä töniä rattaita kun ei oo mitään aurattu ja tuulee ihan hulluna... ja yks kitisee väsyään rattaissa (8kk), toinen ei haluis istua (2v) mut ei jaksa kävelläkkään ja kolmas (4v)inisee sitä kun ei halua kävellä mutta ei voi laudallakaan seistä noh kun ei ne rattaat ois sillon liikkunut :/ piti siis viiä /hakee esikko eskariin/sta ja käydä kaupassa, en autolla uskaltanut lähteä kun ei tosiaan mitään oltu aurattu:( selkään koskee...
Nii ja silti sitä vaan vauvaa haluaa:p nyt kun tähän tosiaan sopeutunut:)

Väsymys painaa ja uni velat ei vaan pysty tai saa yöllä nukuttua ehkä on univelkaa niin paljon että menee jo yli tai sit pumppu rupee tykyttään mut joo tämä on tätä plus arjen työt päälle mitä todellakin piisaa kotona ja työmaassa mutta ei ne lapset kauaa oo pieniä harmi

Twistedilläkin siis jyväjemmari..no, lohduttavaa että jollain toisellakin:grin!
Mä oon aina sanonut että mulla vois hyvin olla 10 lasta jos mä olisin yksin päättänyt..ehkä näin on silti parempi:shy:, onpahan saanut kehittää kommunikaatiotaitoja, kun täytyy rautalankaa vääntää yhä uudelleen ton rakkaan miehen kanssa. Mun mies vaan ei o mikään vauva/pikkulapsimies- sen itkunsietokyky on surkea. Mahtava mies muuten:wink!

Ihana synnytystarina Oluwatobi! Ai että, ei yhtään haittais synnytellä vielä.. mulla on myös isoin vauva ollut 4,5kg, pienin 3,5kg ja muut siinä 4kg molemmin puolin. Ja viimeiisn synnytys oli niin mahtava kokemus, ettei paremmasta väliä:shy:.

JustMeelläkin vilisee viikot vinhaan! Oi että miten ihanan iso lauma teillä, kannatan vielä yhtä:p(eikös tää ollut äänestys?)! Miten te mahdutte asumaan? Oliko osa jo poissa kotoa?

Ihanan kuuloinen synnytys Oluwatobi :) Meilläkin kävi niin "hassusti" ton viimeisimmän kanssa, että hän oli melkein 2kg isompi kuin edellinen :nailbiting: :joyful: Viides ja viimeisin synnytys oli kyllä niin ihana ja hyvä synnytys :Heartbigred Mäkin oon sillä tavalla outo, että tykkään synnyttämisestä :wacky::woot: Ja raskaana olosta.

Ja mäkin täällä hengailen, vaikka yritystä ei ole, eikä varmaan tulekaan :sad001 Mies ei oikeen innostu kuudennesta, vaikka mun mielestä näitä pitäis kyllä olla parillinen määrä :wacky: Pehmittelyä pehmittelyä :hilarious: Meidänkin kuopus täytti eilen vuoden ja nyt mulla ei ole enää vauvaa :arghh: Mä en ehkä kestä :smiley-ashamed008

Zeni onnea teidän pikkuselle 1 vuotiaalle<3 niin toivon että se sun mies muuttais jossain kohtaa mielensä;)
Lambi tolla mun miehelläkin meinaa olla ”hiukan” pitkät piuhat et saa kyl kovin rautalangasta vääntää ja sit se ei kuuntele... se saattaa kyllä katsoo suoraan silmiin ja näyttää et se on läsnä mut sit kun kysyy esim niin mitä oot mieltä?, se vaan siihen että niin mistä?, noh siitä mitä just sulle selitin? O.o hiukan rassaavaa!!!! Mut hyvä isä se on, ei vois parempaa ollakaan :) niin ja hyvä mies mutta kommunikointi on vaan kovin vaikeeta:p

