Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Deb, koita saada verikoekontrolli. Siitähän sen varmaksi näkee onko lähtenyt nousuun vai laskuun.

Ja pahoitteluni jos tosiaan on mennyt kesken.

Toivottavasti ei kuitenkaan mennyt kesken Deb. Mullakin oli kolmosen odotuksessa alussa tosi runsasta vuotoa ja olin varma ettei siitä(kään) kierrosta tärpännyt. Ihmettelin kuitenkin kun vuoto ei muuttunut normaaliksi kuukautisvuodoksi, vaan pysytteli ruskeana ja loppui kolmen?neljän? Päivän jälkeen. Tossa toi vuoto täyttää reilun viikon päästä 3 :Heartpink

Miten Mannaharin siirto meni?

Tsemppiä hena! Parempi onni ensi kuussa :signs003

Mahtuuko tänne mukaan kuumeilemaan. Olen toisinaan käynyt lukemassa teidän juttujanne.

Meillä ei vielä suurperhettä ole, mutta haaveissa olisi ainakin neljä lasta. Tällä hetkellä kotona on reilu 2v poika ja toiveissa olisi hänelle pikkusisarus. Omana tavoitteena olisi että nelikymppisenä olisi tuo neljä lasta, joten pientä kiirettä piisaa toiveen toteuttamisessa. Itsellä siis ikää 31v ja mies on 35v. Molemmat ollaan nelilapsisesta perheestä joten ehkäpä siksi toivoisimme useampaa lasta.

Dep älä vielä heitä kirvestä kaivoon! Mulla oli täs edellisessä raskaudessa todella veristä vuotoa melkein koko ensimmäisen kolmanneksen ja silti saatiin vaavi syliin asti:)
Freyja mukaan vaan ja pikaista tärppiä;)
Meninkö sanoo että ei mulla mitään vauva kuumetta oo? Noh nousihan se sieltä ja pientä lämpöä havaittavissa;) ehkä jotain 37,5℃ saapa nähä nouseeko...

Täällä piinailen tätä ovista. Kaikki muut kivut ja nippailut on ollut selvästi oikealla jossa ei ole tuubaa ja nyt paine onkin äkisti vasemmalla O_o voihan se olla muutakin mutta koska nyt en ole enää niin varma että oikealta lähtee/lähti pitää mies kellistää tänään :D eikä tässä muutenkaan ihan selibaatissa olla eletty ;)

Voi Deb, mun pääs ihan itku tässä hormonihuuruissa sun tuloksesta :) onnea ja tarrasukkia <3

Hena mä oon monestakin paikassa lukenut, tiedä sit totuusperää, mut et se munasolu löytää tiensä ulos tietä taikka sitten toista jollei sieltä helpointa reittiä pääse :D en tiedä kyllä miten mut jos se kypsy oikealla ja tulee vasemman kautta ;)

• Tykkään
Reaktiot: Deb
Onnea Deb ihan hurjasti. Aivan upeesti on arvo noussut. Kyllä sulla vaan on kyytiläinen nyt matkassa. :)

• Tykkään
Jääkukka mulle lääkärit on sanonu että on todella harvinaista että vasen tuuba nappais oikealta irtoavan munasolun. Ei mahdotonta mutta harvinaista. Munasolu kypsyy ja irtoaa normaalisti mutta jää vatsaonteloon ja surkastuu. En siis todellakaan jaksa uskoa että oikealta tärppi kävis.

Dep aivan mahtavaa! Onnea:) tsempit jännäiliöille! Mitenkäs raskaana olevat? Kuinka odotus menee? Mitenkäs zenillä menee vauva-arki?
Täällä on synnytyksestä jo viikko:o miten aika juokseekaan:) Siiri-vauva on niin ihanan kiltti olento ettei tosikaan<3 itku tulee vaan jos äiti on liian hidas tissin kaivaja :D isommat tytöt on ottanut pikkuisen hyvin vastaan mitä nyt toi meidän 1,5v meinaa olla pikkasen mustis kun imetän ku sillon se ei syliin pääse mut muuten halii ja hoivaa vauvaa <3

Tsempit jännäilijöille ja tarrasukkia plussan saaneille.

Nyt on auto hankittu mihin mahdutaan hetken aikaa Ihan kuin vaaveli olisi tiennyt mitä tapahtui, kun eilen laskeutui alemmaksi.

Vielä on hoitamatta vaavelin vaatteiden säilytyspaikka, mutta on ainakin vaatteet pesty valmiiksi. Pinniksen jo siirsin paikoilleen.

Voi apua, onneks mulla on vielä aikaa ajatella kaikkee että mihin täällä mahtuu pinnasänky ja hoitopöytä :nailbiting: Pitää ruveta kattoo varmaan kolmioita, ei meidän nykyiseen kämppään vauvan kanssa mahdu pitkäks aikaa :)

Millä viikolla sä sinisiipi olitkaan?:)
Toi oli kyl ihanan jännää aikaa toi esikon odotus... kaikki uutta ja ennen kokematonta, nauti Dep siis matkasta äitiyteen! On se vaan niin ihanaa;) <3
Miehelle sanoin et meinais vauvakuumetta pukata niin sehän (ihan odotetusti) toroppas idean... sano kyl ihan hyviä pointteja miks se baby6 ois "huono idea", kuten mun terveys... saattaahan se olla oikeassakin o.O

• Tykkään
37+3, saisi vielä asustella parisen viikkoa masussa Äitiltäni kyselin, että saisiko hänestä yöseuraa ensi viikolla, kun mies on yövuorossa, olisihan toi sisko tuossa lähempänä, mutta, mutta... Jotenkin saan nukuttua loppuajan paremmin, kun tiedän jonkun olevan valmiustilassa kaiken varalta. Eipä silti viimeksikään mitään tapahtunut, mutta ei sitä koskaan tiedä.

Deb meidän nykyinen asunto on kolmio, joten suosittelen sijoittamaan kolmioon, vasta nyt tuntuu tila loppuvan tämän neljännen kohdalla.

Onhan sulla ihan hyvät viikot jo:) mulla ihan sama, et osaan rentoutua paremmin jos tiedän että joku apuna jos sitä tarvii:)

Äippä, viäkö oot satavarma siitä steristä..? Mäki suunnittelin sitä nelosen jälkeen, mut isäntä ei antanu suostumusta ja kuinkas se mieli sitten muuttuikin..:shy: ja se ku on niin lopullista niin nyt tosi vaikea kuvitella meneväni siihen sitten tulevaisuudes.. Olishan se helpoin ehkäisy ja meillekin melkeinpä se paras vaihtoehto, ku hormonaalista en halua ja kuparikierukkaa en myöskään enää ota.. Ja sitte taas ku miettii senkin kautta että ehkä viä 5kymppisenäkin voi raskautua niin mitäs jos silloin haluaa sen viimeisen iltatähtösen..:wink Tokihan sitä järjen ääntäkin ja omaa kroppaa/vointia on kuunneltava näis päätöksis.. Et tämmösiä ajatuksia täällä tällä hetkellä, ite en tällä hetkellä pysty sanomaan millää varmuudella että onko tuleva sit se viimeinen vai ei..

Mitä ehkäisymuotoja muut on ajatellu seuraavaksi kun on ajankohtaista?? Plussia ja miinuksia myös kehiin. :)

Takaisin