Suurperhe kuumeilijat

Niemja, juu haaveissa on:happy: mulla alkoi kierto 3kk esikoisen syntymän jälkeen, 1v1kk tokan jälkeen, joten jännää nähdä miten nyt käy, tänään ollu taas kunnon krampit alavatsassa :inpain: tuntuu että ne menkat alkaa just, mutta sitten ei tapahdu mitään. Katsotaan josko ne tulisi tässä lähiaikoina.
 
Mulla on kierto palautunut noin kolmen kuukauden päästä synnytyksestä vaikka oon imettänyt. Olisi saanut menkat mun puolesta pysyä poissa imetyksen ajan :grin oon imettänyt 13kk ja 15kk.
 
Mulla kerkes olla 2 kunnon menkat ennenku toinen tärppäs, imetin edelleen. Sitte kolmas tärppäs 3 kierrosta kierukan poiston jälkeen. Ekaa tehtiin 1.5v, tärppäs yk14 kkm jälkeen vasta. Että mitä tahansa voi odottaa nytki sitte :D mä olisin kyllä valmis olemaan ilman ehkäsyä koko ajan mut veikkaan että mies ei suostu joten kaippa ne kumit tulee sitte mukaan ku seksielämä taas alkaa.. Mikä on toivottavasti pian, kaipaan seksiä ilman mahaa :D
 
Hyvät jussit
 

Liitteet

  • 1561054375082.jpg
    1561054375082.jpg
    35.1 KB · Katsottu: 281
Tyttö syntyi tänä aamuna pikatoimituksella klo 8.09 :love7 molemmat voimme hyvin vaikka pää on vähän sekaisin vielä :smiley-ashamed004 epäsäännölliset supistukset alkoivat klo 4.50, sairaalasn tulimme seitsemältä, 7.30 kätilö tutki ja olin kireesti kahdelle sormelle auki, mutta onneksi saatiin jäädä kammariin odottelemaan. 7.45 supistukset muuttuivat säännöllisiksi ja alkoivat kipeytyä ja silloin on synnytys merkitty alkaneeksi. Ehti tulla kaksi tai kolme ihan oikeasti kipeää supistusta ja sitten alkoikin ponnistuttaa. Ponnistus kesti n. 15 sekuntia, mutta koneet ei anna sellaisia merkitä, niin virallinen kesto 1min. Valitettavasti mulla strepto b osoittautui positiiviseksi, niin haaveilemani polikliininen kotiutuminen jää haaveeksi :meh: mutta sille ei voi mitään, sopii täälläkin olla, valmis ruoka ja puhtaita vaatteita :p
 
Voi paljon onnea Zeni ja koko perhe :Heartred ehditkö saada mitään kipuun? Meillä mun äiti just soitti ja kysy että vieläkö mahtuu meille syömään, ensin kutsuttiin ne ja ne sanoi että ei ehdi, no onneksi varauduttiin silti kun nyt sitten tulevatkin :D sisko pisti mökiltä viestiä että alkaa olla hyvät oireet ja tekee testin huomenna jos vuoto ei ala tänään, miten sitä voikaan toisen puolesta niin jännittää laughing6
 
Sylin täydeltä Onnea zeni pienestä:Heartred Olipas nopeeta toimintaa taas :)

Me vietetään perinteistä mökkijuhannusta miun vanhempien kanssa, rantasaunoineen ja järvineen, mutta ilman kokkoa, kun on palovaroitus. Lapset tykkää ja mekin saadaan vähä parisuhde aikaa, kun mummo ja ukki kattelee lapsien perään, niin saadaan saunoa ihan kahdestaan :happy: Ja meidän ukkeli tänään 4 viikkoa vanha, menee aivan älyttömän äkkiä nää viikot:rolleyes:

Oikein iloista ja rauhallista juhannusta kaikille perheineen:)
 
Oi onnea zeni Juhannusneidosta :Heartred!
Ihanan nopeaa toimintaa ja sympatiat osastoelämästä.. Onneksi se on loppupeleissä kuitenkin kun hiiren pieraisu elämänpituisessa matkassa! Nautinnollisia hetkiä vauvan kanssa :happy:
 
Onnea Zeni tytöstä! Hän tuli kyllä nopeasti maailmaan! Ei varmaan kerenny kipulääkkeitä saamaan, tosin ei ois ainakaan epi kerenny vaikuttaa :D ihanaa vauvakuplaa sinne :Heartred
 
Heippa kaikille, taidan ilmoittautua tällekin puolelle kuumeilemaan ❤️
Lapsia ennestään kolme, 9v, poika, 5v tyttö ja 3v poika. Lisäksi kaksi koiraa ja intohimoisena harrastuksena ompelu :)
Meillä on uusioperhe (esikoinen aiemmasta suhteesta) ja yksi lapsista erityislapsi. Arki usein haastavaa ja raskastakin, mut silti vauvakuume äityi niin pahaksi, että päätettiin vielä yhtä yrittää ❤️
Kiertoa mulla ei oo ollu moneen vuoteen, kierukka laitettiin muutama kk kuopuksen syntymän jälkeen. Eli joskus ennen pojasta plussaamista viimeksi! Nyt yk1 menossa ja kierukan poistosta parisen viikkoa :)
Tässä siis odotellaan ekoja menkkoja ja sitä millaiseksi kierrot asettuu.

Plussatuulia kaikille :)
 
Heippa kaikille, taidan ilmoittautua tällekin puolelle kuumeilemaan ❤️
Lapsia ennestään kolme, 9v, poika, 5v tyttö ja 3v poika. Lisäksi kaksi koiraa ja intohimoisena harrastuksena ompelu :)
Meillä on uusioperhe (esikoinen aiemmasta suhteesta) ja yksi lapsista erityislapsi. Arki usein haastavaa ja raskastakin, mut silti vauvakuume äityi niin pahaksi, että päätettiin vielä yhtä yrittää ❤️
Kiertoa mulla ei oo ollu moneen vuoteen, kierukka laitettiin muutama kk kuopuksen syntymän jälkeen. Eli joskus ennen pojasta plussaamista viimeksi! Nyt yk1 menossa ja kierukan poistosta parisen viikkoa :)
Tässä siis odotellaan ekoja menkkoja ja sitä millaiseksi kierrot asettuu.

Plussatuulia kaikille :)

Tervetuloa :)
 
Takaisin
Top