Huh täällähän ollaan aktiivisia, hieman kesti plärätä about 10 sivua tekstiä :D
Ei ole itse ehtinyt tänne juuri kurkkimaan saati kirjoittamaan koulujen alkamisen jälkeen.
Kaikki ollaan vuorollaan oltu kipeitä blääh.
Äippä x5 tsemppiä viimeisille päiville, kohta se pieni poika sieltä saapuu tähän maailmaan <3 Joko siellä on kovasti nimiä mietitty?
Kaikille kuumeilijoille plussapuhuria ja miesten lämmittelyihin tsempit <3
Ja muutoinkin tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin, niitä meillä suurperheellisillä riittää.
Itseä ärsyttää tällä hetkellä se että meidän perhe asuu vuokrakämpässä ja on nyt tullut aika selväksi että asuntolainaa ei tulla koskaan saamaan joten unelmat omasta kodista ja pihasta voidaan unohtaa

Meillä ei luottotiedoissa mitään häiriöitä ja molemmilla vakiduunit mutta liian pienet tulot kun lapsia näin paljon.
Mä en oikeesti käsitä miten pankit laskee niin sairaan isoiksi ne summat mitä yksi lapsi tarvitsee per kuukausi :O
Joo siis vähän masentaa, jälkiviisaana voi aina miettiä että joo ois pitäny ensin ostaa talo ja sitten vasta perustaa perhe mutta mitä se enää auttaa, näillä korteilla pelataan mitkä kädessä on. Jotenkin silti masentaa ihan äärettömästi, ehkä tää syksy ja pimeys vaikuttaa osaltaan mielialaan en tiedä.
Omassa raskaudessa menossa rv25 ja koen vointini tosi hyväksi, jopa niin että unohdan välillä olevani raskaana :D Mistä olen siis todella kiitollinen, kun tiedän monien kärsivän kovista kivuista jo varhaisilla viikoilla.
Meille tulossa poika jälleen, eli nyt ois sitten ukkovalta meillä, 3poikaa ja 2tyttöä.