Suurperhe kuumeilijat

Nyytti, tervetuloa:)
Onko kellään iPhonea ja roikkuu täällä appin kanssa? Mulla ei ole app toiminut sitten eilisen aamun... jos ei koht ala toimimaan loppuu mun foorumilla notkuminen! En yhtään tykkää tästä selaimen foorumista... nakki sormet!
 
Onnea zeni MashaAllah.

Hei nyytti, tervetuloa.

Taalla käyty kontrollissa jossa ultrassa huomattiin että olen vähän auki, sydänäänet kuului kunnolla pikkuisella. Vuodelepoon jouduin nyt pariksi viikoksi.
 
Onnea zeni MashaAllah.

Hei nyytti, tervetuloa.

Taalla käyty kontrollissa jossa ultrassa huomattiin että olen vähän auki, sydänäänet kuului kunnolla pikkuisella. Vuodelepoon jouduin nyt pariksi viikoksi.

Muistan sut aikojen takaa, monettako sä nyt odotat?
 
Tervetuloa Nyytti! :)

Me oltiin eilen juhannus reissulla 1.5h matkan päässä. Kotimatkalla sitten 2veellä lensikin oksennus autoon. :yuck: kolme kertaa aiemmin pysähdyttiin kun poika suutansa näytti ja sanoi "pipi", eli oksetti. Ja sitten ei keritty pysähtymään kun oksennus jo tuli :bored: olisko sitten matkaphoinvointia kun aiemminkin oksensi tunnin ajomatkalla. Silloin syytin hellettä ja auton ilmastointia, mutta nyt oli viileä sää eikä ollut ilmastointikaan päällä.. onneksi ei tartte noinkaan pitkiä automatkoja usein tehdä :rolleyes:
 
Olisi nyt mulle 4. lapsi yhteensä mutta kun sisasuu on auennut hieman niin on aikas korkea riski että syntyy turhan aikaisin. Päivä kerrallaan, vuodelepoa nyt. No meille syntyi tänään kili.
 
Nyytti, tervetuloa:)
Onko kellään iPhonea ja roikkuu täällä appin kanssa? Mulla ei ole app toiminut sitten eilisen aamun... jos ei koht ala toimimaan loppuu mun foorumilla notkuminen! En yhtään tykkää tästä selaimen foorumista... nakki sormet!

Kahdella muulla palstalla täällä jotkut valittaneet juuri samaa viime päivien osalta. Joku sanoi laittavansa ylläpidolle viestiä asiasta.
 
Kahdella muulla palstalla täällä jotkut valittaneet juuri samaa viime päivien osalta. Joku sanoi laittavansa ylläpidolle viestiä asiasta.
Mä tein ketjun tonne ”ota yhteyttä ylläpitöön” vai mikä lie ketjuun jossa kyselin tästä... mä tykkään hurjan paljon soveluksesta! Mut se saattaa olla hyvästien aika jos sitä ei enää saada korjattua:sad001 mä en tykkää tulla selaimen kautta tänne... mun puhelimen näyttö (iphone se) on sen verran pieni että hirveen vaikea osua nakki sormilla haluttuun kuvakkeeseen:/
 
Mä kans tykkään apista ja huomasin et se ei toimi. Mut nyt kun juuri päässy kirjoittelun makuun, niin en haluais luopua.

Nyytti, tervetuloa!

Marsupilami, meillä kans esikoinen oksenteli autoon silloin tällöin ja vieläkin saattaa sanoa et autossa tulee huono olo. Aiemmin annoin katsella puhelinta autossa mut just silloin alko ne pahoinvoinnit voimistuu niin meillä ei enää saa katsella autossa ohjelmia. :)

Täällä kp8 ja himotestaaja täällä testas jo ovista, ja ei varmaan tuu yllärinä et oli nega :hilarious:

No, toivon mukaan ees tulee ovis. Hyödynnetty on kyllä jo etukäteen. Eilenkin tuli vaan kolme kertaa paneskeltua ja on paikat sit sen mukaiset :wacky::wink

Rakenneltiin tossa leuanvetotanko ja dippivekotin pihalle, lapset tykkää ja me kans ollaan vähän kuntoiltu :)

