Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Niin ja kuopus ei tiedä mun kadonneista tikuista mitään enkä ole löytänyt niitä :nailbiting:

Minäpä tiedän missä ne on! Ne on jossain hyvin keskeisellä paikalla kaikkien näkösältä ja juhannus vieraat löytää ne;) eli katos sohva pöydältä tai keittiöstä :D

Tai sit ne on tippunut vessanroskiin :D
Just kans meinasin laittaa että josko ne olis päätyneet roskiin :p meillä nuorin on turhankin innokas kuskaamaan tavaroita roskikseen. Ovistopperikin on mystisesti kadonnut ja ollaan miehen kans tultu siihen tulokseen ettei oo muuta vauhtoehtoa kuin että poika on heittänyt sen roskiin :rolleyes: heittelee sinne jopa omia lelujansa.

Jep, meillä kans kuskataan sinne tänne ja tonne kamaa mut omat tavarat ei mee paikallaan :D

No mä oon nyt keskittynyt siivoamiseen ja ikkunoiden + pyykin pesuun. Yleensä tavarat löytää silloin, kun niitä ei etsi :hilarious: Todettu moneen kertaan :grin:grin

Järjestelin tänään mun lankavarastoa :wideyed: 112 kerää täysiä ja yli 50 vajaata kerää :eek::wacky::yuck::grin Eikun neulomaan :woot:

Mä neuloisin jos mulla ois aikaa :D en kerkeä mitään tekemään muuta kuin kotihommia töiden jälkeen. :D

Mun on pakko neuloa edes vähän, kun tarviin terapiaa. Mut välillä on kyllä niin kiirus, et useita päiviä jää väliin.

Mä ompelen ja nyt oon alkanu neuloa kans uudesta, se on nii ihanaa hommaa<3 just toki annoin mummalle 60 litraa lankoja (en laskenu keriä, katoin täydet laatikot vaan tilavuudeltaan :D ) ku oon alkanu hifistellä eikä mulle kelpaa enää novita :D nyt kudon pääosin merinosta, kun teen vauvanvaatetta. Sukkia en jaksa vääntää enkä käytä huiveja. Tässä yks työ mitä pääsöö ny käyttään <3
b86dc6cb24c5b60878d3e643408820a3

Juhannus menee kotona, hain uusia lankoja ja uudet ohjeet odottaa korkkaamista :D ystäväperhe tulee lauantaina käymään ja miehen veli avokkeineen perjantaina, ehkä yks kaveri tulee istumaan iltaa ja saatan pari lasia viintä nauttia seurana.

Mä ompelen ja nyt oon alkanu neuloa kans uudesta, se on nii ihanaa hommaa:Heartred just toki annoin mummalle 60 litraa lankoja (en laskenu keriä, katoin täydet laatikot vaan tilavuudeltaan :D ) ku oon alkanu hifistellä eikä mulle kelpaa enää novita :D nyt kudon pääosin merinosta, kun teen vauvanvaatetta. Sukkia en jaksa vääntää enkä käytä huiveja. Tässä yks työ mitä pääsöö ny käyttään :Heartred

Juhannus menee kotona, hain uusia lankoja ja uudet ohjeet odottaa korkkaamista :D ystäväperhe tulee lauantaina käymään ja miehen veli avokkeineen perjantaina, ehkä yks kaveri tulee istumaan iltaa ja saatan pari lasia viintä nauttia seurana.

Mul on vähä mitä sattuu plakkarissa :hilarious: Tässä vain osa mun varastoista :grin

Ihana toi sun tekemä nuttu! Mun kärsivällisyys ei riitä tuollaiseen. Teen huiveja, sukkia, lapasia ym.

Liitteet

• 20190619_134235.jpg
    20190619_134235.jpg
    41.2 KB · Katsottu: 241
  • 20190619_134336.jpg
    20190619_134336.jpg
    27 KB · Katsottu: 249
Mäkin tykkäisin neuloa/kutoa, ja lankakeriäki löytyis, ei sentäs niin paljon kuin Helenalta :grin iltaisin olisi aikaa käsitöille, mutta se on myös ainut hetki päivästä kun voi olla miehen kans kahdestaan niin yleensä jutellaan, syödään iltapalaa ja katsotaan jotain ohjelmaa :rolleyes: ja jos mulla on aikaa olla yksistään niin oon täällä foorumilla, luen kirjaa tai piirtelen. Joskus kun on tarvetta villasukille tm niin kyllä mä sitten niihin käytän aikaani, mutta muuten ei tuu tehtyä :confused: olisi kiva kun olisi intoa enenmän niin vois tehdä lahjaksi tutuille :shy:

