Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Dippailin vielä pc:n tunnin pidätyksellä, kun mulla on vähän vuotoo niin halusin mielenrauhan, ja aina vaan vahvistuu <3

IMG_20170528_190802.jpg

Ihan selkeesti vahvistunut:) varovasti onnea ja paljon tahmeeta masuun mukaan seuraavaksi 9kk;)

• Tykkään
Reaktiot: Deb
Onko teillä muuten käynyt niin että perheen kasvaessa ois jääny vähemmälle sellaset kontaktit jolla on se standardi 2 lasta ja palattu ehkä jo töihin jne.? Mä kuuluin esikoisen ja tokan vauva-aikoina sellaiseen muutaman äidin porukkaan, mutta sitte ku muut palaillu töihin ja itsellä on edelleen pieniä niin tuntuu että ollaan vieraannuttu. Niiden on helpompi saada lapsenvahtia ja varaa käydä juhlimassa, itsellä nämä molemmat vähän kiven alla ja kun on jättäytynyt usein pois yhteisistä jutuista niin eivät edes pyydä enää mukaan kun joskus kokoontuvat. Kaipa se on omaakin syytä mutta välillä harmittaa olla se ulkopuolelle jätetty, vaikka toisaalta en mä tarvii sellasia ihmisiä elämääni jotka ei ymmärrä tätä elämää ja meidän valintoja ja jotka luulee olevansa jotain parempaa kuin me...

Mies muuten sanoi tässä muutama päivä sitten kun järjestelin lapsille pieniksi jääneitä vaatteita varastoon odottamaan seuraavaa että eikö vois jo laittaa johonkin FB-palstalle niitä mitä ei enää tarvita. Mä vaan totesin antaneenikin jo pois pieniä vaatteita (joka onkin totta mutta en tietenkään vielä kaikkia :) ) ja vaihdoin kiireesti puheenaihetta. Ei taida ukkokulta olla lähtökohtaisesti sillä mielellä että lapsia sais vielä lisää tulla......... Pian pitää kyllä ottaa asia puheeksi, iik......

Tuun tännekin kertomaan: labrassa kävin ottamassa hcg:n verestä, nyt odottelen tuloksia. Toivotaan että tulis hyvät arvot ja tää pikkunen pysyis mukana loppuun asti <3

Hoitaja sanoi, että monesti alkuraskauden nestemäinen, verinen vuoto johtuu kuivista limakalvoista, ja mä oon popsinu koko kevään allergialääkkeitä, jotka kuivattaa limakalvoja :shy: Nyt ko. lääkkeet pannassa.. Toivotaan nyt, että tää vuoto mikä mulla on johtuis just siitä, eikä esim olis keskenmeno :smiley-angelic001 Pc näytti plussaa tänäkin aamuna :)

Ylempi eilisen iltapäivän, alempi tän aamun (joo, ei kauheen montaa tuntia välissä :hilarious: )

IMG_20170529_074110.jpg

Tuun sit kertomaan kun saan verikokeen tulokset!

Debille peukut !
Terveiset punktiosta...huonosti meni, vain yks munasolu saatiin...tuskin päästään keskiviikkona alkion siirtoon

Mannahari, mä pidän peukkuja että se yks hedelmöittyis ja pääsis siirtää sen <3

Labrojen tuloksia odotellessa tein postiluukusta pudonneen mamin puikon :shy: vaikka ei voikaan verrata kun eri testejä, mutta tässä on kyllä vahvin viiva tähän asti!

IMG_20170529_123838.jpg

Kunpa se esikoinen olis tarrannu nyt kunnolla kiinni :smiley-angelic001

Koitan malttaa odottaa ylihuomiselle ton toisen mamin puikon kanssa, niin näkee kunnolla vahvistuuko viiva.

Onnea Deb!! :) <3

Jos sitä itsekin pääsis seuraavaksi peittoa heilutteleen kunhan tästä "tulvinnasta" selviää..:meh:

• Tykkään
Reaktiot: Deb
Teinkin jo tänään ton toisen mamin, kun sh lähetti viestin että verikokeen mukaan (S-HCG 9) en ole raskaana, mutta haistakoon kukkasen kun oli niin kauniisti vahvistunu viivakin testissä :) kuulemma varsinaisesti raskauden viitearvojen alaraja on 30, mutta senhän saavutan jo pe mennessä jos eilen oli 9. Anyway, raskaana ollaan, esikoinen tulossa!

IMG_20170530_104040.jpg

Hienoo Mannahari!! Nyt vaan paljon tarrasukkia ja napakat vyöt että pikkunen tarraa kunnolla kiinni <3

Minä jätän piinailut ja kuumeilut nyt tästä kierrosta kokonaan. Selviä ovisoireita oikealla ja koska sieltä munatorvi puuttuu ei kannata edes uneksia. Seuraavaan kiertoon siis mennään...

Mannahari toivotaan että siirto tuottaa tulosta! Paljon vauva tahmaa sinnekin:) me käytiin tänään pova tarkastuksella ja kaikki oli kivasti, torstaina sit neuvola:)

Tuun nyt tänne kertomaan, että voi olla mahdollista että tää meni sittenkin kesken sen vuodon aikana tää raskaus. Luin tänään, että vuodon jälkeenkin voi testi näyttää positiivista hetken aikaa vaikka olis menny kesken, ja oireita voi olla niin kauan kun sitä Hcg-hormonia löytyy kehosta. Se vuoto oli sen verran runsasta, että vaikee uskoo että sinne ois mitään jääny.

Niin alussa vuodin, että luulis jo pian näkyvän testissä onko siellä enää mitään vai ei. Huomenna testailen, ja tuun sit kertomaan kohtalon - ja perjantaina tarvittaessa käyn vielä kontrolliverikokeessa.

Kohdunsuukin on taas alempana, pehmee ja ns "auki", kun ennen vuotoo se oli kova, korkeella ja niin etten yltäny siihen kunnolla. "Kiinni".

Oireita vähän vähemmän kokoajan kans.

Jos jotain positiivista pitää tästä löytää, on se että ainakin tiedän että raskautuminen luomunakin on mahdollista, ja eikös monet tuu keskenmenon jälkeen nopeesti uudestaan raskaaks? ;)

Ilonen yllätys olis jos sinne ois jotain jääny, mutta vaikee uskoo. Ilmotan kun tiedän paremmin :)

Voi ei Deb.. Jos vielä kuitenkin olis toivoa että masussa majailis pikkuinen..

Takaisin