Suurperhe kuumeilijat

Onnea niemja! :Heartred:happy: ihana että synnytys oli hyvä kokemus! Kerro toki lisää sitten kun vaan jaksat ja kerkeät :happy119

Mulla toisen synnytys tuntui täydelliseltä synnytykseltä, oli helppo ja nopea. Mietinkin että voikohan mahdollisesti kolmas synnytys mennä niin mukavasti kans :smiley-ashamed005
 
Onnea niemja! :Heartred:happy: ihana että synnytys oli hyvä kokemus! Kerro toki lisää sitten kun vaan jaksat ja kerkeät :happy119

Mulla toisen synnytys tuntui täydelliseltä synnytykseltä, oli helppo ja nopea. Mietinkin että voikohan mahdollisesti kolmas synnytys mennä niin mukavasti kans :smiley-ashamed005

Mulla on kaikki kolme menny kivasti pieniä kommelluksia lukuunottamatta ja synnytyksen alkamista on täytyny kauheesti odotella, mut sit ne on putkahtanu nopeesti ulos :grin Kirjoittelin synnytystarinani tuonne foorumin synnytyspuolelle viime viikolla :joyful:
 
Onnea Niemja tälläkin puolella :happy:

Mulla on mennyt neljä viidestä synnytyksestä hyvin ja nopeasti, toivottavasti tämä seuraavakin sujuu kuten viime kerralla (tai no, saa olla vähän hitaampi :hilarious:)
 
Eilen koko aamun jomotteli mahaa, kävin illalla pitkällä lenkillä ja sen päälle saunas, ei tuntunu enää missää. Aattelin et meen nukkumaan ajois ja ku makasin sängys nii kuulu pari pientä poksahdusta ja tunsin miten alkoi vedet mennä, kerkesin just vessaan, ja saman tien alkoi supistukset säännöllisinä 6min välein, kello 22. Löin tensin kiinni ja äiti lähti Kurikasta ajamaan, totesin että ei voida odottaa joten naapuri tuli siksi aikaa kunnes äiti oli paikalla. Sairaalaan päästyä olin reipas 4cm auki, supistuksia tuli 4min välein ja oli jo tosi kipeitä, päästiin saliin. 00.45 sain epiduraalin, supistuksia tuli 3min välein. Väli tiheni koko ajan, olin 7cm auki, laitettiin pinni vauvalle päähän. Sit 2 jälkeen soitin et ponnistuttaa ja sainki alkaa saman tien ponnistaa ja 2.24 poika syntyi, mulle ei tullu mitää jälkiä. Tosi upea synnytys kaikkiaan!

Ja kiitoksia kaikki:Heartred 39+0 herra syntyi, ja kolmas poika tosiaan :) nyt on ihana ku saadaan olla perhepesäs isän kans, pojat tulee pian tähän :)
 
Hyvää kuuluu, opinnot polkaistu käyntiin, pääsin opiskelemaan rakennusmestariksi. Nyt vaan mies on suostunut neljänteen että saisi tulla jos olisin valmis, mutta nyt itse oon mietintämyssy päässä että kannattaako nyt kun koulu on kesken, apua! Neuvoja ja vinkkejä. Talo on valmis ja sinne mahtuu, mies suostuu ja autonkin voi vaihtaa :D mitä mä teen :D mitä tänne muille kuuluu?
 
Hyvää kuuluu, opinnot polkaistu käyntiin, pääsin opiskelemaan rakennusmestariksi. Nyt vaan mies on suostunut neljänteen että saisi tulla jos olisin valmis, mutta nyt itse oon mietintämyssy päässä että kannattaako nyt kun koulu on kesken, apua! Neuvoja ja vinkkejä. Talo on valmis ja sinne mahtuu, mies suostuu ja autonkin voi vaihtaa :D mitä mä teen :D mitä tänne muille kuuluu?

Siitä vaan :woot: Kyllä asiat järjestyy :joyful:
 
Mä näin äsken kaupas raskaana olevan naisen. Kyllä se mielen vetää matalaks, vaikka mun pitää olla tyytyväinen, et sain puhuttua miehen ympäri. Hän oli kuitenkin aika ehdottoman ein kannalla :grin
 
Muistan sut twisted, vaikka en muista ollaanko kirjoiteltu samoihin aikoihin, mutta mä oon tätä ketjua seuraillut ennen kun itse aloin täällä kirjoitteleen :rolleyes:
Mä olisin vauva hankkeen kannalla :hilarious: opiskella kerkeää myöhemminkin :wink ja siitä ei oo varmuutta että edes tärppäis opiskelujen aikana vaikka yrittäis. Onko sulla kauan opintoja jäljellä? Niin ja ootko tullut helposti aiemmin raskaaksi? :)

Mulla iski nyt semmonen varma merkki alkavista menkoista, voisin syödä levyllisen suklaata, paketillisen jätskiä, ja rullakebabin :sad001 eli ainainen herkku himo muutama päivä ennen menkkoja. Ja tämä on sellainen mikä on aina jäänyt tärppi kierrossa pois. Nuorimmaista kun aloin odottaa niin oli kyllä nälkä, mutta se oli semmonen kunnon ruoan nälkä eikä mikään herkku himo.. :confused:
Tosin toivoa on niin kauan ku menkat pysyy poissa, voihan tää herkkuhimo johtua myös väsymyksestä ja tästä kurjasta säästä :angelic:

Pahoittelut kun mä täällä monta kertaa päivässä päivittelen mun oireita ja tuntenuksia :bag::hilarious:
 
Täällähän on ollut kivasti aktiivista keskustelua, mun tauon aikana. :)
Otti jotenkin niin koville viimeksi menkkojen alkaminen, että oli pakko taas hetkeksi vetäytyä pois keskusteluista ja tavallaan pistää vauva ajatukset katkolle hetkeks. Nyt on haavat nuoltu ja kohti uutta yritystä. Tai no nyt jätin ovistikutuksetkin tauolle tältä kierrolta, jos menis vähän rennommin, eikä olis niin kovat odotukset sitten loppukierrossa.
 
Voi apua, Äippä teillä on pieni mies jo iso mies! Joko teillä on steri tehty vai onko jäänyt hautuu asia? :)

Kiitos vaan tsempeistä, kyllä mäkin oon miettinyt et asiat järjestyy ja opiskella kerkee, hedelmällinen ikä on vaan rajallista.

Oon tullu aina helpolla raskaaksi, ekasta tai tokasta kierrosta. Opintoja on vielä 3v jäljellä et sen puoleen ei voi yhtään ees yrittää tiivistää :D

Täytyy vielä hetki himmailla, vois ainakin odottaa et tulis kesävauva ja sais ens kevään pakettiin :D

Onnea niemja! :Heartred
 
Takaisin
Top