Oi voi ei oo aikaa ku yöllä ja eipä sitä siihen Vihti käyttää ja tosin mun käsillä ei kudota eikä virkata ku tytöttejen tukanlaitotkin on jo työlästä mut ihanaa ku jotku osaa ja on aikaa niemja voin sulta sit tilata tollaseen hihii

Kp3 ja pitäis olla pahin mahdollinen vuoto päivä niin mulla meinaa ihan vuoto tyrehtyä :wideyed: oon vaan kerran vaihtanut tänään siteen ja siihen ei oo tullut kuin pari pisaraa o_O kauhiat menkkakivut ainakin on, että ei luulis että vielä loppisivatkaan :dead: mulla siis normaalisti vuotaa 7päivää, joskus kauemminkin :bored:

Mä kudon ku pojat leikkii ja vahdin niitä, tai teeveetä kattelles. Ja oon oppinu kutomaan autos. :D menöö pohjammaan reissut paremmin. Sitte ku on aikaa enempi niin ompelen, sitä ei pysty hyvin tehdä poikien kans ku ne häsää liikaa.

Huomenna ois lekurin tuomiopäivä no vika tiedetään mut se et kuka uskaltaa ruveta korjaa ja saa kunnollisen on kysymys

Niemja, voi miten suloinen hän on!
Mä en osaa tehdä yhtään mitään käsitöitä... kodin pienet kunnostus hommat on enemmän mun juttu:D
Mulla menossa kp5 ja vuoto on jokseenkin loppu. Vaikka mitäpä minä kiertoa seuraamaan:p

Meillä on juhannus kotosalla, sisko on taas mökillä, se aina varaa sen jussina, ärsyttää kun omistetaan se kimppaan mutsin ja siskon kanssa niin hän ei edes kysy vaan menee:shifty: toi mökki oli mun mumman ja paapan. Nyt kun mumma kuoli niin mä en oikein tunne sitä omakseni. Siellä on lapsuuden muistot, mutta meillä on omassa torpassa sen verran remppaa sun muuta, ettei oikein halua sitä vielä kontolle. Haluan pitää ne muistot vain :happy:

Mä olin tuntevinani ovulaation tässä muutama päivä sitten, olisi pitäny vain tikuttaa ihan mielenkiinnosta. Menkat ei oo vielä synnytyksen jälkeen alkanu (6,5kk sitten). Että kiertoa ei vielä edes ole:grin

Me mennään juhannuksena varmaan tädin mökille illaksi. Tai voitais myös grillailla siskojen kanssa. Esikoinen lähti kaverinsa perheen mökille. Toiseksi vanhin jää tädin perheen kanssa mökkeilemään. Sitten ollaankin vkl vain kolmen nuorimman kanssa.

Miehellä alkaa juhannukselta 3vk kesäloma. Pitää jotain reissua kehittää ja kotona olis kans kiva yhdessä touhuilla. Pihahommia jne.

Mä ompelen ja nyt oon alkanu neuloa kans uudesta, se on nii ihanaa hommaa:Heartred just toki annoin mummalle 60 litraa lankoja (en laskenu keriä, katoin täydet laatikot vaan tilavuudeltaan :D ) ku oon alkanu hifistellä eikä mulle kelpaa enää novita :D nyt kudon pääosin merinosta, kun teen vauvanvaatetta. Sukkia en jaksa vääntää enkä käytä huiveja. Tässä yks työ mitä pääsöö ny käyttään :Heartred

Oot supertaitava. :Heartred Itse en kummemin käsitöitä harrasta. Jotain perusjuttuja osaan, mitä koulussa on opeteltu, mutta taidot ruosteessa. Ei oo aikaa eikä intoa. Ihailen kyllä muiden taitoja.

Kiitos! Mä oon itte opiskellu nämä käsityöt, molemmat isovanhemmat kutoo ja mummalla on ompelukoneet nii sielä opettelin ompelemaan. Rentouttavaa hommaa.

Me haaveillaan mökistä, porukat myi mökin pois 5v sitte, mutta ei oo vielä rahoja ostaa omaa.

Metsätähti olikos teillä se 4 lapsi haaveis vielä? ;) mä mielenkiinnolla odotan miten oma kierto käyttäytyy, esikoisen jälkeen meni 5kk että se palautui, keskimmäisen jälkeen otin heti kierukan.

Takaisin