Äippä, ootteko vielä samassa kämpässä vai joko teillä oli isompi etsinnässä? :)

twisted / kp8 - yk1
 
Pikkuvarpaat, jos oot puhelimella selaimessa foorumilla niin kun meet tän sivun yläreunaan ja painat sitä kyfixxxx merkkiä, niin siellä on nappi jossa lukee vaihda nimimerkkiä ja voit käydä muuttaa sen :)
 
Mä yritin eilen kellistää miehen, kun oli dpo1, mut en onnistunut. Pahoitin mieleni ja mies korvasi asian tänään. Hyödynnettiin kerran dpo-1, et toivottavasti riittää. Mun mies ei pysty ku tiheimmillään kolmen päivän välein. Siihen on tyydyttävä. Kateeksi käy teitä, joilla voidaan useammin harrastella :yuck:
 
Meillä esikoinen kärsii matkapahoinvoinnista. Se tuli jo reilu 1v:nä. Miehellä ollu myös lapsena ja ihan lääkitys siihen. Mitään ei voi lukea, täytyy katsoa eteenpäin tietä. On oltava tarkka siitä että syömisestä on riittävä aika, mutta myös nälkä saa huonon olon. Kuuma auto on tukala, vaikka meilläkin ilmastointi aina päällä. Ne pahoinvointirannekkeet meillä on ja ne on olleet ihan hyviä apuja tuohon :happy:
 
Meillä esikoinen kärsii matkapahoinvoinnista. Se tuli jo reilu 1v:nä. Miehellä ollu myös lapsena ja ihan lääkitys siihen. Mitään ei voi lukea, täytyy katsoa eteenpäin tietä. On oltava tarkka siitä että syömisestä on riittävä aika, mutta myös nälkä saa huonon olon. Kuuma auto on tukala, vaikka meilläkin ilmastointi aina päällä. Ne pahoinvointirannekkeet meillä on ja ne on olleet ihan hyviä apuja tuohon :happy:

Mä kärsin matkapahoinvoinnista ja kävin apteekista hakemassa rannekkeet. Niistä on ollut iso apu!
 
Jee, sait pikkuvarpaat vaihdettua :)

Toi matkapahoinvointi taitaa olla aika yleistä. Meillä esikoisella kans alkoi yksvuotiaana ja kärsii edelleen ajoittain ja on kohta 8. :) Mut ei tuu junassa, autossa vaan :)

Äippä, kuulostaa hyvältä! Ootteko saanu sen oman osakkeen myytyä vai onko se vielä vuokralla? Paljon uudessa kodissa on tilaa? :) ajelin yks päivä ok-seudulla, menin Kirkkonummelle koulutukseen ja näin Sipoon kyltin, tulit mieleen :D

Helena, onko tuohon syy miksi ei pysty kuin kolmen päivän välein?
 
Jee, sait pikkuvarpaat vaihdettua :)

Toi matkapahoinvointi taitaa olla aika yleistä. Meillä esikoisella kans alkoi yksvuotiaana ja kärsii edelleen ajoittain ja on kohta 8. :) Mut ei tuu junassa, autossa vaan :)

Äippä, kuulostaa hyvältä! Ootteko saanu sen oman osakkeen myytyä vai onko se vielä vuokralla? Paljon uudessa kodissa on tilaa? :) ajelin yks päivä ok-seudulla, menin Kirkkonummelle koulutukseen ja näin Sipoon kyltin, tulit mieleen :D

Helena, onko tuohon syy miksi ei pysty kuin kolmen päivän välein?

Hän on aina ollut samanlainen. Sanoi, että palautuminen kestää sen verran, että tarttee vähän väliä kertoihin. Nyt tietysti kipeä käsi on myös vaikuttanut asiaan, ettei niin huvita, kun särkee. Kipsiä ei enää ole, mutta kovasti pitää kättä varoa. No, on meillä kolme lasta tälläkin tahdilla tullut :grin Enkä oo ovistakaan tikutellut ikinä ennen tätä yritystä.
 
Twisted oisit pyöräyttänyt kahveella:wink
Tässä on pakkasen vajaa 100m2, joten kyllä tähän mahdutaan ihan kivasti... ainakin toistaiseksi:wink
Se meidän osake on edelleen vuokralla! Katotaan sen myymistä kun lähden takas töihin. Ja sen jälkeen mahdollisesti isompaa ja omaa:)
Meidänkin esikoinen oli pienenä pahoinvoiva autossa... oksensi aina jos piti pidempään autossa istua eikä kyllä vieläkään voi istua selkämenosuuntaan :/
 
Takaisin
Top