Twisted Meilläkin mies reissussa tulee vasta maanataina kotiin, ”yh” viikonloppu...
kyfi340 miten menee? Mitä päivystyksessä sanottiin!
Kyfi020 joka kerta kun luen ton ’täi’ sanan pitää rapsuttaa päätä, ihan vaan varuiks jos ne vaikka ois pompannut tänne ruudun välityksellä :D
Lambi sulla on ihana boheemi elämän asenne:) mulle kans siisteys on aika korkealla arvo asteikolla (tänään siivottiin) enkä voi olla jos joka paikka täynnä likaa, pölyä ja tavaraa!
Jos laitan ton mun miehen teille hoitoon pariks päiväks jos se ottais mallia sun miehestä, oisko Ok?
Meillä kävi twisted aika samanlainen kun viime kesänä kävin tyttöjen kanssa Savossa sukuloimassa, olin pois n 1,5vko ja mieheltä pyysin (rukoilin) että imuroi/ siistii kämppää ja käy kaupasta hakemassa maitoo tms enneku tuun takas ja hän sanoi asian olevan hallussa! Noh tulin kotiin ja mikä olikaan oven takana vastassa? Kaatopaikka

mies tuli siitä muutaman tunnin päästä töistä niin hänellä alkoikin toinen työ vuoro kotona... olihan sen jälkeen puhadasta kun saattoi tapahtua hormooni räjähdys

toinen mitä en ihan oikeesti ymmärrä on sen sukat, tai tarkennus sen sukka jemmat!?!? Miksi pitää pakata niitä koppura sukkia eteisen hattu hyllylle? Sit kun lähdet etsimään omia hanskoja niin on vaan kädet täynnä sukkaa o.O yäk!
Silti tässä meinaa olla ikävä mun sottapyttyä

Pitäis varmaankin mennä itsekin nukkumaan kun väsyttää ihan älynä, kiitos hormonit!