Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Osanotto Hilmaliina ja voimia <3

Mulla ollut eilen illalla ja tänään huimausta. Joko stressiä tai sitten merkki jostain muusta
:D Noh, odotella täytyy vielä, kun nyt kierron puolivälissä vasta.

Soutaa, huopaa, soutaa, huopaa..:hilarious:
Nyt saatiin kunnolla puhuttua ja sovittiin että palataan alkuperäiseen suunitelmaan. Eli loppukesästä/syksyllä alkaa meidän vitosen yritys. Mies oli niin ihana kun totesi hetken mietittyään, että voidaan me vielä yrittää kun asia kerran mulle merkitsee niin paljon. :Heartred aapuva mä oon niin ilonen, etten pysy pöksyissäni.. :dance011

Joo en mäkään sitä vastausta samassa keskustelussa saanut, täytyi miehen hetki itsekseen miettiä. Onneks uskalsin näyttää tunteeni, itkin kun syli tuntuu vielä tyhjältä ja sanoin että sydämestä riittää vielä rakkautta lisääkin jaettavaksi. :Heartred Tää keskustelu käytiin siis joku viikko sitten, mutta tänään saatiin loput puhuttua ja sovittua että yritys alkaa loppukesästä. Voi jee, onneks reilu puolivuotta ei oo loppupeleissä pitkä aika ja menee varmaan äkkiä. :joyful:

Pahoittelut hilmaliina. Itsellä paljon kokemusta keskenmenoista, ota aikaa surra ja käsitellä asiaa, puhu avoimesti. Itse olen tehnyt tämän 6 kertaa joista 5 peräkkäin.

Minä olen varmaan neutraali näissä lapsiluku asioissa. Lapset on siunaus vaikka raskasta onkin välillä. Eilen tein testin mutta nega oli, ei ole kyllä menkatkaan alkanut vielä ja synnytyksestä 1v7kk mutta kun imettää niin normaalia.Teen kotoa töitä niin se helpottaa arkea, lapset kotona. Nyt vaan pitäisi saada asiakkaita tarpeeksi että pääsen ostamaan tontin ja rakentamaan talon. Isot taloudelliset vastuut on mun harteilla.

Huh Gatusa, ei oo helppoa!

Me miehen kans pähkäillään mitä tehtäis. Nyt olis miehen unelmatalo myynnis, kyllä se mullekki kävis, mut pyynti on paikkakunnan tapaan ihan utopistinen, 40t yli oikean arvon. Mutta koska on vanha asunto ja lainat, niin ei kehtaa mennä vaan tarjoamaan oikeen pientä summaa, kun kuka suostuis ehdolliseen kauppaan niin paljon pienemmällä summalla. Ja toisaalta, se asunto on kauempana, nyt tulevaa äitiyslomaa ajatellen tämä on tosi hyvällä paikalla, on auttava naapuri, ja kerhoon kilometrin matka, kun talolta olis yli 4km. Toisaalta tämä rivitalo ahdistaa, kun tilaa on vähä (ja seki kahdes kerrokses), ja vauvaa ei oo tilaa sijoittaa muualle ku meidän huoneeseen, joten pitkän päälle ei mahduta (koska me ei olla perhepeti-ihmisiä ja meidän seksielämä ei onnistu lapset samas huonees :D) tähän. Silti se talo houkuttais koska sitä omaa rauhaa ja tilaa vaan kaipais. En tiä mitä tekis.

Niemja kannattaahan sitä kysyä! Ei välttämättä tuu yhtähyvää taloa vastaan pitkiin aikoihin. Ja rohkeasti vaan tarjoamaan pienempää summaa, eihän sitä ikää tiedä.. :wink

Pitäis jaksaa ensi pankin kans keskustella asiasta ja se täs tökkii eniten :D

Te jotka on sterilisoitu niin minkälaiset teidän menkat on? Mulla menossa toiset menkat sitten sterin ja on nyt muuten kummat menkat!!! Mun menkat on ollut aina kun teuraaks oltas laitettu ja supermega tamponia saanut vaihtaa 2h välein ja nyt vuotaa todella niukasti! Sidettä tarvii vaihtaa kun 2-3 kertaa päivässä:o voiko steri siis vaikuttaa näinkin myönteisesti menkkoihin? Edelliset menkat oli kylläkin normaali blody show...

Mä oon kuullut, että steri vaikuttas just päinvastoin menkkoihin. Että siis menis ihan teurastusmeiningiksi. Sen takia haluisin sen novasuren sterin lisäksi, mulla kun on muutenkin menkat sellaset että kuukuppi vuotaa yli alle tunnissa kolme-neljä ekaa päivää :facepalm:

Mulla myös teurastusmeiningit kerran kuussa. Aattelin et johtuu vain kuparikierukasta mut ei. Eikä steri oo vaikuttanu asiaan jollei ny sit viiveellä vaikuta. Just lopuillaan menkat eikä ollu niin pahat ku viimeksi. Toki hormonit just muutokses ku imetys loppui kolmisen viikkoa sitte, että ehkä toivoa on vielä päästä tästä "bloody moonista" vähä normaaleimpiin tuherruksiin. Mulla on ollu jälkivuotoki vähäisempää ku kk.t nelosen syntymästä(k-kierukalla tai ilman) tähän asti.

Te jotka on sterilisoitu niin minkälaiset teidän menkat on? Mulla menossa toiset menkat sitten sterin ja on nyt muuten kummat menkat!!! Mun menkat on ollut aina kun teuraaks oltas laitettu ja supermega tamponia saanut vaihtaa 2h välein ja nyt vuotaa todella niukasti! Sidettä tarvii vaihtaa kun 2-3 kertaa päivässä:eek: voiko steri siis vaikuttaa näinkin myönteisesti menkkoihin? Edelliset menkat oli kylläkin normaali blody show...
Testaisin sinuna:facepalm:, ettei ne kaksoset.. :grin
Hehe, joo ehkei kuitenkaan?

Muokattu viimeksi:
Takaisin