Deb, sulla on vielä kaikki tunteet niin pinnassa ja hormonit heiluu
Muista että kaikki tunteet mitä sulla on, on tunteita just tällä hetkellä. Ei tarvitse tarkoittaa että koko loppuelämän tunnet samoin.
Itselläni meinasi Kolmosen (sektio) jälkeen mennä ihan kuppi nurin, mutta kun oma fyysinen olo helpotti noin kk jälkeen, niin mielikin kirkastui. Muista kans hakeutua jonnekin juttusille, esim neuvolan kautta perhetyö. Ja muista etenkin se että NE tunteet jotka tulee keskellä yötä, väsymyksen keskellä, niin NE tunteet saa väsymys aikaan, et sinä itse
Mulla tänään eka "rauhallisempi" aamu kun miehellä eka vapaa yli viikkoon ja vei isommat päiväkotiin. Rauhallinen heittomerkeissä, kun tuo vajaa 2 v raivo tossa jaloissa  kohta alan tekemään pari kiloa lihapullia pakastimeen. Rv 37+6 tänään :)
Muista että kaikki tunteet mitä sulla on, on tunteita just tällä hetkellä. Ei tarvitse tarkoittaa että koko loppuelämän tunnet samoin.Itselläni meinasi Kolmosen (sektio) jälkeen mennä ihan kuppi nurin, mutta kun oma fyysinen olo helpotti noin kk jälkeen, niin mielikin kirkastui. Muista kans hakeutua jonnekin juttusille, esim neuvolan kautta perhetyö. Ja muista etenkin se että NE tunteet jotka tulee keskellä yötä, väsymyksen keskellä, niin NE tunteet saa väsymys aikaan, et sinä itse

Mulla tänään eka "rauhallisempi" aamu kun miehellä eka vapaa yli viikkoon ja vei isommat päiväkotiin. Rauhallinen heittomerkeissä, kun tuo vajaa 2 v raivo tossa jaloissa  kohta alan tekemään pari kiloa lihapullia pakastimeen. Rv 37+6 tänään :)

lapset saa mennä mummolaan
nyt pitää ottaa irti edes se parituntinen kahdestaan, ei olla käyty missään sitten esikon syntymän ja siitä on kohta neljä vuotta
toki hoidetaan parisuhdetta muuten lasten nukkuessa ym.