Pakko tulla päivittelemään.
No asiathan meni niinkuin tiesinkin. Mies tuli ja pahoitteli ja sanoi ettei ymmärrä mistä hänen pelkonsa johtuu ( itse tiedän että luultavasti hänen aiemmasta suhteesta jossa riideltiin ja nainen otti ja lähti lopulta vaikka kyseessä oli ihan joku tyyliin "verhot väärinpäin ikkunassa" -tason riita :D ) ,sanoin hänelle napakasti, että kuule se on sellainen juttu että tottakai annan anteeksi ja itsekin tulen sanoneeksi sammakoita kun oikein kiivastun, mutta totuus on että ei ole järkevää sanoa noita asioita jos nyt vaikka olisinkin ollut vaikka raskaana niin miten kurjalta nuo sanat olisi tuntuneetkaan? ja lisäksi meillä on kolme yhteistä lasta jotka ovat jo suht isoja niin ei heidän ole kiva kuunnella tällaisia asioita, täytyy opetella riitelemään rakentavasti meidän molempien.
However, sanoin että jos tämä kuitenkin on hänen oma syvin mielipide ettei lasta halua niin ei silloin sitä tekemällä tehdä. Sitten ne jännittävät uutiset; meillä tosiaan mies vastaa ehkäisystä kun itse ajattelen että jokainen lapsi on lahja ja aina olen halunnu suurperheen ja tää on itsestäänselvää meillä että mies meidän suhteessa hoitaa ehkäisyn NIIN ARVATKAA MITÄ?!?! eipä ole ehkäisyä käyttänyt IMG
Eli kyllä tässä saa nyt jännätä kuitenkin!!! en tiedä olenko enemmän innoissani vai peloissani vai mitä olen, mutta loppukuusta SAATAN OLLA raskaana
Joten palaampa taas päivittelemään tänne, ja hei kertokaahan te muutkin yrittävät, jo raskautuneet ja suurperheelliset mitä teille kuuluilee :)
Täällä kp9 menossa ja tässä on jo hieman talleteltu, tosin ovis on todenn. ensi viikolla..
Äippä x4 meillä kans 10 vuotta yhdessä miehen kanssa ja riidellään ja rakastetaan kyllä rajusti :D