Zeni onnea teidän pikkuselle 1 vuotiaalle<3 niin toivon että se sun mies muuttais jossain kohtaa mielensä;)
Lambi tolla mun miehelläkin meinaa olla ”hiukan” pitkät piuhat et saa kyl kovin rautalangasta vääntää ja sit se ei kuuntele... se saattaa kyllä katsoo suoraan silmiin ja näyttää et se on läsnä mut sit kun kysyy esim niin mitä oot mieltä?, se vaan siihen että niin mistä?, noh siitä mitä just sulle selitin? o_O hiukan rassaavaa!!!! Mut hyvä isä se on, ei vois parempaa ollakaan :) niin ja hyvä mies mutta kommunikointi on vaan kovin vaikeeta:p
Meillä tää taito on ehkä päinvastoin, mä oon surkea kommunikoimaan:p! Mies on oikee virtuoosi ottamaan esille ongelmia ja epäkohtia..mä oon enempi mallia lakastaan maton alle, kyllä ne sieltä aikanaan häviää.. mutta koska tää vauvahomma ei itsestään mee eteenpäin, on mun ollut pakko avata suuni-näinkin hankalassa asiassa:grin! Tuo vaan ei meinaa ymmärtää MIKSI pitäisi saada vielä yksi vauva..
Täytyy muuten tähän samaan todeta, että vaikka vauvoista tykkäänkin, niin mulle kävis ihan yhtä hyvin vaikka valmis taapero. Adoptointi olis kyllä ihan huippua jos se olis jotenkin mahdollista- on vaan tehty siitäkin niin vaikea kallis prosessi ettei tosikaan.

mun mielestä näitä pitäis kyllä olla parillinen määrä :wacky:
Nää on aika hauskoja juttuja, sitten kun pääsee taas seuraavaan parittomaan niin täytyy jo kohta tasata tilejä:grin!
Meilläkin nyt tasainen 3poikaa 3tyttöä tilanne(3 isoa 3 pientä), mutta mun mielestä ehkä liian symmetrinen asetelma..:hilarious:, mä tykkään pienestä epäharmoniasta.

Meillä mies on se joka haluaa monta ja se on mut puhunu ympäri siis joo toki itekki halusin useamman ku neljä mut en ehkä näin montaa mutta en kuiteskaa yhtään antais pois...ois niin ihana kokea normaali ihana synnytys jossa ei olis mitään draamaa

Mun työkaveri kyseli tänään millon vauvan pitäs syntyä ja monesko on tulossa. Kun kerroin että neljäs niin tokas ”teet vielä muutaman niin saat varmasti palkinnon”. Hetki piti miettiä että vittuileekohan tuo mutta ihan hyvällä tarkoitti. :D

Mäkin tykkään raskaana olosta ja se eka puoli tuntia synnytyksestä:happy:
Täällä mahatautia,pojat tappelee koko ajan,pari kirjekuorta pilas monta asiaa,aamulla yhden lapsen palaveri "henkensä uhalla"tossa kelissä ja kehän ruuhkassa,toisen tutkimuksiin vienti ja lisää oksentelua...mut silti se nega ottaa pahasti pataattiin:banghead::smiley-angry017
Vihdoin oma hetki...

Kyfi voimia sinne arkeen, toivotaan että edes sairastelut helpottais!!!

Mä en niinkään oo raskaus ihminen, voisin kyllä skipata koko raskaus projektin ja syventyä synnytykseen/vauva aikaan( ja kaikkeen mitä tulee sen jälkeen;) )

Kiitti äippäx5..täällä yks toipuu hitaasti,yks odottaa vuoroaan,yks alotti illalla ja yks oksensi koko yön:sick006 saas nähdä miten esikoisen yö meni,kunhan se soittaa(..asuu omillaan..)
Mun piti tänään hoitaa viikon rästi asiat ja katata muutamaksi tunniksi yksin porvooseen...mut taidankinsmiley-chores003:smiley-chores020:smiley-chores011 niinkun mahatauti ei ois muutenkin paha,mut se kaikki muu...kolme mattoa jo pesua odottamas,millä ne talvella pestyä saa??

Takaisin