Metsätähti88
Puuhakas puhuja
Niemja, juu haaveissa on
mulla alkoi kierto 3kk esikoisen syntymän jälkeen, 1v1kk tokan jälkeen, joten jännää nähdä miten nyt käy, tänään ollu taas kunnon krampit alavatsassa
tuntuu että ne menkat alkaa just, mutta sitten ei tapahdu mitään. Katsotaan josko ne tulisi tässä lähiaikoina.
mulla alkoi kierto 3kk esikoisen syntymän jälkeen, 1v1kk tokan jälkeen, joten jännää nähdä miten nyt käy, tänään ollu taas kunnon krampit alavatsassa
tuntuu että ne menkat alkaa just, mutta sitten ei tapahdu mitään. Katsotaan josko ne tulisi tässä lähiaikoina.

epäsäännölliset supistukset alkoivat klo 4.50, sairaalasn tulimme seitsemältä, 7.30 kätilö tutki ja olin kireesti kahdelle sormelle auki, mutta onneksi saatiin jäädä kammariin odottelemaan. 7.45 supistukset muuttuivat säännöllisiksi ja alkoivat kipeytyä ja silloin on synnytys merkitty alkaneeksi. Ehti tulla kaksi tai kolme ihan oikeasti kipeää supistusta ja sitten alkoikin ponnistuttaa. Ponnistus kesti n. 15 sekuntia, mutta koneet ei anna sellaisia merkitä, niin virallinen kesto 1min. Valitettavasti mulla strepto b osoittautui positiiviseksi, niin haaveilemani polikliininen kotiutuminen jää haaveeksi
mutta sille ei voi mitään, sopii täälläkin olla, valmis ruoka ja puhtaita vaatteita
ehditkö saada mitään kipuun? Meillä mun äiti just soitti ja kysy että vieläkö mahtuu meille syömään, ensin kutsuttiin ne ja ne sanoi että ei ehdi, no onneksi varauduttiin silti kun nyt sitten tulevatkin :D sisko pisti mökiltä viestiä että alkaa olla hyvät oireet ja tekee testin huomenna jos vuoto ei ala tänään, miten sitä voikaan toisen puolesta niin jännittää