Niin ja kuopus ei tiedä mun kadonneista tikuista mitään enkä ole löytänyt niitä![]()
Minäpä tiedän missä ne on! Ne on jossain hyvin keskeisellä paikalla kaikkien näkösältä ja juhannus vieraat löytää ne
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Niin ja kuopus ei tiedä mun kadonneista tikuista mitään enkä ole löytänyt niitä![]()
Just kans meinasin laittaa että josko ne olis päätyneet roskiinTai sit ne on tippunut vessanroskiin :D
Mä ompelen ja nyt oon alkanu neuloa kans uudesta, se on nii ihanaa hommaajust toki annoin mummalle 60 litraa lankoja (en laskenu keriä, katoin täydet laatikot vaan tilavuudeltaan :D ) ku oon alkanu hifistellä eikä mulle kelpaa enää novita :D nyt kudon pääosin merinosta, kun teen vauvanvaatetta. Sukkia en jaksa vääntää enkä käytä huiveja. Tässä yks työ mitä pääsöö ny käyttään
![]()
Juhannus menee kotona, hain uusia lankoja ja uudet ohjeet odottaa korkkaamista :D ystäväperhe tulee lauantaina käymään ja miehen veli avokkeineen perjantaina, ehkä yks kaveri tulee istumaan iltaa ja saatan pari lasia viintä nauttia seurana.
Tässä vain osa mun varastoista 
oon vaan kerran vaihtanut tänään siteen ja siihen ei oo tullut kuin pari pisaraa
mulla siis normaalisti vuotaa 7päivää, joskus kauemminkin 
toi mökki oli mun mumman ja paapan. Nyt kun mumma kuoli niin mä en oikein tunne sitä omakseni. Siellä on lapsuuden muistot, mutta meillä on omassa torpassa sen verran remppaa sun muuta, ettei oikein halua sitä vielä kontolle. Haluan pitää ne muistot vain 
Oot supertaitava.Mä ompelen ja nyt oon alkanu neuloa kans uudesta, se on nii ihanaa hommaajust toki annoin mummalle 60 litraa lankoja (en laskenu keriä, katoin täydet laatikot vaan tilavuudeltaan :D ) ku oon alkanu hifistellä eikä mulle kelpaa enää novita :D nyt kudon pääosin merinosta, kun teen vauvanvaatetta. Sukkia en jaksa vääntää enkä käytä huiveja. Tässä yks työ mitä pääsöö ny käyttään
![]()
Juhannus menee kotona, hain uusia lankoja ja uudet ohjeet odottaa korkkaamista :D ystäväperhe tulee lauantaina käymään ja miehen veli avokkeineen perjantaina, ehkä yks kaveri tulee istumaan iltaa ja saatan pari lasia viintä nauttia seurana.
Itse en kummemin käsitöitä harrasta. Jotain perusjuttuja osaan, mitä koulussa on opeteltu, mutta taidot ruosteessa. Ei oo aikaa eikä intoa. Ihailen kyllä muiden taitoja.